Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 17011702170317041705 ... 5050>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) 2.8 5 503
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
25%
124
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
20%
99
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
19%
98
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
23%
114
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
14%
68
Всього голосів : 503
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 11:10

Support BRS, що за 17,34% висвічує в ІБ при Літньому соняшнику 90++?
Як його в ІБ достроково розривати?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 12:22

  Квесторе_поверніться написав:Support BRS, що за 17,34% висвічує в ІБ при Літньому соняшнику 90++?
Як його в ІБ достроково розривати?


Шановний Квесторе_поверніться!
Дякуємо Вам за звернення.
Зазначена ставка вказана як ефективна, за умови, якщо кошти будуть на рахунку весь строк – 520 днів.
В інтерфейсі ІБ зазначене відповідне посилання. Так, згідно Вашого вибору перші 90 днів відсотки будуть розраховуватись за підвищеною ставкою з урахуванням бонусу за розміщення в ІБ, а з 91-го дня буде ставка 16% річних.
Порядок дострокового повернення вкладів не змінився – через звернення на будь-яке відділення Банку в строки,що встановлені Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб (http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/1305_usloviya.pdf).
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 12:28

  Support BRS написав:
  Квесторе_поверніться написав:Support BRS, що за 17,34% висвічує в ІБ при Літньому соняшнику 90++?
Як його в ІБ достроково розривати?


Шановний Квесторе_поверніться!
Дякуємо Вам за звернення.
Зазначена ставка вказана як ефективна, за умови, якщо кошти будуть на рахунку весь строк – 520 днів.
В інтерфейсі ІБ зазначене відповідне посилання. Так, згідно Вашого вибору перші 90 днів відсотки будуть розраховуватись за підвищеною ставкою з урахуванням бонусу за розміщення в ІБ, а з 91-го дня буде ставка 16% річних.
Порядок дострокового повернення вкладів не змінився – через звернення на будь-яке відділення Банку в строки,що встановлені Умовами обслуговування вкладів фізичних осіб (http://www.rsb.ua/f/1/deposits/online/1305_usloviya.pdf).

Вклад розміщений в ІБ (Літ Сон90++), через 90 днів в тому ж ІБ розірвати не можна буде? Лише через відділення і заява? А потім ще й чекати 3 дні?
А як прийде дядько мураторій?
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 12:34

  Квесторе_поверніться написав:Вклад розміщений в ІБ (Літ Сон90++), через 90 днів в тому ж ІБ розірвати не можна буде? Лише через відділення і заява? А потім ще й чекати 3 дні?

Шановний Квесторе_поверніться!
Достроково розірвати депозитний договір можна тільки за заявою у відділенні. Кошти виплачуються - на 3-й день з моменту подачі заяви, без урахування дня звернення.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 12:41

  Support BRS написав:
  Квесторе_поверніться написав:Вклад розміщений в ІБ (Літ Сон90++), через 90 днів в тому ж ІБ розірвати не можна буде? Лише через відділення і заява? А потім ще й чекати 3 дні?

Шановний Квесторе_поверніться!
Достроково розірвати депозитний договір можна тільки за заявою у відділенні. Кошти виплачуються - на 3-й день з моменту подачі заяви, без урахування дня звернення.

Це є нехорошо. Онлайн влади і придумувались для того, щоб не відвідувати відділення не нагружати персонал. А тут у вас така загогуліна, що нівелює....його привабливість.
Весняний був без цих всіх заморочок. :wink:
І так народ виносить грошенята.
А тут ще придумали на 520 днів з достроковим розривом.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 14:36

Support BRS, і взагалі то Весна ще не скінчилась.....а весняний вклад прибрали...поганий симптом. Якраз до нього приглядався. :wink:
Як на мене, цей Ваш Літній акційний невдале рішення.....мабуть.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 22 тра, 2014 17:32

  mooshka написав:Пополнял карту через банкомат. Выдало квитанцию, что пополнено, в ИБ вижу почему-то две операции пополнения, а денег на карте по факту нет! Что делать?!

Был в отделении, написал заявление, предъявил квитанцию, паспорт, код. Время рассмотрения две недели.
P.S. Какие-то неприветливые все в отделении ... Каждое слово клещами вытягивать. Так с клиентом работать НЕЛЬЗЯ.
P.S.S А не хотите сделать бесплатное пополнение карты через кассу? 15 грн крутовато как-то!
mooshka
Аватар користувача
 
Повідомлень: 986
З нами з: 22.11.12
Подякував: 14 раз.
Подякували: 98 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 тра, 2014 01:06

Re: Русский Стандарт

Произошла следующая ситуация - карту заблокировали без объяснения причин.

При звонке в колл-центр с полной идентификацией говорят что необходимо обратиться в отделение.

Обратился в отделение - причину блокировки объяснить не смогли, написал заявление карту так и не разблокировали.

Хотя в договоре указано следующее:

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
11.1. Банк несе відповідальність:
11.1.1. за зберігання коштів на Рахунку;
11.1.2. за дотримання строків Блокування Картки та за здійснення всіх Операцій з блокованою Карткою, здійснених
після зазначених строків. При Блокуванні Картки відповідальність Банку за дотримання строків її
Блокування настає за умови надання Клієнтом при телефонному зверненні до Довідково-інформаційного
центру Банку повних ідентифікаційних даних;


Что дальше пока не понятно ... Моя ситуация усугубляется что в Украине бываю наездами. Если кто сталкивался подскажите что сделать.
chernikov_sasha
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 тра, 2014 09:31

  chernikov_sasha написав:Произошла следующая ситуация - карту заблокировали без объяснения причин.

При звонке в колл-центр с полной идентификацией говорят что необходимо обратиться в отделение.

Обратился в отделение - причину блокировки объяснить не смогли, написал заявление карту так и не разблокировали.

Хотя в договоре указано следующее:

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
11.1. Банк несе відповідальність:
11.1.1. за зберігання коштів на Рахунку;
11.1.2. за дотримання строків Блокування Картки та за здійснення всіх Операцій з блокованою Карткою, здійснених
після зазначених строків. При Блокуванні Картки відповідальність Банку за дотримання строків її
Блокування настає за умови надання Клієнтом при телефонному зверненні до Довідково-інформаційного
центру Банку повних ідентифікаційних даних;


Что дальше пока не понятно ... Моя ситуация усугубляется что в Украине бываю наездами. Если кто сталкивался подскажите что сделать.

диверсант?!? или террорист ?!?
банк тока им блокирует, ну или если деньги отмывали-выводили...
если это не про вас - ждать пока разблокируют :wink:
Lost
 
Повідомлень: 1605
З нами з: 07.02.09
Подякував: 74 раз.
Подякували: 108 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 23 тра, 2014 09:36

  chernikov_sasha написав:Произошла следующая ситуация - карту заблокировали без объяснения причин.

При звонке в колл-центр с полной идентификацией говорят что необходимо обратиться в отделение.

Обратился в отделение - причину блокировки объяснить не смогли, написал заявление карту так и не разблокировали.

Хотя в договоре указано следующее:

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
11.1. Банк несе відповідальність:
11.1.1. за зберігання коштів на Рахунку;
11.1.2. за дотримання строків Блокування Картки та за здійснення всіх Операцій з блокованою Карткою, здійснених
після зазначених строків. При Блокуванні Картки відповідальність Банку за дотримання строків її
Блокування настає за умови надання Клієнтом при телефонному зверненні до Довідково-інформаційного
центру Банку повних ідентифікаційних даних;


Что дальше пока не понятно ... Моя ситуация усугубляется что в Украине бываю наездами. Если кто сталкивался подскажите что сделать.


Уважаемый chernikov_sasha!
Благодарим Вас за обращение.
Для проверки направьте, пожалуйста, в личные сообщения или со ссылкой на этот отзыв на e-mail банка: 0800300880@rsb.ua Ваши полные ФИО, номер договора/карты и, по возможности, номер заявления, указав в каком отделении составляли.
Support BForward
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 2831
З нами з: 24.09.12
Подякував: 72 раз.
Подякували: 195 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 17011702170317041705 ... 5050>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7847836
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15991433
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5219918
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама