Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Когда в последний раз кто-то предлагал отключить ввод пина на операции пополнения через POS-терминал в кассах банка? Я следующий предлагаю) Все таки операция безопасная, зачем лишний раз вводить пин)
White Horse написав:Шановний crumd, а чи не здається Вам, що причина не у карти Дельта Банку? А саме причина у тому обладнанні за допомогою, якого проводиться операція? Адже не раз тут писали, що проблем з картками, а саме при розрахунку PayPass, в інших Банках - НЕ ІСНУЄ!!!!!!! Чи Ви, як шановний представник Приват Банку, не бажаєте визнавати свою помилку і намагаєтись все звалити на плечі Дельта Банку?
Почитайте, що людина пише спочатку. Подумайте. Прочитайте повільно ще раз. Знову подумайте. А діло ж каже!
l_pes написав:Delta official Delta official, сообщите пожалуйста распространяется ли акция "Святкови выхидни" для кредитной пенсионной картки при снятии денег в банкоматах Дельта в перио с 13.03.14 по 16.02.14, спасибо
Уважаемый l_pes, сообщаем, что согласно Официальным условиям Акции "Святкові вихідні з Кредиткою від "Дельта Банку"" продукт в ТП "Кредитна картка №1 для пенсіонерів" принимает участие в данной Акции : http://deltabank.com.ua/r/FD95755E-2441 ... t_card.pdf Спасибо за вопрос.
Востаннє редагувалось Delta official в П'ят 14 лют, 2014 15:56, всього редагувалось 1 раз.
White Horse написав:Шановний crumd, а чи не здається Вам, що причина не у карти Дельта Банку? А саме причина у тому обладнанні за допомогою, якого проводиться операція? Адже не раз тут писали, що проблем з картками, а саме при розрахунку PayPass, в інших Банках - НЕ ІСНУЄ!!!!!!! Чи Ви, як шановний представник Приват Банку, не бажаєте визнавати свою помилку і намагаєтись все звалити на плечі Дельта Банку?
Почитайте, що людина пише спочатку. Подумайте. Прочитайте повільно ще раз. Знову подумайте. А діло ж каже!
Тоді, як Ви поснете, що операції проходять по PayPass, в інших терміналах?
Delta official Вопрос по акции Лихоманка Прозвон счастливых выигравших карточку ОК1 уже производился или еще будет? Или надо самому бегать ее выбивать?
Зайшов в відділення хотів відкрити рахунок, став в чергу. Раптом підривається охоронець і каже всім вийти зараз буде інкасація бакомату, добре, що хоч руки на заламували.
Ладно я ще просто в черзі стою, а клієнтів які вже сиділи за столами з консультантами і вже щось оформлювали теж взяли і вивели на вулицю. Подзвонив в підтримку поскаржився - сказали, так, це нормально, ми так робимо для вашої безпеки.
Я не скажу, що днюю і ночую в відділення інших банків, але таке більше ніде не бачив. Нагадує вигон скота на пасовище, бо хазяїну так зручніше.
Банкомат саме на тому відділення стоїть в закутку і організувати збройне прикриття процесу інкасації - раз плюнути. Цікаво, але коли банкомат Дельта банку стоїть в супермаркеті, інкасатори теж всіх покупців звідти виводять?
White Horse написав:Шановний crumd, а чи не здається Вам, що причина не у карти Дельта Банку? А саме причина у тому обладнанні за допомогою, якого проводиться операція? Адже не раз тут писали, що проблем з картками, а саме при розрахунку PayPass, в інших Банках - НЕ ІСНУЄ!!!!!!! Чи Ви, як шановний представник Приват Банку, не бажаєте визнавати свою помилку і намагаєтись все звалити на плечі Дельта Банку?
Почитайте, що людина пише спочатку. Подумайте. Прочитайте повільно ще раз. Знову подумайте. А діло ж каже!
Тоді, як Ви поснете, що операції проходять по PayPass, в інших терміналах?
Там же написано - в інших терміналах онлайн авторизація, приват включив у себе оффлайн, після чого карти дельти посипалися. Зараз на терміналах привата знов онлайн і все з дельтовськими картами працює. Переключить знову на оффлайн - знову перестануть працювати.
viktor_chmel написав:Зайшов в відділення хотів відкрити рахунок, став в чергу. Раптом підривається охоронець і каже всім вийти зараз буде інкасація бакомату, добре, що хоч руки на заламували.
Ладно я ще просто в черзі стою, а клієнтів які вже сиділи за столами з консультантами і вже щось оформлювали теж взяли і вивели на вулицю. Подзвонив в підтримку поскаржився - сказали, так, це нормально, ми так робимо для вашої безпеки.
Я не скажу, що днюю і ночую в відділення інших банків, але таке більше ніде не бачив. Нагадує вигон скота на пасовище, бо хазяїну так зручніше.
Банкомат саме на тому відділення стоїть в закутку і організувати збройне прикриття процесу інкасації - раз плюнути. Цікаво, але коли банкомат Дельта банку стоїть в супермаркеті, інкасатори теж всіх покупців звідти виводять?
Рахунок я там по факту не відкрив...
Шановний viktor_chmel, з метою уточнення інформації просимо повідомити Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ телефону), а також адресу відділення Банку, до якого Ви звертались в особистих повідомленнях Delta official. Дякуємо за звернення.
kiev-city написав:Delta official Вопрос по акции Лихоманка Прозвон счастливых выигравших карточку ОК1 уже производился или еще будет? Или надо самому бегать ее выбивать?