Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
g-news написав:090981m Причём здесь паника? Банк рассказывал про трудности инкассации. Трудности вроде как испарились.
Ще скажіть, що паніки нема На вихідних бачив, що люди навіть з чужих банкоматів (з комісією, мабуть) гроші знімали. В багатьох банкоматах грошей не було, черги до банкоматів з грошима. Та й це зрозуміло. Але навіщо паніку роздмухувати?! Написав тихенько особисте повідомлення Дельті та й по всьому
090981m Вопрос не в панике, а в лжи банка. Когда банк начинает откровенно врать, то доверие мгновенно улетучивается. Здесь ДО отвечает - обращайтесь в отделение, в отделении говорят - нет разрешения из центрального офиса. Если вам лично нравится такая схема, то вперёд. Мне - нет.
Delta official написав:дозвольте звернути Вашу увагу на депозитний вклад "Найкращий" - депозит у національній та в іноземній валюті з можливістю поповнення та вибору терміну вкладу, різною періодичністю виплати відсотків і високою процентною ставкою. Детально є можливість ознайомитися на сайті Банку: http://deltabank.com.ua/personal/deposi ... estb/#full Дякуємо за запитання!
090981m написав:Але навіщо паніку роздмухувати?! Написав тихенько особисте повідомлення Дельті та й по всьому
А чего уж мелочиться, давайте вообще форум закроем? Зачем он нужен, обратился себе тихонько в колл-центр, заслушал как девочка по слогам читает со шпаргалки утвержденный руководством идеологически верный ответ, и все. Нечего панику поднимать.
Дельта офишиал, подскажите, какие сейчас ограничения установлены на OK1? 1.Снятие в кассе 2. Снятие в банкомате. 3. Перевод в другой банк через ИБ. 4. Платежи в торговой сети.
Ответ, пожалуйста, по всем пунктам, и суммарные в сутки.
Sean написав:Теоретический вопрос, что произойдет если банкомат Дельты скушал карту другого банка? Ее можно как-то вернуть? Ее перешлют в тот банк, чья карта?
если карта привата - то ей капец. Сразу выдадут новую.
При чем тут нытье, мы вкладчики просто хотим получить вразумительный ответ когда отдадут наши деньги. Ответ банка, что щас денег нет потому что в киеве стреляют, это не правильный ответ финансового заведения. В банке не кто не говорит когда начнутся выплаты. вот и хочется на данном форуме от банка получить ответ.
g-news написав:090981m Причём здесь паника? Банк рассказывал про трудности инкассации. Трудности вроде как испарились.
Ще скажіть, що паніки нема На вихідних бачив, що люди навіть з чужих банкоматів (з комісією, мабуть) гроші знімали. В багатьох банкоматах грошей не було, черги до банкоматів з грошима. Та й це зрозуміло. Але навіщо паніку роздмухувати?! Написав тихенько особисте повідомлення Дельті та й по всьому
Паника - состояние психологическое. Чем развитее умственно человек, чем лучше он разбирается в процессах современного общества (в т.ч. устройстве финансовой системы), тем он менее склонен к необдуманным действиям и паническому поведению.
090981m написав:Але навіщо паніку роздмухувати?! Написав тихенько особисте повідомлення Дельті та й по всьому
А чего уж мелочиться, давайте вообще форум закроем? Зачем он нужен, обратился себе тихонько в колл-центр, заслушал как девочка по слогам читает со шпаргалки утвержденный руководством идеологически верный ответ, и все. Нечего панику поднимать.
У форуму основна ціль - консультація по продуктах банку, усунення проблемних питань технічного характеру і т.п. А в сьогоднішніх умовах підігрівати паніку писаниною, що десь затримали видачу коштів - безглуздо й непатріотично. Безглуздо - бо це лише може спричинити звернення за коштами інших вкладників і тоді будь-який банк може впасти Непатріотично - бо зараз йде становлення нової влади й, зрозуміло, є великі труднощі як у державній владі, так і у фінансовій системі.
Зрозуміло, ніхто не має права осуджувати прагнення людини повернути собі свої кошти. Але тоді хоча б робіть це тихенько. Крім цього, практично всі найбільші банки також ввели обмеження на видачу коштів