Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Квесторе_поверніться написав:Support BRS, що за 17,34% висвічує в ІБ при Літньому соняшнику 90++? Як його в ІБ достроково розривати?
Шановний Квесторе_поверніться! Дякуємо Вам за звернення. Зазначена ставка вказана як ефективна, за умови, якщо кошти будуть на рахунку весь строк – 520 днів. В інтерфейсі ІБ зазначене відповідне посилання. Так, згідно Вашого вибору перші 90 днів відсотки будуть розраховуватись за підвищеною ставкою з урахуванням бонусу за розміщення в ІБ, а з 91-го дня буде ставка 16% річних. Порядок дострокового повернення вкладів не змінився – через звернення на будь-яке відділення Банку в строки,що встановлені Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб (http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/1305_usloviya.pdf).
Квесторе_поверніться написав:Support BRS, що за 17,34% висвічує в ІБ при Літньому соняшнику 90++? Як його в ІБ достроково розривати?
Шановний Квесторе_поверніться! Дякуємо Вам за звернення. Зазначена ставка вказана як ефективна, за умови, якщо кошти будуть на рахунку весь строк – 520 днів. В інтерфейсі ІБ зазначене відповідне посилання. Так, згідно Вашого вибору перші 90 днів відсотки будуть розраховуватись за підвищеною ставкою з урахуванням бонусу за розміщення в ІБ, а з 91-го дня буде ставка 16% річних. Порядок дострокового повернення вкладів не змінився – через звернення на будь-яке відділення Банку в строки,що встановлені Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб (http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/1305_usloviya.pdf).
Вклад розміщений в ІБ (Літ Сон90++), через 90 днів в тому ж ІБ розірвати не можна буде? Лише через відділення і заява? А потім ще й чекати 3 дні? А як прийде дядько мураторій?
Квесторе_поверніться написав:Вклад розміщений в ІБ (Літ Сон90++), через 90 днів в тому ж ІБ розірвати не можна буде? Лише через відділення і заява? А потім ще й чекати 3 дні?
Шановний Квесторе_поверніться! Достроково розірвати депозитний договір можна тільки за заявою у відділенні. Кошти виплачуються - на 3-й день з моменту подачі заяви, без урахування дня звернення.
Квесторе_поверніться написав:Вклад розміщений в ІБ (Літ Сон90++), через 90 днів в тому ж ІБ розірвати не можна буде? Лише через відділення і заява? А потім ще й чекати 3 дні?
Шановний Квесторе_поверніться! Достроково розірвати депозитний договір можна тільки за заявою у відділенні. Кошти виплачуються - на 3-й день з моменту подачі заяви, без урахування дня звернення.
Це є нехорошо. Онлайн влади і придумувались для того, щоб не відвідувати відділення не нагружати персонал. А тут у вас така загогуліна, що нівелює....його привабливість. Весняний був без цих всіх заморочок. І так народ виносить грошенята. А тут ще придумали на 520 днів з достроковим розривом.
Support BRS, і взагалі то Весна ще не скінчилась.....а весняний вклад прибрали...поганий симптом. Якраз до нього приглядався. Як на мене, цей Ваш Літній акційний невдале рішення.....мабуть.
mooshka написав:Пополнял карту через банкомат. Выдало квитанцию, что пополнено, в ИБ вижу почему-то две операции пополнения, а денег на карте по факту нет! Что делать?!
Был в отделении, написал заявление, предъявил квитанцию, паспорт, код. Время рассмотрения две недели. P.S. Какие-то неприветливые все в отделении ... Каждое слово клещами вытягивать. Так с клиентом работать НЕЛЬЗЯ. P.S.S А не хотите сделать бесплатное пополнение карты через кассу? 15 грн крутовато как-то!
Произошла следующая ситуация - карту заблокировали без объяснения причин.
При звонке в колл-центр с полной идентификацией говорят что необходимо обратиться в отделение.
Обратился в отделение - причину блокировки объяснить не смогли, написал заявление карту так и не разблокировали.
Хотя в договоре указано следующее:
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 11.1. Банк несе відповідальність: 11.1.1. за зберігання коштів на Рахунку; 11.1.2. за дотримання строків Блокування Картки та за здійснення всіх Операцій з блокованою Карткою, здійснених після зазначених строків. При Блокуванні Картки відповідальність Банку за дотримання строків її Блокування настає за умови надання Клієнтом при телефонному зверненні до Довідково-інформаційного центру Банку повних ідентифікаційних даних;
Что дальше пока не понятно ... Моя ситуация усугубляется что в Украине бываю наездами. Если кто сталкивался подскажите что сделать.
chernikov_sasha написав:Произошла следующая ситуация - карту заблокировали без объяснения причин.
При звонке в колл-центр с полной идентификацией говорят что необходимо обратиться в отделение.
Обратился в отделение - причину блокировки объяснить не смогли, написал заявление карту так и не разблокировали.
Хотя в договоре указано следующее:
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 11.1. Банк несе відповідальність: 11.1.1. за зберігання коштів на Рахунку; 11.1.2. за дотримання строків Блокування Картки та за здійснення всіх Операцій з блокованою Карткою, здійснених після зазначених строків. При Блокуванні Картки відповідальність Банку за дотримання строків її Блокування настає за умови надання Клієнтом при телефонному зверненні до Довідково-інформаційного центру Банку повних ідентифікаційних даних;
Что дальше пока не понятно ... Моя ситуация усугубляется что в Украине бываю наездами. Если кто сталкивался подскажите что сделать.
диверсант?!? или террорист ?!? банк тока им блокирует, ну или если деньги отмывали-выводили... если это не про вас - ждать пока разблокируют
chernikov_sasha написав:Произошла следующая ситуация - карту заблокировали без объяснения причин.
При звонке в колл-центр с полной идентификацией говорят что необходимо обратиться в отделение.
Обратился в отделение - причину блокировки объяснить не смогли, написал заявление карту так и не разблокировали.
Хотя в договоре указано следующее:
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 11.1. Банк несе відповідальність: 11.1.1. за зберігання коштів на Рахунку; 11.1.2. за дотримання строків Блокування Картки та за здійснення всіх Операцій з блокованою Карткою, здійснених після зазначених строків. При Блокуванні Картки відповідальність Банку за дотримання строків її Блокування настає за умови надання Клієнтом при телефонному зверненні до Довідково-інформаційного центру Банку повних ідентифікаційних даних;
Что дальше пока не понятно ... Моя ситуация усугубляется что в Украине бываю наездами. Если кто сталкивался подскажите что сделать.
Уважаемый chernikov_sasha! Благодарим Вас за обращение. Для проверки направьте, пожалуйста, в личные сообщения или со ссылкой на этот отзыв на e-mail банка: 0800300880@rsb.ua Ваши полные ФИО, номер договора/карты и, по возможности, номер заявления, указав в каком отделении составляли.