|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:19
radnyk написав: Миша_Потикана написав: radnyk написав:Миша_ПотиканаА если Вопрос нужно решить быстро? В течении часа, например.
Где то видел рекламу( не буду врать где), что нужны сотрудники в Дельта Банк - "зі швидкою реакцією", по этому, если попадете на очень "шустрого сотрудника", могут решить Ваш вопрос и в пределах часа Меня при запросе через ИБ , ниразу не обижали, все оперативно и быстро решали  за что им благодарен.
Рад за Вас! Но мне кажеться что Вы лукавите. 
Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.
-
kyk
-
-
- Повідомлень: 1119
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 181 раз.
- Подякували: 178 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:24
Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.[/quote] viewtopic.php?p=1960694#p1960694
Востаннє редагувалось radnyk в П'ят 08 лис, 2013 12:28, всього редагувалось 2 разів.
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:25
radnyk написав:Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.
javascript:my_quote('./posting.php?mode=quote&f=20&p=1960694','%D0%A7%D1%83%D0%BA%D1%87%D0%B0',1960694)[/quote] А можно перевод? 
-
Миша_Потикана
-
-
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 08.11.13
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 125 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:28
Миша_Потикана написав: radnyk написав:Да нет, большинство людей получают ответы и помощь оперативно. Вы, возможно, попали в небольшое количество тех, кому отвечают не сразу, а в установленные сроки.
javascript:my_quote('./posting.php?mode=quote&f=20&p=1960694','%D0%A7%D1%83%D0%BA%D1%87%D0%B0',1960694)
А можно перевод?  [/quote] Извините исправил.
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:32
Delta official Дельта повторяю вопрос.
А как на счет "Укажите на сайте Гаряча лінія: 044 428 95 95, а не 0 800 500 600." Тяжело , наверно, прокоментировать. Это же неправдивая информация, и на корточках тоже указан этот бесполезный номер!
-
radnyk
-
-
- Повідомлень: 1072
- З нами з: 29.11.12
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 57 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:33
malser написав:інд. код ХХХХХХХХХ[/b]
Аббревиатура "ИНН" не нужна. Просто десять цифр кода.
-
Mangust
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.04.13
- Подякував: 187 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:33
Чукча написав: Delta official написав:Уважаемый Чукча, для проверки информации просьба предоставить Ваши данные (ФИО/ИНН/№ счета) на ящик Delta Official. Благодарим за обращение!
Отправил: Запит до банку!! Могу ошибиться, в 5 или 6, а может и в 8-й раз, и что? Ну хоть ответьте, что мы типа это не делаем, не сделаем. и делать не хотим. И я отстану. Да, письмо написал на имя Председателя Наблюдательного Совета. Скучно уже как то, я пишу, а из банка - молчание. Ведь я хочу лучшего функционала, и всего то...
Уважаемый Чукча, уверяем Вас, что Банк в обязательном порядке предоставляет ответ на каждое обращение. Также позвольте отметить, что Ваш запрос будет обработан в ближайшее время. Благодарим Вас за обращение!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:37
Delta official написав: GYV написав:У нас якась розмова глухого зі сліпим..... Про який саме ліміт йде мова коли ви пишите "операції в мережі Інтернет" ??????????????????????
Шановний GYV, звертаємо Вашу увагу, що стандартний ліміт на придбання товарів та послуг в мережі Інтернет по карті "Delta - Portmone.com" встановлений в розмірі 500 грн. на добу. За бажанням Клієнта є можливість встановити індивідуальний ліміт: - тимчасово - звернувшись до Контакт-Центру Банку: 0 800 500 600 або 044 428 95 95; - на постійній основі - скориставшись послугою "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA" або написавши заяву у відділенні Банку. Дякуємо за запитання!
Зателефонував в Контакт-Центру, а представник банку розповідає казочку, що ліміт для розрахунку в інтернеті можна втановити тільки в межах поточного залишку.... на сайті банку (сторінка Інформація щодо карткових лімітів) ні слова про таке обмеження..... я так розумію це особиста ініціатива представника?
-
GYV
-
-
- Повідомлень: 39
- З нами з: 19.09.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:39
Delta official написав:Уважаемый Чукча, уверяем Вас, что Банк в обязательном порядке предоставляет ответ на каждое обращение. Также позвольте отметить, что Ваш запрос будет обработан в ближайшее время. Благодарим Вас за обращение!
Спасибо, и я верю ,что что-то будет, но по состоянию на 07.11.2013 года, еще висит мой запрос от августа месяца, и это только то, что в кол-центре сказали сразу. Именно поэтому и задаю вопрос тут.
-
Чукча
-
-
- Повідомлень: 1377
- З нами з: 04.12.08
- Подякував: 31 раз.
- Подякували: 30 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 08 лис, 2013 12:51
GYV написав:Зателефонував в Контакт-Центру, а представник банку розповідає казочку, що ліміт для розрахунку в інтернеті можна втановити тільки в межах поточного залишку.... на сайті банку (сторінка Інформація щодо карткових лімітів) ні слова про таке обмеження..... я так розумію це особиста ініціатива представника?
Шановний GYV, звертаємо Вашу увагу, що розрахунок у Вас буде можливість здійснити тільки в межах доступного залишку на Вашій платіжній картці. В той же час, звертаємо Вашу увагу, що стандартний ліміт для проведення операцій в мережі Інтернет по карті "Delta - Portmone.com" встановлений в розмірі 500 грн. на добу. За бажанням Клієнта індивідуальний ліміт є можливість встановити на будь-яку суму, зателефонувавши до Контакт-Центру Банку чи скориставшись послугою "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA". Для покращення якості обслуговування, просимо повідомити номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-Центру Банку, на скриньку Delta official. Дякуємо за звернення!
Востаннє редагувалось Delta official в П'ят 08 лис, 2013 13:02, всього редагувалось 1 раз.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
215767 |
|
|
337 |
139388 |
|
|
34 |
18169 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|