|
|
![]() Re: Фідо (СЕБ) БанкВчера с банка не ушел ни один платеж нашей компании. Не провели даже платежку в 500 грн.
![]()
Прошло почти 24 часа. денег - нет ![]() Re: ФІДО (СЕБ) БанкКакая сейчас ситуация с платежами юр. лиц?
Переводить ли обороты с банка? ![]() Не знаю, що там з платежами юросіб. Але з депозитимами, як видно, печалька. Не хочеться вірити своїм очам. Людина переда вами написала, яка ситуація з депозитами юросіб. Я був клієнтом Ерсте, а потім його купив новий власник - тепер Фідокомбанк - Фідо, вже по-суті. Став свідком "занепаду" банку на прикладі свого відділення. Спочатку звільнилися рядові співробітники, потім почали затримки в перрерахуванні соцвиплат, вийшов з останього депозиту в грудні 2013р. - і перехрестився. Ні, рядові працівники стараються, роблять все можливе, але, є але. Багато не від них залежить. Співчуваю по-людьскі, Юлії Кіндрі, вона, на мою думку, фаховий, гарний фахівець, гарний ПР-щик - комунікатор, але якщо таке продовжуватиметься в цьому банку, будуть невиплати, то вона, скоріше за все, перейде в інший банк - ІМХО. З повагою. ![]() У нас в компанії (Київ) платежі пішли, хоча й на четвертий день. У відділенні спокійно, бачив як клієнти (фіз особи)платять за кредитами так як і повертають депозити в межах ліміту встановленого НБУ.
Ясно що всім банкам зараз важко, хоча в другому банку нашої компанії (не буду робити рекламу) платежі йдуть на наступний день, але над комунікаціями у Фідо треба працювати. Оскільки в банку нормальний менеджмент і його не топлять акціонери, то є що донести клієнтам і пояснити як вирішуються труднощі, а також попередити про труднощі. ![]() Re: ФІДО (СЕБ) БанкСумно, панове. Судячи по всьому моя проблема була тупо проігнорована. Уже 3й день "ні прівєта ні отвєта". І ніхто не намагався зв`язуватись.
![]() Роз’ясненняРоз’яснення щодо по обслуговування платежів корпоративних клієнтів і клієнтів СМБ в ФІДОБАНКу
Шановні клієнти! Поточна ситуація в країні призвела до деякої дестабілізації в банківському секторі. На даний момент в країні відбуваються важливі зміни, і на повернення до повної стабільності в роботі банківського сектору України необхідно декілька тижнів. На цей час ФІДОБАНК визначив пріоритетним напрямком обслуговування фізичних осіб з метою зниження панічних настроїв серед населення України. У зв'язку з цим можуть спостерігатися затримки по платежах юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Орієнтовний термін затримки – кілька годин для дрібних платежів і 3-5 банківських днів для великих платежів залежно від валюти платежу. При цьому банк докладає максимум зусиль для того, аби повернутися до опрацювання всіх платежів в нормальному режимі і забезпечувати стабільну та безперебійну роботу бізнесів своїх корпоративних клієнтів і клієнтів середнього та малого бізнесу. При цьому ФІДОБАНК має достатній рівень ліквідності і працює у звичайному режимі. Станом на 3 березня 2014 року показник поточної ліквідності ФІДОБАНКу знаходиться на високому рівні – 51,3 %, що свідчить про достатній обсяг активів для своєчасного покриття взятих на себе зобов'язань впродовж місяця (мінімальний показник за вимогами НБУ – 40%). При цьому у разі необхідності ФІДОБАНК має право отримати рефінансування від НБУ. Крім того, ФІДОБАНК регулярно входить до ТОП-5 найактивніший торговців на ринку ОВДП і має достатній портфель ліквідних цінних паперів. Також важлива в даний момент і проактивна позиція власника ФІДОБАНКу Олександра Адаріча. Усвідомлюючи відповідальність всього вітчизняного бізнесу перед країною та враховуючи поточну економічну ситуацію в Україні, ФІДОБАНК з розумінням ставиться до неминучих в такій ситуації затримок і просить всіх своїх клієнтів і партнерів також проявити розуміння. Ми з вами опинилися в однакових економічних умовах, коли представники бізнесу та банківської системи намагаються всіма силами зберегти стабільність України. Дякуємо за розуміння і приносимо свої вибачення за незручності. З повагою, ПУАТ «ФІДОБАНК»
|
|