Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
EKO написав:Сгавнился банк совсем, согласен. Сегодня в отделении на Ревуцкого, Киев, меня в кассе! вообще отказались обслуживать, с валютной картой. То что типа долларов у них нет - услышать этот традиционный чес я был готов, но не тут то было. Так как мне как раз нужны были гривни, я хотел снять мегасупесумму 80 дол . Меня тупо послали - в банкомат снимать, категорически отказав выдавать через кассу деньги. "Мы валютные карты не обслуживаем"! Я фигею , дорогая редакция
ПыСы Для Дельты, если че, мой номер обращения-жалобы №2379783 Надеюсь кого надо вздрючат по полной - деньги были нужны
Уважаемый EKO, приносим извинения за неудобства, которые имели место. Мы примем соответствующие меры и приложим максимум усилий, чтобы подобные инциденты не повторялись в будущем.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Офіційний представник, поясніть мені, на якій підставі сьогодні у відділенні по вулиці Княжий Затон касир відмовилася продавати щойно куплену у попереднього клієнта 1000 доларів?
Webracer написав:Офіційний представник, поясніть мені, на якій підставі сьогодні у відділенні по вулиці Княжий Затон касир відмовилася продавати щойно куплену у попереднього клієнта 1000 доларів?
Шановний Webracer, інформація зафіксована та передана до відповідного підрозділу Банку для врегулювання ситуації.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Webracer написав:Офіційний представник, поясніть мені, на якій підставі сьогодні у відділенні по вулиці Княжий Затон касир відмовилася продавати щойно куплену у попереднього клієнта 1000 доларів?
Шановний Webracer, інформація зафіксована та передана до відповідного підрозділу Банку для врегулювання ситуації.
Долари відмовилися продавати моїй мамі. Звісно якби така ситуація трапилася зі мною, то напевно був би широкомаштабний скандал. А взагалі, касир діє за вказівкою зверху і напевно це не начальник відділення, а скоріше за все вказівка головного офісу. Тому той підрозділ, в який ви передали, нічого не зробить. Все більше переконуюся, що треба припиняти будь-яку співпрацю з Дельтою.
Webracer написав:Офіційний представник, поясніть мені, на якій підставі сьогодні у відділенні по вулиці Княжий Затон касир відмовилася продавати щойно куплену у попереднього клієнта 1000 доларів?
В мене цікавіше. Касир відмовлялась купувати доллари у клієнта мотивуючи браком гривні(гривня в касі була). Ще й діалог цікавий при цьому був. "Вы хотите сдать? А я вам откажу, у меня гривны нет" Звідки візьмете доллар, якщо ви його не купуєте у населення? Київське відділення № 13 проспект Перемоги, 20А P.S. Аналогічно відмовили мені видати гривнею з валютного рахунку. Сказали, що не можуть видати ані гривні без попереднього замовлення. P.P.S. Гроші в потрібній сумі отримав в іншому відділенні. А от хамське відношення касира й менеджерів цього відділення вразило(час візиту між 16 й 17 годиною 04 вересня 2014). Відкрито брехати про ПОВНУ відсутність гривні Чи це нове обличчя Дельти?
Шановний BBC, приносимо вибачення за доставлені незручності. Інформація зафіксована та передана до відповідного підрозділу Банку для прийняття необхідних заходів. Дякуємо, що проінформували.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Webracer написав:Офіційний представник, поясніть мені, на якій підставі сьогодні у відділенні по вулиці Княжий Затон касир відмовилася продавати щойно куплену у попереднього клієнта 1000 доларів?
В мене цікавіше. Касир відмовлялась купувати доллари у клієнта мотивуючи браком гривні(гривня в касі була). Ще й діалог цікавий при цьому був. "Вы хотите сдать? А я вам откажу, у меня гривны нет" Звідки візьмете доллар, якщо ви його не купуєте у населення? Київське відділення № 13 проспект Перемоги, 20А P.S. Аналогічно відмовили мені видати гривнею з валютного рахунку. Сказали, що не можуть видати ані гривні без попереднього замовлення. P.P.S. Гроші в потрібній сумі отримав в іншому відділенні. А от хамське відношення касира й менеджерів цього відділення вразило(час візиту між 16 й 17 годиною 04 вересня 2014). Відкрито брехати про ПОВНУ відсутність гривні Чи це нове обличчя Дельти?
Alex_TT написав:Спасибо конечно, но меня лично, как скорее всего и многих форумчан, интересует больше вопрос сколько на данный момент берет времени для себя Дельтабанк для отправки платежей через ИБ. Зачем эта инфо нам? Для хоть какого-то планирования. Если это в нарушение постановы НБУ 5 дней - пусть так. 10 дней - отлично. Но нам так же нужно планировать свою муравьиную деятельность так сказать и нужно располагать инфо о том когда наши платежи достигнут адресата. Если вопрос стоит так, что без дергания коллцентра и ДО никогда или пока клиент сам не вспомнит - так и сообщите. Для меня лично это так же будет инфо для размышлений и планирования. Спасибо и на этом. Проталкивать платежи с такими суммами через коллцентр или через форум - это уже полный аут и тгда можно скать откровенно - банку приходит просто конкретный и бесповоротный конец. Извините за мой французкий....
сейчас у дельты 5 рабочих дней на отправку . и никак меньше. 27 августа (среда) около 10 утра отправляла один платеж через кассу платежкой, второй через ИБ. оба пришли адресату вчера (03.09) около 14-30. в пятницу 29 августа с утра отправляли бюджетный платёж : налог по НДС. сегодня утром деньги были ещё в Дельте, начальник отделения сказал что постараются сегодня отправить. а налоговая уже штраф за просрочку считает.. Предприятие по этому поводу решили перевести на обслуживание в другой банк, а я потихоньку всё своё личное вынимаю. уже и валютную карту обнулила- 1 цент им оставила . обидно, много лет Дельтой пользовалась, но сейчас одни возмущения.
Востаннє редагувалось lora в П'ят 05 вер, 2014 00:02, всього редагувалось 1 раз.
Уважаемая lora, для проверки информации просьба уточнить номер счета, с которого была совершена операция, в личные сообщения Delta official.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/