Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Атэй написав:Delta official С середины апреля Дельтабанк не выдает закончившийся валютный депозит моему отцу 1937 г.р. в г.Запорожье. Несмотря на возраст 77 лет ваши сотрудники систематически издеваются над пожилым человеком, заставляя его уже 5-й месяц ежедневно звонить и интересоваться когда таки он сможет получит от банка "поддачку" в виде 2-3 сотен долларов - заметьте его, честно заработанных годами труда. К сожалению, я об этом случае узнал не сразу. Проживаю в другом городе и отец скрывал от меня это "беспредел". Я провел "профилактическую" беседу по тлф. с начальником отделения - лично мне обещали все быстро выплатить, дело немного сдвинулось с мертвой точки - пару раз выдали чуть большие суммы. Сейчас опять - "дед мороз". Прошу ответить на мой вопрос - когда банк полностью выполнит свои обязательства перед своим вкладчиком? Я ВИП клиент(пока еще) банка, жду от Delta official четкий и понятный ответ.
Уважаемый Атэй, чтобы у нас была возможность подключиться к урегулированию вопроса, просим напрвить в личных сообщениях персональные данные Клиента (ФИО/ИНН/№ счета). Ожидаем обратной связи.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
Сподіваюся, що клєнтів у банку юуде менше, тому що це єдиний спосіб вплинути на ведення ним бізнесу. Я співпрацював з багатьма банками — у деяких був хамський персонал — не навчили, деякі намагалися мене обдурити, але чесно писали про це у договорах. З Дельта банком усе по-іншому. Я закрив кредит, отримав підтвердження по гарячій лінї, отримав письмове підтвердження працівників банку, усне підтверження закриття кредиту керівником відділку і… Через два місяці від мене почали вимагати 90 грн. за незакриття кредиту! Хоча я сплатив за кредит більше, аніж сума, яка залишалася на рахунку. Офіційна причина — кошти надійшли на рахунок пізніше, аніж було потрібно для закриття договору. Для зясування цього потрібно було два місяці чекати? Прошу усіх розумних людей не користуватися послугами даного банку. Я своїх підлеглих про це вже попередив…
Mad написав:Сподіваюся, що клєнтів у банку юуде менше, тому що це єдиний спосіб вплинути на ведення ним бізнесу. Я співпрацював з багатьма банками — у деяких був хамський персонал — не навчили, деякі намагалися мене обдурити, але чесно писали про це у договорах. З Дельта банком усе по-іншому. Я закрив кредит, отримав підтвердження по гарячій лінї, отримав письмове підтвердження працівників банку, усне підтверження закриття кредиту керівником відділку і… Через два місяці від мене почали вимагати 90 грн. за незакриття кредиту! Хоча я сплатив за кредит більше, аніж сума, яка залишалася на рахунку. Офіційна причина — кошти надійшли на рахунок пізніше, аніж було потрібно для закриття договору. Для зясування цього потрібно було два місяці чекати? Прошу усіх розумних людей не користуватися послугами даного банку. Я своїх підлеглих про це вже попередив…
Шановний Mad, для перевірки викладеної Вами інформації просимо направити Ваші персональні дані на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua. Очукуємо зворотнього зв'язку.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
KWP написав:Северодонецк. 04.08.14, 11.20 Объявление: "Відділення не працює до відновлення зв‘язку. т. 70-45-56" Как вы догадались, по указанному телефону дозвониться невозможно.
Уважаемый KWP, сегодня указанное Вами отделение работает в штатном режиме. Обращаем Ваше внимание, что связь была восстановлена вчера в 15:00. Приносим извинения за доставленные неудобства.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
V2 написав:KWP Логічно. Додзвонилися - значить зв'язок відновили і відділення працює
Согласен. Возможен и такой вариант. Вот только предыдущее сообщение опровергает Вашу логику: не дозвонился, а банк, оказывается, работает. Сейчас поеду.
долларовый депозит закончился в конце марта из 6 тысяч забрано только 2 тысячи. раз из 3-5 походов в банк удается получить 500 дол. хотелось бы получать деньги по понятному графику, а не бесполезно нахаживать в банк. детали выслаты в приват.
Уважаемый yuraa, сообщаем, что в ближайшее время вопрос будет урегулирован. Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Мы приложим максимум усилий для того, чтобы подобные ситуации не повторялись в будущем.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! До 18% річних у гривні та безкоштовне отримання готівки у банкоматах будь-яких банків на території України!
Уважаемый yuraa, приносим извинения за неудобства. С Клиентом свяжутся для урегулирования вопроса в ближайшее время.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
Атэй написав:Delta official С середины апреля Дельтабанк не выдает закончившийся валютный депозит моему отцу 1937 г.р. в г.Запорожье. Несмотря на возраст 77 лет ваши сотрудники систематически издеваются над пожилым человеком, заставляя его уже 5-й месяц ежедневно звонить и интересоваться когда таки он сможет получит от банка "поддачку" в виде 2-3 сотен долларов - заметьте его, честно заработанных годами труда. К сожалению, я об этом случае узнал не сразу. Проживаю в другом городе и отец скрывал от меня это "беспредел". Я провел "профилактическую" беседу по тлф. с начальником отделения - лично мне обещали все быстро выплатить, дело немного сдвинулось с мертвой точки - пару раз выдали чуть большие суммы. Сейчас опять - "дед мороз". Прошу ответить на мой вопрос - когда банк полностью выполнит свои обязательства перед своим вкладчиком? Я ВИП клиент(пока еще) банка, жду от Delta official четкий и понятный ответ.
Уважаемый Атэй, чтобы у нас была возможность подключиться к урегулированию вопроса, просим напрвить в личных сообщениях персональные данные Клиента (ФИО/ИНН/№ счета). Ожидаем обратной связи.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
Отправил в лс всю информацию по запросу. ЖДУ РЕЗУЛЬТАТ.
Атэй написав:Отправил в лс всю информацию по запросу. ЖДУ РЕЗУЛЬТАТ.
Полученная информация была передана ответственным с целью урегулирования. Приносим извинения за неудобства.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Отримуйте соціальні та пенсійні виплати на картку Дельта Банку! Детальніше на сайті: http://deltabank.com.ua/personal/debit- ... iyna/#full
Дякую, працівникам відділення у Вінниці по вул. Коцюбинського. Завжди приємно зайти, вирішити швидко будь-яке питання. Особлива подяка Попик Оксані Володимирівні. Практично завдяки їй є клієнтом банка з 2008 року. До речі, знімала іноземну валюту з поточного рахунка практично без проблем.Сьогодні мені видали 1200 дол, а чоловікові - 900 евро (тобто максамально можливу суму за добу), запитували чи потрібно ще підготувати кошти на завтра.Відмовилась. Ще раз ДЯКУЮ.