|
ФІДОБАНК (у стадії ліквідації) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
Додано: Сер 25 чер, 2014 16:32
начал было писать дома заяву на имя нач.отделения,мол "прошу встановити ліміт на постійній основі відповідно до примітки № ___ тарифів,затвердж.протоколом№59 и т.д.Но: а какой номер-то примітки (та что в предпоследнем абзаце) тарифов фантастика? Думал 7-нет,она идет в п.3.5 и про справки. Примитки 8 в конце не нашел,но она есть в п.3.19.Как граммотно написать в заяве про лимит на постоянной основе на весь срок карты?-"відповідно до примітки в передостанньму абзаці тарифів..."
-
Хутін Пуй
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 3092
- З нами з: 06.03.14
- Подякував: 181 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 16:41
Хутін Пуй написав:Как граммотно написать в заяве про лимит на постоянной основе на весь срок карты?
Відповідно тарифів по продукту ___________ згідно рішенню КУАП від <дата> 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 25 чер, 2014 16:52
Квесторе_поверніться написав:Ще вичитав в ДКБО, що відсотки по поточних рахунках можуть змінювати повідомивши про це за 15 днів. Це і ПФ стосується.... 
Є одна загогуліна. Оскільки відсоток по ПФ включено в Тарифи (пункт 1.5). То зміна відсотка по ПФ може відбуватися не раніше ніж за 30 днів від повідомлення Фідобанком. Так виходить.....згідно ДКБО. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 17:24
Webracer написав:Юля Кіндра, дзвонили з Фідобанку по моєму питанню. Сказали, що в процесі оформлення депозиту треба вибрати перерахунок коштів не з рахунків Фідо, а як із-за меж банку. Тоді ніби-то має все зарахуватися відразу. Так і зробив, але ж у ПФ ліміт 2000 грн. Хотів перекинути на поточний рахунок і з нього попробувати відкрити депозит, теж не вийшло — видає помилку при спробі перекидання грошей з ПФ на поточний рахунок. Короче депозит я мабуть не відкрию ніяк у вашому банку!
Вчера в обед открыла через Фидобанк депозит "Зеленый коридор" на 10000 грн, все получилось  Деньги на депозит кидала с карты Пластик-Фантастик. Вот инструкция: Открытие депозита через ФИДОМАРКЕТ:8.2.1.2.2. КЛІЄНТ обирає депозитний продукт з доступних йому, умови якого зацікавили КЛІЄНТА, та переходить до процесу його придбання, зазначаючи: - валюту вкладу (вклад може бути розміщено в тих валютах, рахунки в яких відкриті у КЛІЄНТА в БАНКУ), - суму початкового внеску на депозитний рахунок (не менше мінімального розміру), - бажаний період розміщення вкладу (в межах доступного вибору), - відмітку про автоматичну пролонгацію чи відмову від автоматичної пролонгації (якщо в умовах вкладу доступна така послуга), - номер рахунку КЛІЄНТА, на який він бажає отримати суму вкладу та нарахованих на нього процентів по завершенню строку розміщення вкладу (здесь выбирала-Пластик-Фантастик), - натискає «додати до Корзини». Після чого КЛІЄНТ може перейти до інших розділів FIDOMARKET і згодом повернутися до оформлення замовлення товару. Продовження оформлення вкладу відбувається в меню «Корзина». КЛІЄНТ обирає один з доданих до «Корзини» товарів та заповнює форму замовлення. Після чого обирає спосіб оплати (електронним платіжним засобом іншої банківської установи в національній валюті, тільки для вкладів в національній валюті: вводить номер карти, строк дії карти (місяць та рік) та CVV/CVV2 код; електронними грошима «MoneXy» або з поточного рахунку, відкритого в БАНКУ – у валюті вкладу (здесь выбирала-Пластик-Фантастик)). Для виплати суми вкладу та нарахованих процентів і доходів в іншій формі КЛІЄНТ має змогу зазначити поточний рахунок, відкритий в БАНКУ у валюті вкладу. Вартість послуг БАНКУ оплачується відповідно до ТАРИФІВ. [ i]Після цього КЛІЄНТ отримує на зазначений номер телефону sms-повідомлення з ОТР-паролем, який він повинен ввести в передбачене для цього поле на сторінці FIDOMARKET. [/i]При успішному оформленні замовлення КЛІЄНТ отримає відповідне текстове повідомлення на сторінці FIDOMARKET, а інформація про замовлення потрапляє до «Історії покупок» в сервісі «Фінансова панель».
-
larnic
-
-
- Повідомлень: 283
- З нами з: 15.12.13
- Подякував: 371 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 18:17
larnic написав: Webracer написав:Юля Кіндра, дзвонили з Фідобанку по моєму питанню. Сказали, що в процесі оформлення депозиту треба вибрати перерахунок коштів не з рахунків Фідо, а як із-за меж банку. Тоді ніби-то має все зарахуватися відразу. Так і зробив, але ж у ПФ ліміт 2000 грн. Хотів перекинути на поточний рахунок і з нього попробувати відкрити депозит, теж не вийшло — видає помилку при спробі перекидання грошей з ПФ на поточний рахунок. Короче депозит я мабуть не відкрию ніяк у вашому банку!
Вчера в обед открыла через Фидобанк депозит "Зеленый коридор" на 10000 грн, все получилось  Деньги на депозит кидала с карты Пластик-Фантастик. Вот инструкция: [/i][/b]
Дякуємо, у Webracer також вже все впорядку - депозит відкрито!
-
Юля Кіндра
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 661
- З нами з: 17.06.11
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 60 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 18:41
Юля Кіндра, приємно чути від Вас що з ЗК в ФМ ...вже можна працювати.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 18:53
Підтверджую, що НАРЕШТІ гроші з картки поповнили відкритий ще вчора о 15 годині депозит. Краще пізно, а ніж ніколи 
-
Webracer
-
-
- Повідомлень: 1704
- З нами з: 02.09.12
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 337 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 18:57
Webracer написав:Підтверджую, що НАРЕШТІ гроші з картки поповнили відкритий ще вчора о 15 годині депозит. Краще пізно, а ніж ніколи 
А сьогоднішній анулювали?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 19:18
Квесторе_поверніться написав: Webracer написав:Підтверджую, що НАРЕШТІ гроші з картки поповнили відкритий ще вчора о 15 годині депозит. Краще пізно, а ніж ніколи 
А сьогоднішній анулювали?
Я дивлюсь, що вони якраз сьогоднішній поповнили, а вчорашній видалили. Та нехай вже хоч так. Короче як я зрозумів, вся ця історія виникла через те, що я вчора поповнив картку (через касу у відділенні), а гроші на неї ФАКТИЧНО зарахувалися тільки сьогодні після 18:00 (більше доби).
-
Webracer
-
-
- Повідомлень: 1704
- З нами з: 02.09.12
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 337 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 25 чер, 2014 19:33
Webracer написав: Квесторе_поверніться написав: Webracer написав:Підтверджую, що НАРЕШТІ гроші з картки поповнили відкритий ще вчора о 15 годині депозит. Краще пізно, а ніж ніколи 
А сьогоднішній анулювали?
Я дивлюсь, що вони якраз сьогоднішній поповнили, а вчорашній видалили. Та нехай вже хоч так. Короче як я зрозумів, вся ця історія виникла через те, що я вчора поповнив картку (через касу у відділенні), а гроші на неї ФАКТИЧНО зарахувалися тільки сьогодні після 18:00 (більше доби).
Згідно Додатку 2. Пункт 2.1.15. Банк зараховує кошти на рахунок не пізніше наступного операційного дня з моменту отримання їх банком.... Юль, 18-00 так це вже післяопераційний час наступного операційного дня. Операційний час до 17-00. Порушення ДКБО.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
401 |
166581 |
Сер 31 лип, 2024 18:13 won
|
|
526 |
143988 |
П'ят 01 гру, 2023 22:07 Папа
|
|
382 |
249035 |
Нед 10 вер, 2023 19:39 Howl
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|