Шановний ПРЕДСТАВНИК!
хочу поділитися враженнями від відділення Київ,вул. Червоноармійська, 114:
найсильніше вразила (щоб не сказати - здивувала) діваха, яка сидить праворуч (якщо зайти у відділення) у ніші між касою і дверями у внутр. приміщення (русява, волосся пряме, довжина ніби по плечі):
1) вона одягнута не те що не в корпоративному стилі, а навіть не в діловому: шкіряна спідниця, якась плетена (крючком?) кофтина (моя бабуся таку носила).
2) обслуговуючи клієнтку - розмовляла так голосно, що всім відвідувачам було чути, куди підуть долари і т.д. Потім так само голосно й урочисто - вручила їй сувенір "а ЦЕ Вам від Платинум банку" (похвально, але у всіх відвідувачів тут же виникло питання - А ЗА ЩО дають ті сувеніри?).
3) прийшов симпатичний лисий чолов*яга, кругом якого вона, незважаючи на чергу очікуючих, радісно затанцювала - і БІНГО! - знов мета його візиту стала "достоянием общественности" - він прийшов по дзвінку забрати валюту.
4) під час обслуговування хлопцем (біля вікна) чоловіка похилого віку - вона кілька раз підійшла й відволікла цього менеджера від роботи з клієнтом. було дуже помітно, що хлопцеві незручно, але ЦІЙ ДАМІ - по ходу, поняття ТАКТУ не знайоме?!
= Чесно кажучи, продовжувати бридко....
ЯК можна допускати до роботи з клієнтами людину, яка так грубо нехтує поняттям банківської таємниці, виглядає як... , взагалі не знайома з діловою етикою????!! ЯК?!
МОЖЕ, ви трохи підрихтуєте ваші СТАНДАРТИ обслуговування на цьому прикладі?