Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 14131414141514161417 ... 5050>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) 2.8 5 503
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
25%
124
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
99
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
98
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
23%
114
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
68
Всього голосів : 503
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 17:10

Mangust
Для доказательства внесения денег и каким образом - вообще меня запутали.
Разве подписанный договор не являеться доказательством оформления депозита и соответственно доказательством внесения средств?
В договоре у меня указана сумма депозита.
Кстати недавно брал справку в посольство - мне написали сумму депозита копейка в копейку. На Справке есть и печать и подпись начальника.
Brockhaus
 
Повідомлень: 235
З нами з: 24.07.12
Подякував: 3 раз.
Подякували: 42 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 17:15

Re: Русский Стандарт

  Brockhaus написав:Разве подписанный договор не являеться доказательством оформления депозита и соответственно доказательством внесения средств?

Например, в дельтовских договорах онлайн-депозитов есть пункт, гласящий о том, что если деньги не были внесены на депо счёт, то такой договор является никчёмным. Вот и думайте.

  Brockhaus написав:На Справке есть и печать и подпись начальника.

Да, в справке это есть, но там нет даты, когда деньги попали на счёт.
Mangust
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 544
З нами з: 02.04.13
Подякував: 187 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 19:14

Mangust
Ок с этим понятно, но зачем такие сложности? Для чего столько подтверждений надо. Могу сказать что естьопыт общения с фондом гарантирования вкладов, там для получения возмещения достаточно договор именть на руках.
Зачем такие сложности с документами?
Brockhaus
 
Повідомлень: 235
З нами з: 24.07.12
Подякував: 3 раз.
Подякували: 42 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 19:49

Re: Русский Стандарт

  Brockhaus написав:естьопыт общения с фондом гарантирования вкладов, там для получения возмещения достаточно договор именть на руках.

Опыт общения или Вы возвращали деньги из банка?
Mangust
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 544
З нами з: 02.04.13
Подякував: 187 раз.
Подякували: 35 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 23:38

лояльный подход к клиенту

  Support BRS написав:
  Haza написав:Support BRS
Вибачаюсь, я мав на увазі платіжне доручення про зарахування коштів саме на депозитний рахунок, а не тільки виписка по ньому

Шановний Haza!
Ні, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов банківського обслуговування:
6. ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ НА ПІДСТАВІ ОКРЕМОГО ВИДУ ЕЛЕКТРОННИХ РОЗПОРЯДЖЕНЬ
6.1. При надходженні в Банк належним чином (відповідно до порядку й умов, установлених в Умовах дистанційного обслуговування) сформованого (складеного й оформленого), підписаного Клієнтом і переданого в Банк Електронного розпорядження про перерахування коштів іншій фізичній особі (далі - Одержувач), ідентифікатором якого в такому Електроннім розпорядженні слугує номер телефону, Банк і Клієнт керуються наступним:
6.1.1. у випадку якщо Банк може встановити особистість Одержувача і на ім'я такого Одержувача в Банку відкритий банківський рахунок, зареєстрований у Системі ДБО з додатковим ідентифікатором - номером телефону, що збігаються з номером телефону, зазначеним в Електроннім розпорядженні (далі - Рахунок Одержувача), то таке Електронне розпорядження прирівнюється Банком і Клієнтом до розпорядження Клієнта про перерахування з Рахунку зазначеної в Електроннім розпорядженні суми коштів на Рахунок Одержувача і Банк робить перерахування з Рахунку зазначеного в Електронному розпорядженні суми коштів на Рахунок Одержувача;
6.1.2. у випадку якщо Банк не може встановити особистість Одержувача, або якщо в Банку відсутній відкритий на ім'я Одержувача банківський рахунок, зареєстрований у Системі ДБО з додатковим ідентифікатором - номером телефону, що збігається з номером телефону, зазначеним в Електронному розпорядженні, або якщо зазначений в Електронному розпорядженні номер телефону збігається з
номером телефону Клієнта, зареєстрованому у Системі ДБО, то таке Електронне розпорядження не підлягає виконанню і Банком до виконання не приймається.
6.2. При надходженні в Банк належним чином (відповідно до порядку й умов, установлених в Умовах дистанційного обслуговування) сформованого (складеного й оформленого), підписаного Клієнтом і переданого в Банк Електронного розпорядження про перерахування коштів з Рахунку, і у випадку якщо таке Електронне розпорядження замість реквізитів для перерахування містить інформацію про зареєстрований у Системі ДБО ідентифікатор складеного Клієнтом у Системі ДБО шаблону реквізитів одержувача засобів (далі - Шаблон реквізитів), то таке Електронне розпорядження прирівнюється Банком і Клієнтом до розпорядження Клієнта про перерахування з Рахунку зазначеного в Електронному розпорядженні суми коштів по реквізитах, зазначених у такому Шаблону реквізитів, і Банк робить перерахування з Рахунку зазначеного в Електроннім розпорядженні суми коштів по таких реквізитах з обліком інших погоджених між Банком і Клієнтом у Системі ДБО умов здійснення платежу.

