Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Питання не в тому, підозрілі/непідозрілі операції здійснювали люди, карти яких заблоковано. Питання в тому, що нормального пояснення від представника банку ми так і не отримали. За роботу на форумі йому 2 бала можна поставити, замість нього деякі форумчани, базуючись на своїй успішній співпраці з банком, пробують виступати в ролі "третейського судді". На мою думку, нормальне пояснення давно зняло б всі питання і цієї дискусії на гілці "барсіка" просто не було б. А от отримання відписок на тему "зверніться у відділення банку; поясніть, на що ви збираєтесь тратити гроші; напишіть заяву і на протязі 30 днів..." і т.д., а також ігнорування незручних запитань наводить на думку, що пояснення то і немає.
ну, а если серьезно, то присоединяюсь:-) до истории с картами тут на ветке было все тихо и спокойно и домашняя обстановка проблемы решались быстро во многом благодаря помощи представителя банка. думаю, что и история с картами олигарха тоже решится. вопрос уж больно специфический. так что давайте жить дружно.
Востаннє редагувалось IMPRINTER в Сер 27 лис, 2013 11:33, всього редагувалось 3 разів.
ну, а если серьезно, то присоединяюсь:-) до истории с картами тут на ветке было все тихо и спокойно и домашняя обстановка проблемы решались быстро во многом благодаря помощи представителя банка. думаю, что и история с картами олигарха тоже решится. вопрос уж больно специфический. так что давайте жить дружно.
Добрый день, уважаемый IMPRINTER! Благодарим Вас за отзыв и представленную оценку работы представителя Банка.
Уважаемый IMPRINTER! Сообщаем, что теперь в системе Интернет-банк доступны следующие опции: - подключение к услуге SMS–сервис - отключение услуги SMS–сервис - изменение номера телефона в рамках предоставления услуги SMS–сервис