Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
sta1178 написав:Хватит ВРАТЬ! Лично вы ничего не делаете. Юзеры , не верьте ДО! Если хотите - я вам тут расскажу как она "помогает"
Ну, справедливости ради замечу, что весной, когда все это только начиналось, ДО действительно помогал получить деньги. Но сейчас, видимо, ситуация изменилась, и у банка денег нет СОВСЕМ. Соответственно сейчас от ДО можно добиться только сочуствия и ободряющих строк о том, что "у банка достаточно средств для выполнения обязательств" и "все без исключения сотрудники банка заинтересованы в решении Вашего вопроса". Все же будем надеяться, что вскоре ситуация улучшится и банк пойдет на поправку.
Якийсь абзац, цензура як у кацапстані... Криве слово написати не можна... Хотів написати шо Дельта молодці і на сьогодні виконали досягнуті домовленості (певно начальник відділення вирішив тримати своє слово, за що йому спасибі), як повідомлення пропало. Попереду ще важка праця з повернення депозиту, тому чи справляється банк чи ні буде видно....
П.С. Терміново проводьте курси по підвищенні кваліфікації працівників, бо так далі жити не можна. Виявляється що на міжбанку можна продавати за тим курсом який скаже клієнт, чого не знають деякі працівники у відділеннях і навіть на гарячій лінії...
П.С.2. Стосовно зняття валюти з карток то "нав'язується" думка що це НБУ так придумав і заборонив, але ні слова що з поточних рахунків можна отримувати гроші платіжкою. Тому більшість людей таке пояснення може "схавати", але наполегливі таки добьються свого....
Востаннє редагувалось Тарас Бульба в Пон 01 вер, 2014 19:24, всього редагувалось 1 раз.
Деякі банки вже розібрались стосовно постанови НБУ. Наприклад ПУМБ пише таке:
"Де-факто Постанова НБУ №540 обмежує депозитних клієнтів ПУМБ лише в отриманні валютної готівки у наших банкоматах з можливістю отримувати USD. Щодо інших випадків, то, як і раніше, клієнти зможуть отримувати готівку у відповідній валюті зі свого рахінку у касах ПУМБ згідно з встановленими НБУ лімітами (зараз це еквівалент 15000 грн/день)."
Тарас Бульба написав:Терміново проводьте курси по підвищенні кваліфікації працівників, бо так далі жити не можна. Виявляється що на міжбанку можна продавати за тим курсом який скаже клієнт, чого не знають деякі працівники у відділеннях і навіть на гарячій лінії...
Шановний Тарас Бульба, підтверджуємо, що у Клієнта є можливість самостійно вказати курс. В той же час, ми перевіримо вказану Вами інформацію.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Результат снятия доларов с депозита который закончился неделю тому 100дол. Дельта может укажите когда вы начнете выполнять свои обязательства? Или вы надеетесь что както само рассосется.
І ще раз напишу те шо затерли - в банку відчувається напружена ситуація. Зі всіма клієнтами стараються домовитись без скандалів, шоб інші які приходять переоформити депозит чи відкрити новий нічого поганого не запідозрили. Проблеми не тільки з валютою, а й частково з гривнею. Певно ті проблеми можна буде найближчим часом вирішити, але для цього має бути ВЧАСНЕ дотримання умов договору з клієнтами, ВЧАСНЕ повернення депозитів і т.д. В іншому випадку слух може піти і тоді набагато складніше вибратись з тої ситуації...
Уважаемый sova2305, уверяем Вас, Ваш вопрос будет урегулирован в самое ближайшее время. Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Тарас Бульба написав:П.С. Терміново проводьте курси по підвищенні кваліфікації працівників, бо так далі жити не можна. Виявляється що на міжбанку можна продавати за тим курсом який скаже клієнт, чого не знають деякі працівники у відділеннях і навіть на гарячій лінії...
Хм...как то странно, должны были Вам предоставить информацию. Может быть Вы не корректно вопрос поставили?
Тарас Бульба написав:Терміново проводьте курси по підвищенні кваліфікації працівників, бо так далі жити не можна. Виявляється що на міжбанку можна продавати за тим курсом який скаже клієнт, чого не знають деякі працівники у відділеннях і навіть на гарячій лінії...
Шановний Тарас Бульба, підтверджуємо, що у Клієнта є можливість самостійно вказати курс. В той же час, ми перевіримо вказану Вами інформацію.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Звісно перевірте. І підівчіть. Як так може бути що у відділенні кажуть що продаж за курсом закриття попереднього дня, а на гарячій лінії що можуть продати по любій ціні з діапазону цифр які проскакували в той день...
Тарас Бульба написав:Звісно перевірте. І підівчіть. Як так може бути що у відділенні кажуть що продаж за курсом закриття попереднього дня, а на гарячій лінії що можуть продати по любій ціні з діапазону цифр які проскакували в той день...
Якщо я не помиляюсь, то Банк на міжбанку продає за курсом уповноваженого Банку, чи за курсом, який вібере самостійно клієнт.