|
Дельта 2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:15
blacksun написав:Питання до представника банку. Сьогодні вранці поповнював ощадну картку через банкомат (21-ше відділення). Банкомат прийняв готівку, прийшла смс, що кошти зараховані, проте замість надрукувати чек - видав на екрані повідомлення: "Ваші гроші заблоковано, зверніться до банку". Судячи зі звуків прийомного механізму гроші справді пішли у інший відсік. При цьому операція поповнення зайняла близько... 5 хвилин!!! Як тільки відкрили відділення - все працювало швидко і точно як годинник. Вирішив перевірити баланс на рахунку. Буквально одразу прийшла смс з балансом(з урахуванням внесених коштів) на телефон і тільки через 2(!!!) хвилини банкомат намалював цю ж цифру на екрані. В myDelta теж відображається сумма з урахуванням поповнення. Тепер питання: 1. Що трапилось? 2. Чи можна користуватись технічно зарахованими але фактично затриманими коштами не думаючи про можливість потрапити на технічний овердрафт і, як наслідок, на відсотки по ньому з вини банку? Адже готівка залишилась в банкоматі... Планував сьогодні зробити переказ, а тепер доведеться чекати відповіді представника. Добре що це не критично, а якби була гостра необхідність в коштах? Те що банкомат так довго "думає" над кожною операцією ознака наявності проблем. Будь-ласка вирішіть це питання, доки в когось не вилучили картку, або ще краще - гроші без зарахування на рахунок.
Шановний blacksun, інформація була надана в телефонному режимі. Дякуємо за звернення.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:17
Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.
-
inditrip_net
-
-
- Повідомлень: 48
- З нами з: 09.09.13
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 21 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:24
inditrip_net написав:Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.
Уважаемый inditrip_net, информация зафиксирована и передана в ответственное подразделение Банка с целью принятия необходимых мер. Спасибо, что сообщили.
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:24
Delta official написав: blacksun написав:Питання до представника банку. Сьогодні вранці поповнював ощадну картку через банкомат (21-ше відділення). Банкомат прийняв готівку, прийшла смс, що кошти зараховані, проте замість надрукувати чек - видав на екрані повідомлення: "Ваші гроші заблоковано, зверніться до банку". Судячи зі звуків прийомного механізму гроші справді пішли у інший відсік. При цьому операція поповнення зайняла близько... 5 хвилин!!! Як тільки відкрили відділення - все працювало швидко і точно як годинник. Вирішив перевірити баланс на рахунку. Буквально одразу прийшла смс з балансом(з урахуванням внесених коштів) на телефон і тільки через 2(!!!) хвилини банкомат намалював цю ж цифру на екрані. В myDelta теж відображається сумма з урахуванням поповнення. Тепер питання: 1. Що трапилось? 2. Чи можна користуватись технічно зарахованими але фактично затриманими коштами не думаючи про можливість потрапити на технічний овердрафт і, як наслідок, на відсотки по ньому з вини банку? Адже готівка залишилась в банкоматі... Планував сьогодні зробити переказ, а тепер доведеться чекати відповіді представника. Добре що це не критично, а якби була гостра необхідність в коштах? Те що банкомат так довго "думає" над кожною операцією ознака наявності проблем. Будь-ласка вирішіть це питання, доки в когось не вилучили картку, або ще краще - гроші без зарахування на рахунок.
Шановний blacksun, інформація була надана в телефонному режимі. Дякуємо за звернення.
І Вам спасибі за швидку відповідь! За що найбільше люблю Дельту - так це швидке реагування і оперативне вирішення питань (всього 25 хвилин). А ще за кешбек 
-
blacksun
-
-
- Повідомлень: 49
- З нами з: 11.11.11
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 8 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:27
Delta official, подскажите пожалуйста. Достаточно ли отправить на вашу почту копию заявления для изменения номера мобильного телефона, к которому привязана дебетовая карта и Интернет-банкинг. И в какие сроки это все можно осуществить. Просьба подсказать другие варианты, если они есть, кроме написание заявления в отделении, поскольку это оооочень долгая процедура.
-
dedmvi
-
-
- Повідомлень: 237
- З нами з: 03.01.13
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:31
inditrip_net написав:Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.
После каждой жалобы проверяю сам. Работает ИБ в штатном режиме.
-
vimex
-
-
- Повідомлень: 2087
- З нами з: 09.11.10
- Подякував: 35 раз.
- Подякували: 437 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:32
dedmvi написав:Delta official, подскажите пожалуйста. Достаточно ли отправить на вашу почту копию заявления для изменения номера мобильного телефона, к которому привязана дебетовая карта и Интернет-банкинг. И в какие сроки это все можно осуществить. Просьба подсказать другие варианты, если они есть, кроме написание заявления в отделении, поскольку это оооочень долгая процедура.
Уважаемый dedmvi, обращаем Ваше внимание, что для изменения номера мобильного телефона необходимо обратиться в любое отделение Банка с паспортом. Благодарим за вопрос!
-
Delta official
-
-
- Повідомлень: 27338
- З нами з: 15.06.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:35
vimex Что там с вопросом блокировки PayPass в терминалах Привата - решается?
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:37
vimex написав: inditrip_net написав:Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.
После каждой жалобы проверяю сам. Работает ИБ в штатном режиме.
ИБ работает точно так же, как описано. Если это для Вас штатный режим - то извините.
-
KIM
-
-
- Повідомлень: 1878
- З нами з: 28.10.08
- Подякував: 67 раз.
- Подякували: 239 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 26 лис, 2013 11:41
KIM написав:Если это для Вас штатный режим
У vimex, скорее всего, приоритет в обслуживании. ITшники постарались. 
-
Mangust
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 544
- З нами з: 02.04.13
- Подякував: 187 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
474 |
215598 |
|
|
337 |
139324 |
|
|
34 |
18136 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|