Також нагадуємо, що:

2. Клієнт приймає рішення про підтвердження пропозиції (оферти) Клієнта укласти з Банком Договір, при цьому:
2.1. якщо Клієнт не згодний з будь-якими положеннями Договору, істотні умови якого визначаються в Підтвердженні він повинен залишити екранну форму «Підтвердження», перейшовши в інший розділ Інтернет – банку або вийшовши з Інтернет – банку, не вводячи в екранній формі «Підтвердження» Код Інтернет – банку і не натискаючи кнопку «Підтвердити»;
2.2. якщо Клієнт згодний з усіма істотними умовами, які зазначаються в Підтвердженні, Клієнт повинен ввести в поле «Введіть код, відправлений Вам на мобільний телефон» екранної форми «Підтвердження» Код Інтернет – банку і натиснути кнопку «Підтвердити».
3. Введення Клієнтом Коду Інтернет – банку в поле, вказане в пункті 7.2 Умов, і натиснення кнопки «Підтвердити» означає:
3.1. пропозицію (оферту) укласти з Банком Договір на умовах, викладених в Підтвердженні даних Умов;
3.2. надання Клієнтом доручення Банку списати суму в розмірі Вкладу, вказаній в полі «Сума депозиту» екранної форми «Підтвердження», з банківського рахунку Клієнта, відкритого в Банку і вказаного в полі «Рахунок, з якого розміщується депозит» екранної форми «Підтвердження», і зарахувати її на вкладний (депозитний) рахунок Клієнта, що відкривається в рамках Договору, при цьому Клієнт надає Банку право на оформлення розрахункових документів від імені Клієнта.
4. В разі введення Клієнтом правильного Коду Інтернет-банку та успішного підтвердження пропозиції (оферти) укласти Договір з Клієнтом, Банк інформує Клієнта про виконання Заявки та відкриття вкладного (депозитного) рахунку, шляхом відображення екранної форми «Інформація», в якій зазначені: вид Вкладу, сума Вкладу, термін Вкладу та номер вкладного (депозитного) рахунку. Тим самим Банк підтверджує зі свого боку укладення між Банком і Клієнтом Договору, істотні умови якого визначаються в Підтвердженні.
5. Перейшовши на сторінку Системи "Заявки", Клієнт може побачити запис, що відповідає Заявці і підтверджує здійснення переказу суми Вкладу з рахунку, який Клієнт вказав в Заявці на відкриття Вкладу, на депозитний (вкладний) рахунок. Статус Заявки «Відправлена» означає, що відповідний документ прийнято в роботу, але ще не проведено Банком. Статус Заявки «Виконано» означає, що відповідний документ проведено Банком і операція розміщення Вкладу повністю завершена.
6. Після виконання Банком Заявки на розміщення Вкладу, Договір вважається укладеним і таким, що укладений з додержанням письмової форми, і не може бути оскаржений через його електронну форму.

пока одна контора занимается демогогией и философией...
другая контора реально привлекает клиетов....

может хватит филосовствовать и многословить :?:
клиента можно привлечь простым и кратким ответом на вопрос...
а ответ должен быть таким...
открывайте депозиты в онлайне и приходите в отделение и без головняка получите депозитный договор и мемориальный ордер.все будет заверено словно так как вы открываете депозит в отделении...
надо понимать что это норма и этой нормой банки завоевывают клиетуру из депозитных клиентов...
и результаты на лицо-лидерство в сегменте потреб кредитования..
да да...они имеют успех так как давно имеют лояльный подход к клиенту...
Плюшкин
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6668
З нами з: 26.02.10
Подякував: 36 раз.
Подякували: 183 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 23:41

  Support BRS написав:
  Haza написав:Support BRS
Так по онлайн депозитам у відділенні можна отримати меморіальний ордер чи ні???

Добрый день, уважаемый Haza!
Обращаем Ваше внимание, что мемориальный ордер не входит в перечень документов, которые Клиент может получить в отделении Банка.
Напоминаем, мемориальный ордер - это расчетный документ, который составляется по инициативе банка для оформления операций по списанию средств со счета плательщика и внутрибанковских операций в соответствии с настоящим Законом и нормативно-правовых актов Национального банка Украины.

а витанция на пополнение депо налом это не расчетный документкоторый составляется по инициативе банка для оформления операций по списанию средств со счета плательщика и внутрибанковских операций в соответствии с настоящим Законом и нормативно-правовых актов Национального банка Украины.[/quote] :mrgreen:
Плюшкин
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6668
З нами з: 26.02.10
Подякував: 36 раз.
Подякували: 183 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 24 гру, 2013 23:45

во дожились...несколько лет и в голову не пришло..что при открытии депозита и при пополнении депозита банк морозиться с выдачей документа на пополение депозита..и вместо него впаривает выписку....
выписка это вспомогательный документ для сверки двидения средств данного счета...
а речь идет о полном пакете документов..
необходимых для того чтобы подать иск..в случае шухера :D
Плюшкин
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6668
З нами з: 26.02.10
Подякував: 36 раз.
Подякували: 183 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 25 гру, 2013 02:33

  Allerapx написав:Пришел ответ на мой запрос почему была заблокирована моя карта
приняли мой запрос 8.11.13 ответ написали 9.12.13, пришел только сейчас 24,12,13.

В ответ на вопрос почему заблокирована моя карта сослались на оферту по котрой они могут ничего не говорить.

Вот такой вот банк. Деньги чудом забрал, никому пользоваться услугами банка не рекомендую.
а не слишком ли сложно будет выложить текст или скан их ответа? Спасибо
Stringer
 
Повідомлень: 11631
З нами з: 23.01.13
Подякував: 346 раз.
Подякували: 1629 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 25 гру, 2013 09:13

  Allerapx написав:Пришел ответ на мой запрос почему была заблокирована моя карта
приняли мой запрос 8.11.13 ответ написали 9.12.13, пришел только сейчас 24,12,13.

В ответ на вопрос почему заблокирована моя карта сослались на оферту по котрой они могут ничего не говорить.

Вот такой вот банк. Деньги чудом забрал, никому пользоваться услугами банка не рекомендую.

Это издевка конечно. Выдержали ровно месяц потом пока дошел ответ. Процентов конечно никаких за все это время.
VLADPn
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2613
З нами з: 04.02.12
Подякував: 217 раз.
Подякували: 336 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 25 гру, 2013 09:30

VLADPn
а почему вы про проценты так увереы? я более, чем уверен, что проценты начислили.
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
  #<1 ... 14131414141514161417 ... 5050>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7781420
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15842440
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5143236
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама