|
Форвард Банк Forward Bank (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 04 чер, 2014 23:55
Підкажіть, будь ласка хто знає. Так як кредитна картка від БРС зараз щось на кшталт сувеніра(за який ще треба щомісяця платити), вирішив спекатися її та позакривати усі рахунки у БРС. На питання, коли відновиться нормальна робота з картками, менеджер відповів "Хтозна". У відділені написав заяву на відмову від користування карткою, віддав картку, її знищили у моїй присутності. Менеджер усіляко намагався перевести мене на новий рахунок та картку "банк в кармані", щоб отримати надлишок грошей,які лежать на картці зверху ліміту. Коли я прочитав в заявці, що гроші можна спокійно отримати і в касі, хлопчик став не дуже радісним, одразу сказав що це тільки через 60 днів після закриття. Це все предісторія. Які у мене питання. 1)Як правильно закрити рахунок у БРС, щоб потім мені не нарахували ще платежів за такі дрібниці обслуговування, як смс-інформування(хоча на телефон прийшло повідомлення, що мене відключили, але якось не віриться) та інші додаткові стягнення за картку та послуги. 2)Чи справді видача надлишку коштів після закриття рахунку є довготерміновою справою у БРС 3)Хочу отримати довідку про закриття рахунку та що я нічого не винен БРС. Менеджер показав доповнення до приказу здається №171 цього року,де йде прейскурант на різні довідки. Довідка про закриття рахунку 60грн. Чи має право банк надавати цю послугу на платній основі? Просто на протязі року закрив достроково кредити в А-Банку та в Платинумі там довідки про закриття кредитів надали безкоштовно. 4)Як взнавати хід процесу закриття картки та рахунку, за допомогою інтернет-банкінгу чи ходити у відділення, дзвонити на гарячу лінію?
Дякую за відповіді
-
sleep
-
-
- Повідомлень: 44
- З нами з: 15.01.13
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 чер, 2014 00:15
sleep Советую Вам спросить это у пользователя Support BRS. Думаю всем будет интересно прочитать его ответы на эти вопросы. В принципе, любые услуги банка могут быть платными. Брать за какой-то простенький документ из 3-х слов ("счет такой-то закрыт") 60 или даже 600 грн для этого (мошеннического) банка совершенно нормально. Чтобы отдавали деньги с карточного счета через 60 дней после подачи заявления о его закрытии (или после, собственно, его закрытия) - такое вижу только в БРС. А почему Вы не могли их самостоятельно снять до подачи заявления? Карточные счета (карточки) действительно закрываются долго. По правилам международных карточных платежных систем - 45 дней. Но чтобы с них 60 дней после закрытия не отдавали деньги 
-
Client2
-
-
- Повідомлень: 3278
- З нами з: 13.02.14
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 554 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 чер, 2014 02:22
ALEX66 написав: Козак-характерник написав:Хто помнит точно када лимит заблокировали?  Буду кажный день отсчитывать...как дни войны... 
Примерно 20 - 21 февраля ...
Идет 105 день войны объявленной барсиком клиентам!  105-й день подряд барсик не дает пользоваться лимитом по карте...за которую содрал 150 грн.  В ответ на справедливое возмущение клиентов такими действиями...цинично предлагает пользоваться картой как дебетной...  Позор барсику! Вот например если Дельта взимает абонплату за пользование кредиткой помесячно...и некоторым восточным жителям обнулила лимит...то это не обидно...т.к при нулевом балансе абонплата не взимается....то барсик за год вперед содрав 150 грн...цинично предлагает карту как дебетную...и ради справедливости не идет даже на возврат 150 грн. за обслуживание карты. Формально барсик прав...действительно может отказать в доступе к кредитным средствам...но по сути издевательство! За шо барсик поплатится репутацией! На двусторонние переговоры о мире барсик не идет....продолжает боевые действия...и на предложения клиентов разблокировать кредитные лимиты в индивидуальном порядке хотя бы обитателям форума...чтобы проявить добрую волю и мотивировать клиентов на продолжение сотрудничества и по другим банковским продуктам как то депозиты...иные платежные каты....тоже не соглашается! Ну что же... A la guerre comme à la guerre. Предлагаю форумному сообществу осудить такие действия барсика...как финансовый терроризм...с введением санкций первого уровня...с целью недопущения попустительства агрессору и недопущения полномасштабной войны! В случае продолжения террористических действий...ввести санкции второго и третьего уровней...Обратиться к международному сообществу в лице А. Меркель и Б.Обаме и иным правозащитным организациям с целью морального осуждения агрессора. Прошу присоединться всех небезразличных к подписанию сей петиции! Козак-характерник 05.06.2014
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2361 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 чер, 2014 08:35
Та які там санкції - походу, Барсік поскорочував все що можна, тільки депозити пилососить. "Деньги очень нужны". Так і до долі ССВ недовго.
-
she_ne_investor
-
-
- Повідомлень: 2654
- З нами з: 23.09.08
- Подякував: 39 раз.
- Подякували: 387 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 чер, 2014 10:27
she_ne_investor написав:Та які там санкції - походу, Барсік поскорочував все що можна, тільки депозити пилососить. "Деньги очень нужны". Так і до долі ССВ недовго.
Пилососу грошей не дамо... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2361 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 чер, 2014 11:21
Козак-характерник Приєднуюсь. Пропоную до обговорення пакет санкцій: Санкції 1-ого рівня - інформаційні. Максимально широке інформування громадськості, діючих та потенційних клієнтів про диверсійні дії барсіка з кредитними картками. Санкції 2-го рівня - депозитні. Припинення співпраці з барсіком в частині депозитних продуктів, а саме: виведення коштів після закінчення дії депозитів, непоповнення відкритих депозитів, невідкриття нових депозитів. Санкції 3-го рівня - дострокове розірвання всіх депозитів.
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8327
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Чет 05 чер, 2014 11:53
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Чет 05 чер, 2014 12:02
V2 написав:Козак-характерник Приєднуюсь. Пропоную до обговорення пакет санкцій: Санкції 1-ого рівня - інформаційні. Максимально широке інформування громадськості, діючих та потенційних клієнтів про диверсійні дії барсіка з кредитними картками. Санкції 2-го рівня - депозитні. Припинення співпраці з барсіком в частині депозитних продуктів, а саме: виведення коштів після закінчення дії депозитів, непоповнення відкритих депозитів, невідкриття нових депозитів. Санкції 3-го рівня - дострокове розірвання всіх депозитів.
Мне кажется , что информированные клиенты , которые пишут на этом форуме уже давно вывели свои деньги из БРС ... Следующий этап - закрытие всех текущих и карт. счетов ...
-
ALEX66
-
-
- Повідомлень: 4814
- З нами з: 04.12.09
- Подякував: 256 раз.
- Подякували: 186 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 05 чер, 2014 12:12
ALEX66, був в них цікавий продукт Весняний. А цей Літній Соняшник нікуди не годиться. 1. Повністю кладуть на клієнта ризик мураторію (заборону дострокового розірвання депо). При мораторії вклад буде лежати 520 днів під невигідні відсотки. 2. Онлайн депо можна розірвати до 520 днів лише письмовою цидулою в відділенні.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7846263 |
|
|
101069 |
15985995 |
|
|
38157 |
5218070 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|