Дельта 2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 26362637263826392640 ... 3136>
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:15

  blacksun написав:Питання до представника банку.
Сьогодні вранці поповнював ощадну картку через банкомат (21-ше відділення). Банкомат прийняв готівку, прийшла смс, що кошти зараховані, проте замість надрукувати чек - видав на екрані повідомлення: "Ваші гроші заблоковано, зверніться до банку". Судячи зі звуків прийомного механізму гроші справді пішли у інший відсік. При цьому операція поповнення зайняла близько... 5 хвилин!!! Як тільки відкрили відділення - все працювало швидко і точно як годинник. Вирішив перевірити баланс на рахунку. Буквально одразу прийшла смс з балансом(з урахуванням внесених коштів) на телефон і тільки через 2(!!!) хвилини банкомат намалював цю ж цифру на екрані. В myDelta теж відображається сумма з урахуванням поповнення.
Тепер питання: 1. Що трапилось? 2. Чи можна користуватись технічно зарахованими але фактично затриманими коштами не думаючи про можливість потрапити на технічний овердрафт і, як наслідок, на відсотки по ньому з вини банку? Адже готівка залишилась в банкоматі... Планував сьогодні зробити переказ, а тепер доведеться чекати відповіді представника. Добре що це не критично, а якби була гостра необхідність в коштах?
Те що банкомат так довго "думає" над кожною операцією ознака наявності проблем. Будь-ласка вирішіть це питання, доки в когось не вилучили картку, або ще краще - гроші без зарахування на рахунок.

Шановний blacksun,
інформація була надана в телефонному режимі.
Дякуємо за звернення.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:17

Re: Дельта

Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.
inditrip_net
Аватар користувача
 
Повідомлень: 48
З нами з: 09.09.13
Подякував: 1 раз.
Подякували: 21 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:24

  inditrip_net написав:Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.

Уважаемый inditrip_net,
информация зафиксирована и передана в ответственное подразделение Банка с целью принятия необходимых мер.
Спасибо, что сообщили.
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:24

  Delta official написав:
  blacksun написав:Питання до представника банку.
Сьогодні вранці поповнював ощадну картку через банкомат (21-ше відділення). Банкомат прийняв готівку, прийшла смс, що кошти зараховані, проте замість надрукувати чек - видав на екрані повідомлення: "Ваші гроші заблоковано, зверніться до банку". Судячи зі звуків прийомного механізму гроші справді пішли у інший відсік. При цьому операція поповнення зайняла близько... 5 хвилин!!! Як тільки відкрили відділення - все працювало швидко і точно як годинник. Вирішив перевірити баланс на рахунку. Буквально одразу прийшла смс з балансом(з урахуванням внесених коштів) на телефон і тільки через 2(!!!) хвилини банкомат намалював цю ж цифру на екрані. В myDelta теж відображається сумма з урахуванням поповнення.
Тепер питання: 1. Що трапилось? 2. Чи можна користуватись технічно зарахованими але фактично затриманими коштами не думаючи про можливість потрапити на технічний овердрафт і, як наслідок, на відсотки по ньому з вини банку? Адже готівка залишилась в банкоматі... Планував сьогодні зробити переказ, а тепер доведеться чекати відповіді представника. Добре що це не критично, а якби була гостра необхідність в коштах?
Те що банкомат так довго "думає" над кожною операцією ознака наявності проблем. Будь-ласка вирішіть це питання, доки в когось не вилучили картку, або ще краще - гроші без зарахування на рахунок.

Шановний blacksun,
інформація була надана в телефонному режимі.
Дякуємо за звернення.


І Вам спасибі за швидку відповідь! За що найбільше люблю Дельту - так це швидке реагування і оперативне вирішення питань (всього 25 хвилин). А ще за кешбек 8)
blacksun
 
Повідомлень: 49
З нами з: 11.11.11
Подякував: 2 раз.
Подякували: 8 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:27

Delta official, подскажите пожалуйста. Достаточно ли отправить на вашу почту копию заявления для изменения номера мобильного телефона, к которому привязана дебетовая карта и Интернет-банкинг. И в какие сроки это все можно осуществить. Просьба подсказать другие варианты, если они есть, кроме написание заявления в отделении, поскольку это оооочень долгая процедура.
dedmvi
 
Повідомлень: 237
З нами з: 03.01.13
Подякував: 5 раз.
Подякували: 48 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:31

  inditrip_net написав:Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.

После каждой жалобы проверяю сам. Работает ИБ в штатном режиме.
vimex
 
Повідомлень: 2087
З нами з: 09.11.10
Подякував: 35 раз.
Подякували: 437 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:32

  dedmvi написав:Delta official, подскажите пожалуйста. Достаточно ли отправить на вашу почту копию заявления для изменения номера мобильного телефона, к которому привязана дебетовая карта и Интернет-банкинг. И в какие сроки это все можно осуществить. Просьба подсказать другие варианты, если они есть, кроме написание заявления в отделении, поскольку это оооочень долгая процедура.

Уважаемый dedmvi,
обращаем Ваше внимание, что для изменения номера мобильного телефона необходимо обратиться в любое отделение Банка с паспортом.
Благодарим за вопрос!
Delta official
 
Повідомлень: 27338
З нами з: 15.06.09
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:35

PayPass

vimex
Что там с вопросом блокировки PayPass в терминалах Привата - решается?
Vorlon
 
Повідомлень: 10480
З нами з: 14.06.13
Подякував: 490 раз.
Подякували: 1141 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:37

  vimex написав:
  inditrip_net написав:Уважаемый Delta official, сообщите пожалуйста, когда будет работать интернет-банкинг. Сейчас у меня каждый переход со страницы на страницу запрос выполняется несколько минут или сбрасывается по таймауту. Фактически пользоваться им невозможно, я потратила минут двадцать на безуспешные попытки пополнить с ЗГ текущий счет для оплаты счета.

После каждой жалобы проверяю сам. Работает ИБ в штатном режиме.


ИБ работает точно так же, как описано. Если это для Вас штатный режим - то извините.
KIM
 
Повідомлень: 1878
З нами з: 28.10.08
Подякував: 67 раз.
Подякували: 239 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 26 лис, 2013 11:41

Re: Дельта

  KIM написав:Если это для Вас штатный режим

У vimex, скорее всего, приоритет в обслуживании. ITшники постарались. :)
Mangust
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 544
З нами з: 02.04.13
Подякував: 187 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 26362637263826392640 ... 3136>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Січ (2013 - 2021) 1 ... 46, 47, 48
Модератор » Нед 24 лис, 2013 01:05
474 215598
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 11:50
1finanсier
337 139324
Переглянути останнє повідомлення
Пон 20 гру, 2021 20:37
Goodman
ОКСІ Банк (2013 - 2018) 1, 2, 3, 4
Модератор » Чет 17 жов, 2013 12:08
34 18136
Переглянути останнє повідомлення
Вів 25 лип, 2017 17:52
Квесторе_поверніться
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама