АВАНТ-Банк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 5758596061 ... 238>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

АВАНТ-Банк - БАНКРОТ 3.3 5 69
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і
22%
15
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
9%
6
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
12
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути
26%
18
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
26%
18
Всього голосів : 69
Повідомлення Додано: Суб 11 січ, 2014 20:05

Re: АВАНТ-БАНК

те кому лень зайти в отделение , можете все уточнить на гарячей линии , только в рабочее время . Я не ради 1000 грн хотел открыть ИБ для жены , но к сожалению уже поезд ушел .
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 18140
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 950 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Суб 11 січ, 2014 20:47

sens
доброго вечора.
Це скоріше питання до прес-центру чи кол-центру. Одне скажу передновим роком відкривали дану послугу клієнтці. Більш ширше інформацією не володію, чому в Вас так сталося.

Це лише мої припущення, але можливо це пов"язано з удосконаленням програми, в понеділок для себе виясню.
Востаннє редагувалось kucherenko_kr в Суб 11 січ, 2014 21:42, всього редагувалось 1 раз.
kucherenko_kr
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 11 січ, 2014 21:19

-VICTOR- , доброго вечора!
На жаль, я не офіційний представник, який може все коментувати, що напишуть, я лише можу підказати за продуктами, послугами та можливо роз"ясненнями за продуктами.
Я лише читаю певну інформацію по пропозиціям та зауваженням, роблю для себе висновки, іноді щось підказую по продуктах.

Щодо того чому я до сих пір не відповів, оскільки Ви прохали відповісти чи дати коментар. Повідомлю, що на форумі з"являюсь не рідше 2-х разів на тиждень, не вистачає часу. Повністю роз"яснити не можу Ваш коментар, але прошу Вас перечитати ще раз п.п.6.3.2 (Виділю основну фразу щоб було ясно):

6.3.2Якщо сторони протягом 30 календарних днів з дати направлення Банком письмового повідомлення , зазначеного в п.6.3.1. не уклали Договір про внесення змін та доповнень до цього договору про новий розмір процентної ставки , День повернення Вкладу за Договором вважається таким , що настав на 31-й календарний день з дати відправлення Банком Вкладнику письмового повідомлення . Банк повертає Вкладнику Вклад та нараховані Проценти у порядку , встановленому у цьому Договорі на рахунок , зазначений в п.2.7 Договору . При цьому проценти Вкладу , нараховуються відповідно до умов п.1.11 цього Договору .

Тобто якщо Ви протягом 30 днів не забрали кошти або вагались чи довго думали, починаючи з 31 дня Ви вже будете самі ініціювати розторгнення за загальними умовами, якщо ж протягом 30 днів - ні. Це Вам будь-який юрист скаже.

В мене на відділенні оформляли договори клієнти-юристи, які просто до коми вивчали договори, в т.ч. і "Пікантний". Тому зрозумійте ці пункти правильно, будь-ласка.
Перед тим як писати свої емоції, прошу подумайте та вчитайтесь. Банк цінує своїх клієнтів та надасть будь-які роз"яснення. Для цього необхідно або звернутись до відділення або зателефонувати на кол-центр. Я завжди орієнтую клієнтів прийти особисто або зетелефонувати, запитати в мене стосовно якоїсь інформації, перед тим як почати накручувати себе та збирати негатив від необізнаності .

До речі чому Ви написали: "Поскольку на ветку заходит представитель Банка kucherenko_kr хотелось бы услышать его коментарии к такому тексту договора и действиям банка с заградительными тарифами ???" а не прес-аванту?

з повагою,
Востаннє редагувалось kucherenko_kr в Суб 11 січ, 2014 21:45, всього редагувалось 2 разів.
kucherenko_kr
 
 
 
Повідомлення Додано: Суб 11 січ, 2014 21:31

-VICTOR-
и kucherenko_kr "не увидел " адресованные мной к банку и к нему лично -вопросы.....ну понятно - значит нечем крыть...............

**********************
дякую за "столь пристальное внимание к моей персоне", але не потрібно так.
Як вже написав рідко з"являюсь, от і прочитав тільки сьогодні Ваше повідомлення.
Свої думки написав. Прошу, якщо Ви в подальшому ще будетесь обслуговуватись (з Ваших слів зрозумів, що поки пішли) за роз"ясненнями звертайтесь спочатку до керівника відділення, після цього не буде жодних нарікань, а якщо й потім не будуте отримувати повну інформацію за офіційною інформацією звертайтесь, будь-ласка, до Прес-центру.
Дякую.

з повагою,
kucherenko_kr
 
 
 
Повідомлення Додано: Нед 12 січ, 2014 04:19

  kucherenko_kr написав:-VICTOR- , доброго вечора!
На жаль, я не офіційний представник, який може все коментувати, що напишуть, я лише можу підказати за продуктами, послугами та можливо роз"ясненнями за продуктами.
Я лише читаю певну інформацію по пропозиціям та зауваженням, роблю для себе висновки, іноді щось підказую по продуктах.

Щодо того чому я до сих пір не відповів, оскільки Ви прохали відповісти чи дати коментар. Повідомлю, що на форумі з"являюсь не рідше 2-х разів на тиждень, не вистачає часу. Повністю роз"яснити не можу Ваш коментар, але прошу Вас перечитати ще раз п.п.6.3.2 (Виділю основну фразу щоб було ясно):

6.3.2Якщо сторони протягом 30 календарних днів з дати направлення Банком письмового повідомлення , зазначеного в п.6.3.1. не уклали Договір про внесення змін та доповнень до цього договору про новий розмір процентної ставки , День повернення Вкладу за Договором вважається таким , що настав на 31-й календарний день з дати відправлення Банком Вкладнику письмового повідомлення . Банк повертає Вкладнику Вклад та нараховані Проценти у порядку , встановленому у цьому Договорі на рахунок , зазначений в п.2.7 Договору . При цьому проценти Вкладу , нараховуються відповідно до умов п.1.11 цього Договору .

Тобто якщо Ви протягом 30 днів не забрали кошти або вагались чи довго думали, починаючи з 31 дня Ви вже будете самі ініціювати розторгнення за загальними умовами, якщо ж протягом 30 днів - ні. Це Вам будь-який юрист скаже.

В мене на відділенні оформляли договори клієнти-юристи, які просто до коми вивчали договори, в т.ч. і "Пікантний". Тому зрозумійте ці пункти правильно, будь-ласка.
Перед тим як писати свої емоції, прошу подумайте та вчитайтесь. Банк цінує своїх клієнтів та надасть будь-які роз"яснення. Для цього необхідно або звернутись до відділення або зателефонувати на кол-центр. Я завжди орієнтую клієнтів прийти особисто або зетелефонувати, запитати в мене стосовно якоїсь інформації, перед тим як почати накручувати себе та збирати негатив від необізнаності .

До речі чому Ви написали: "Поскольку на ветку заходит представитель Банка kucherenko_kr хотелось бы услышать его коментарии к такому тексту договора и действиям банка с заградительными тарифами ???" а не прес-аванту?

з повагою,

Доброго вечера , дякую за відповідь і розяснення . Ви все вірно трактуєте , так як по іншому це буде суперечити законодавству. Але чому юристи банку так виписали цей пункт , який замість чіткої відповіді породжує додаткові запитання ?На мою думку це свідчить про недостатню професіональну відповідність останніх...або ж цілеспрямовану політику непрозорості пунктів договору . В редакції банківських юристів ні слова про безапеляційне право клієнта , при не згоді з новими умовами по депо з ініциативи банку , забрати депозит і % в повному розмірі включно по дату такої ініциативи банком ? Тому з моєї думки юристам банку потрібно поставити жирну двійку , пропоную наприклад такий варіант цьго розділу , який однозначно буде трактувати права обох сторін :

6.3.1 Виникнення істотних змін є підставою для направлення Банком Вкладнику письмового повідомлення із пропозицією щодо нового розміру процентної ставки за договором.При незгоді Вкладника з новим розміром процентної ставки , він має право на протязі 30 днів забрати вклад без втрати раніше нарахованих процентів .
6.3.2Якщо сторони протягом 30 календарних днів з дати направлення Банком письмового повідомлення , зазначеного в п.6.3.1. не уклали Договір про внесення змін та доповнень до цього договору про новий розмір процентної ставки , День повернення Вкладу за Договором вважається таким , що настав на 31-й календарний день з дати відправлення Банком Вкладнику письмового повідомлення . Банк повертає Вкладнику Вклад та нараховані Проценти у порядку , встановленому у цьому Договорі на рахунок , зазначений в п.2.7 Договору . При цьому проценти Вкладу , нараховуються відповідно до умов п.1.11 цього Договору .
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7345
З нами з: 15.08.12
Подякував: 408 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 12 січ, 2014 04:50

  kucherenko_kr написав:-VICTOR-
и kucherenko_kr "не увидел " адресованные мной к банку и к нему лично -вопросы.....ну понятно - значит нечем крыть...............

**********************
дякую за "столь пристальное внимание к моей персоне", але не потрібно так.
Як вже написав рідко з"являюсь, от і прочитав тільки сьогодні Ваше повідомлення.
Свої думки написав. Прошу, якщо Ви в подальшому ще будетесь обслуговуватись (з Ваших слів зрозумів, що поки пішли) за роз"ясненнями звертайтесь спочатку до керівника відділення, після цього не буде жодних нарікань, а якщо й потім не будуте отримувати повну інформацію за офіційною інформацією звертайтесь, будь-ласка, до Прес-центру.
Дякую.

з повагою,

..я поясню .... це моє повідомлення зявилось після того як ви зайшли на гілку банку . відповіли двом користувачам і ні слова про мої питання адресовані вам вже розміщені на гілці...тому ображатись не потрібно . Чудово розумію вашу обмеженість у вільному висловлюванні думок і коментарів , повязану зі службовою етикою .
Питання були адресовані вам , так як присутністтю на гілці , коментарями і інформацією ви встигли здобути певний авторитет і я хотів почути банківських практиків ...До Прес-Авант звертатись , після того як цей представник банку , або через непоінформованість , або , що гірше , цілеспрямовано спробував ввести в оману , заперечивши інформацію про тарифи на дострокове розірвання депозитів по штрафній ставці 20% від тіла депозиту які діяли по 7.01.14 - не бачу жодного сенсу ...Крім того ..вважаю , що цей представник банку повинен був як мінімум вибачитись за неправдиву інформацію і пояснити причину її некоректної подачі , що не зроблено і по цей день .
На останок ..хочу вибачитись особисто перед вами , судячи з усьго у вас виникли службові неприємності з приводу моїх гострих питань...я прийму до уваги і зроблю висновки.
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7345
З нами з: 15.08.12
Подякував: 408 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 12 січ, 2014 21:16

-VICTOR-, чи вірно розумію.
В деподоговорах Аванта прописано, що якщо вони надумають змінювати відсоткову ставку, то за 30 днів клієнт має укласти додаткову угоду про згоду з цим.
Якщо він не встичне, то на 31 день депо розірветься достроково по ставці дострокового розриву? Там пару відсотків?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 12 січ, 2014 21:45

Квесторе_поверніться пункти 6.3.1 і 6.3.2 це оригінал договору з цього питання , червоним = те що я пропоную внести . і це стосується депозиту " Пікантний " наприклад текст депо " Пенсійний " виписаний по людськи і нормально..о таке.

по вашому питанню - по суті виходить саме так...ще не бачив так виписаного пункту депозитного договору .
А взагалі то це їх банківських працівників розяснення , бо коли читати текст цих пунктів то там одноосібне право банку попередити клієнта і якщо неукладено нового договору після ініціативи банку - то виставити клієнта с тілом депозита і фактично без процентів....там є хоч слово про незаперечне право клієнта при незгоді забрати депозит і % в повному обсязі ? нема....хоча це гарантує законодавство , яке в таких випадках захищає вкладника...одним словом юристам потрібно надавати по руках за такі тексти... :roll:
Востаннє редагувалось -VICTOR- в Нед 12 січ, 2014 21:56, всього редагувалось 1 раз.
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7345
З нами з: 15.08.12
Подякував: 408 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 12 січ, 2014 21:51

  -VICTOR- написав:Квесторе_поверніться пункти 6.3.1 і 6.3.2 це оригінал договору з цього питання , червоним = те що я пропоную внести . і це стосується депозиту " Пікантний " наприклад текст депо " Пенсійний " виписаний по людськи і нормально..о таке.

Ага, зрозумів, вся суть в уточненні чевоним шрифтом.
Уточнення суттєве, згідний.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 13 січ, 2014 13:09

-VICTOR-
Уважаемый VICTOR, еще раз Вам сообщаем, что 20% комиссия не была утверждена банком. То, что эта информация появилась на сайте - техническая ошибка.
PressAvant
 
Заблокований
Повідомлень: 191
З нами з: 16.04.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 3 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 5758596061 ... 238>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 48268
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8943658
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 2021634
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама