|
ПриватБанк (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 27 тра, 2014 17:49
Шановний PrivatBank ! Моделюю ситуацію. Зарплата 10 числа. Кошти в розмірі зарплат, які були на КДВ, були потрачені з 1 по 9 число. Чи нараховується в такому випадку 5%?
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8321
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Вів 27 тра, 2014 18:13
Добрый день. Вниманию представителей ПриватБанка. Доброго дня. До уваги представників ПриватБанку.
Декілька хвилин тому розраховувався в Великій Кишені карткою ПБ. Каси самообслуговування. Нажаль двічі операція не пройшла термінал ОщадБанку вивів на екрані "неверний ПІН", я свій пін знаю на 100%.
Було б нічого, але переді-мною у покупців також не пройшла операція по картці ПБ. І поруч зі мною у молодих людей також. Всі розраховувались альтернативними картками.
Вже пару СМС прийшли, що невірний ПІН...
ЗІ: вчора читав, що не проходять картки в Сільпо.
Прошу прокоментувати. Дякую.
-
Evgenii
-
-
- Повідомлень: 197
- З нами з: 20.03.12
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 18:35
сегодня пытался оплатить коммунальные в кассе отделение «Техучилище» Кременчуг 39600, г. Кременчуг, пр-т 50 лет Октября, д. 40, отказали, девушка кассир (Пономарь Елена)сказала ,что через кассу не могу принять платеж, учитесь пользоваться терминалом самообслуживания. Неформально пояснили, что переводят всех клиентов на регулярные платежи и самообслуживание. Т.е. в итоге я не смог оплатить коммунальные в кассе, снял денег с банкомата, уже завтра оплачу в другом банке, раз приватбанку наличка и клиенты уже не нужны. Ощущения гадкие.
-
Tolikkrem
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 18:57
Tolikkrem написав:Ощущения гадкие.
Представьте гадкие ощущения кассира, когда толпы оленей лезут к ней оплачивать коммунальные услуги, вместо того чтобы раз оформить регулярный платёж и больше вообще не вспоминать о них.
-
WachtAmRhein
-
-
- Повідомлень: 9000
- З нами з: 16.11.11
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 1330 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 19:07
V2 написав:Шановний PrivatBank ! Моделюю ситуацію. Зарплата 10 числа. Кошти в розмірі зарплат, які були на КДВ, були потрачені з 1 по 9 число. Чи нараховується в такому випадку 5%?
V2, доброго вечора! Бонуси, за кошти витрачені у період з 1 по 9 число будуть нараховані незалежно від дати зарахування заробітньої плати на картку. З повагою, ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 19:14
Evgenii написав:Добрый день. Вниманию представителей ПриватБанка. Доброго дня. До уваги представників ПриватБанку.Декілька хвилин тому розраховувався в Великій Кишені карткою ПБ. Каси самообслуговування. Нажаль двічі операція не пройшла термінал ОщадБанку вивів на екрані "неверний ПІН", я свій пін знаю на 100%. Було б нічого, але переді-мною у покупців також не пройшла операція по картці ПБ. І поруч зі мною у молодих людей також. Всі розраховувались альтернативними картками. Вже пару СМС прийшли, що невірний ПІН... ЗІ: вчора читав, що не проходять картки в Сільпо. Прошу прокоментувати. Дякую.
Шановний клієнт, добрый вечер! На поточний момент можуть спостерігатися труднощі з проведенням транзакцій з карт Клієнтів MC в мережі POS-терміналів. Спасибі, що повідомили нам про це. Вся необхідна для вирішення цього питання інформація вже передана відповідальним фахівцям. Ми докладаємо максимум зусиль для якнайшвидшого вирішення цього питання. Приносимо вибачення і сподіваємося на Ваше розуміння. З повагою, ПриватБанк.
Востаннє редагувалось PrivatBank в Вів 27 тра, 2014 19:32, всього редагувалось 2 разів.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 19:18
Tolikkrem написав:сегодня пытался оплатить коммунальные в кассе отделение «Техучилище» Кременчуг 39600, г. Кременчуг, пр-т 50 лет Октября, д. 40, отказали, девушка кассир (Пономарь Елена)сказала ,что через кассу не могу принять платеж, учитесь пользоваться терминалом самообслуживания. Неформально пояснили, что переводят всех клиентов на регулярные платежи и самообслуживание. Т.е. в итоге я не смог оплатить коммунальные в кассе, снял денег с банкомата, уже завтра оплачу в другом банке, раз приватбанку наличка и клиенты уже не нужны. Ощущения гадкие.
Уважаемый клиент! Для удобства клиентов, прежде всего рекомендуется использовать инструменты удаленного банкинга (pb.ua/udalenniy-banking/), что как минимум снижает загрузку в кассы и как следствие - возможность возникновения очередей. При этом, сотрудники должны обучать клиентов использовать эти сервисы, если клиенту требуется помощь при совершении операций с их помощью. Также заметим, что в случае необходимости через кассу можно совершить практически любую операцию, как и ранее. Если у Вас есть пожелания касательно качества обслуживания в нашем банке напишите, пожалуйста, их на help@pb.ua указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи. С уважением, ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 20:16
Evgenii написав:Декілька хвилин тому розраховувався в Великій Кишені карткою ПБ. Каси самообслуговування. Нажаль двічі операція не пройшла термінал ОщадБанку вивів на екрані "неверний ПІН", я свій пін знаю на 100%. Вже пару СМС прийшли, що невірний ПІН...
У Привата сейчас проблемы с ПИН онлайн. Отклоняет авторизации с кодом 55. Те, кто верифицируются по ПИН офлайн или по подписи - авторизуются нормально.
-
crumd
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 593
- З нами з: 28.11.13
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 109 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 27 тра, 2014 20:23
crumd за жто жемчужинку мы и любим  и чипс и подпись никаких пинов 
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38795
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Вів 27 тра, 2014 20:52
crumd написав: Evgenii написав:Декілька хвилин тому розраховувався в Великій Кишені карткою ПБ. Каси самообслуговування. Нажаль двічі операція не пройшла термінал ОщадБанку вивів на екрані "неверний ПІН", я свій пін знаю на 100%. Вже пару СМС прийшли, що невірний ПІН...
У Привата сейчас проблемы с ПИН онлайн. Отклоняет авторизации с кодом 55. Те, кто верифицируются по ПИН офлайн или по подписи - авторизуются нормально.
я в шоке, в магазине огромные очереди, дошла до кассы - кассир предупреждает, что расчет только наличными либо только картой привата, так как "женщина из привата предупредила, что теперь их терминалы обслуживают только их карты"!!!!!!! я попросила прокатать (карта Кредиагриколь) - операция отклонена! кассир показала и говорит "да именно так и предупреждали" что за фигня? в 90% магазинах терминал именно привата! прошу срочно объясниться перед нами!
-
mЫshka
-
-
- Повідомлень: 165
- З нами з: 20.03.14
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 20 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7778771 |
|
|
101069 |
15833314 |
|
|
38157 |
5141128 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|