|
|
![]() ![]()
Долучіть цей лист від міністрества доходів та зборів до мого запиту
![]() человек всё правильно пишет - согласно конституции закон может вступать в силу только когда его опубликовали т.е со 2 августа ст 94 конституции (последний абзац) ![]() Webracer
Как я понимаю из-за досрочных разрывов договоров, банк и не может обеспечить всех желающих на 100% выдачей депо по закончившимся срокам, т.к. банк не ожидал такого наплыва по оттока депо. Сами себе делаем только хуже. К сожалению... Востаннє редагувалось serl в Вів 19 сер, 2014 14:45, всього редагувалось 1 раз.
![]() Re: ДельтаДобрый день, уважаемое сообщество.
Хочу поделиться опытом взаимоотношений с Дельтой. В первую очередь я выбрал отделение, соответствующее следующим критериям: - недалеко от дома; - проходное, не глухое место, обеспечивающее операционную рентабельность отделения; - контактное руководство отделения. Был налажен непосредственный контакт с начальником отделения, через которого успешно(!) решались все вопросы (снятие USD/UAH и прочее). Были некоторые лаги во времени ("извините, но сегодня долларов нет, но они будут завтра"), но подобные проблемы носили кратковременный характер. Буквально сегодня при мне мужчина в ультимативной форме требовал выдачу валюты в рамках лимита и получил "от ворот поворот". Что доказывает бесперспективность такой тактики. Договаривайтесь с начальником отделения. Снимайте не весь депозит, а только часть. Оставляйте другую часть на депозит. Если есть желание распрощаться с банком - делайте это последовательно ("50% на выдачу, 50% на депозит; через месяц - опять 50/50 и т.д."), а не в режиме истерики. С другой стороны - вынужден констатировать, что ни один банк с украинским капиталом не предоставляет комфортные условия И(!) интересные ставки по депозитам в валюте. Или геморрой по выводу денег или смешные ставки (a la Аваль 2%/год). К сожалению, Дельта принадлежит к первой категории. Желаю всем удачи! С уважением, А. ![]() некомпетентність Львівських відділеньДоброго дня всім. Вирішив і я залишити пару “теплих” слів про Дельта банк. Все ніби нічого так в цьому банку, але жадний страшенно. Жадний до видачі готівки. Ситуація, що я опишу, повторювається вже дуже часто (декілька місяці), тому на прикру випадковість не схожа. Отже, дзвоню на гарячу лінію і питаю скільки, згідно мого договору, можу зняти готівки в касі без попереднього замовлення. Відповідь: 50 тис. грн. Прихожу у відділення (м.Львів, Героів УПА 18), далі до каси і маю такий діалог:
- Можна зняти готівку (грн) - Так - Дайте 50тис грн - Ви замовляли? - Ні, - Не можу видати, грошей в касі нема. Можу видати 1000 грн. Далі багато діалогу, але суть одна: видам 1тис грн, а більше нема. Іду в наступне відділення (м.Львів, В.Великого 34). Діалог один в один лише касирка була добріша і запропонувала 5тис (хоча клієнт перед цим дав в касу 15тис грн). Іду до начальниці відділення, прошу пояснити. Так вона взагалі прекрасні професійні відповіді дала. Версія 1: “Ідіть в своє відділення, ми обслуговуємо своїх клієнтів” (хоча я думав, що я клієнт Дельта банку, а не лише якогось конкретного його відділення). Після короткого діалогу версія 2: “Ви розумієте, зараз стільки людей зі сходу…..вони всі гроші знімають.” (навіть тяжко прокоментувати). Висновок: жадні(а може прибріхують); клієнти банку є клієнтами відділення; договір між клієнтом і банком - не той що підписували, а той яку політику веде відділення до якого ти приписався. З початку написання відгуку пройшло 10 днів. Нове продовження. Вирішив 12.08 скористатися послугою замовлення грошей. Дзвоню на гарячу лінію питаю як можна замовити. Кажуть, що можна відвідавши або зателефонувавши в відділення. Дзвоню у відділення: по телефону не можна, а лише прийти потрібно. Колцентр не проінформований про власні правила відділення. Їду у відділення 12.08 замовляю суму (70 тис). Кажуть добре, будуть 19.08. Щойно(19.08) повернувся зі славного львівського відділення на Героїв УПА 18. Сказали, що можуть видати лише 5тис. Менеджер (Наталя), в якої замовляв (і котра 12.08 пояснювала, що гроші інкасатори привозять лише під замовлення клієнтів, що я і зробив) повідомила: “в касі лише 5тис і мені можуть дати тільки скільки є в наявності. Те що я замовляв тиждень тому значення не має, якщо в касі нема грошей.” Хотів ще з кимось поговорити, але начальник відділення у відпустці, а заступник на обіді і вона не знає коли він буде. Доповнення до попереднього висновку: банк паршивенький, кожне відділення працює як собі заманеться, вплинути і поскаржитись нема кому, усім по барабану.
![]()
Вы упорно не понимаете элементарных вещей. Валюта не выдается потому, что в банке ее тупо нет. И никакие хорошие отношения (которые есть) не помогут. Когда был разговор типа "сегодня нет, а вот завтра будет" - это не вызывало никаких вопросов. Но когда говорят - мы не знаем когда будет и так уже больше недели (и это реальное положение дел), извините, а не пойти ли колхозбанку всад с таким отношением???
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|