Уважаемый IMPRINTER,
Ваш вопрос на уточнении. О результатах сообщим дополнительно.
Спасибо за обращение!
|
|
![]() Уважаемый IMPRINTER, Ваш вопрос на уточнении. О результатах сообщим дополнительно. Спасибо за обращение!
![]() ВопросыУважаемая(-ый) Delta Official!
Правильно ли я понимаю условия кредитного продукта "Готівочка Новорічна 2014"? ЕСЛИ договор был оформлен в ноябре, и все операции проводились исключительно в торгово-сервисной сети опять же в ноябре, то при погашении 2% (ОМП) от величины кредитного лимита в срок до 25.12.2013, потом ещё 2% до 25.01.2014, потом снова 2% до 25.02.2014, и последующем погашении до 28.02.2014 остатка долга в размере 94% кредитного лимита, ТО никаких плат по пп. 1.3, 1.4 и другим пунктам тарифов начислено не будет? Могут ли все перечисленные погашения проводиться по реквизитам счёта посредством межбанковских переводов, а НЕ через кассу банка и НЕ через сети терминалов? И ещё вопрос: при оформлении депозитов "Найкращий від Миколая ON-LINE" через myDELTA 27.11.2013 на срок 90, 180 и 370 дней срок окончания и выплаты основных сумм вкладов будет припадать на 25.02.2014, 26.05.2014 и 02.12.2014 соответственно? Спасибо! Востаннє редагувалось kreuz в Вів 26 лис, 2013 10:40, всього редагувалось 1 раз.
![]() Re: ДельтаА Вы в myDELTA потыкайте в депозиты на соответствующие сроки - программа сама покажет сроки окончания. Первые две даты правильные, а последняя будет 2.12.2014г. Востаннє редагувалось Mangust в Вів 26 лис, 2013 10:28, всього редагувалось 1 раз.
![]()
Уважаемый kreuz, подтверждаем проведенные Вами расчеты по продукту "Готівочка Новорічна 2014". Также позвольте отметить, что погашать кредит есть возможность посредством межбанковского перевода, с реквизитами Вы можете ознакомиться, перейдя по ссылке: Что касается размещения депозитов "Найкращий від Миколая ON-LINE" с помощью Системы "myDELTA" на срок 90, 180, 370 дней, то срок окончания вкладов бует припадать на следующие даты: 25.02.2014, 26.05.2014 и 2.12.2014. Спасибо за Ваши вопросы. Востаннє редагувалось Delta official в Вів 26 лис, 2013 10:50, всього редагувалось 1 раз.
![]() Re: ДельтаИ снова интернет банкинг как улитка, пора переименовывать с MyDelta на MyDeltaSnail.
![]() БанкоматПитання до представника банку.
Сьогодні вранці поповнював ощадну картку через банкомат (21-ше відділення). Банкомат прийняв готівку, прийшла смс, що кошти зараховані, проте замість надрукувати чек - видав на екрані повідомлення: "Ваші гроші заблоковано, зверніться до банку". Судячи зі звуків прийомного механізму гроші справді пішли у інший відсік. При цьому операція поповнення зайняла близько... 5 хвилин!!! Як тільки відкрили відділення - все працювало швидко і точно як годинник. Вирішив перевірити баланс на рахунку. Буквально одразу прийшла смс з балансом(з урахуванням внесених коштів) на телефон і тільки через 2(!!!) хвилини банкомат намалював цю ж цифру на екрані. В myDelta теж відображається сумма з урахуванням поповнення. Тепер питання: 1. Що трапилось? 2. Чи можна користуватись технічно зарахованими але фактично затриманими коштами не думаючи про можливість потрапити на технічний овердрафт і, як наслідок, на відсотки по ньому з вини банку? Адже готівка залишилась в банкоматі... Планував сьогодні зробити переказ, а тепер доведеться чекати відповіді представника. Добре що це не критично, а якби була гостра необхідність в коштах? Те що банкомат так довго "думає" над кожною операцією ознака наявності проблем. Будь-ласка вирішіть це питання, доки в когось не вилучили картку, або ще краще - гроші без зарахування на рахунок. ![]() Re: ДельтаDelta official, у Вас всегда так происходит общение с банкоматами сети "Атмосфера" через блокирование бОльшей суммы чем сумма транзакции при не успешной транзакции (например, невозможности банкоматом выдать запрошенную сумму), и возврат меньшей суммы в итоге на счет клиента?
ЗЫ. Разбираться не нужно, просто интересует процедура возврата заблокированной комиссии.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|