Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
да это просто смешно то что вы пишите. не ваши ли сотрудники вешали эту табличку? кому вы что передаете? она там висит неделю!!!
такая табличка висит и в центральном отд. на Щорса. Так что....
кстати ранее помню родовидбанк подобные таблички развешивал на банкоматах и кстати не всегда написаное на бумаге соответствовало действительности, иногда банкомат всё же деньги выдавал. так что на мой взгляд такие банкоматы нужно пробывать, и если они действительно не выдают мани-мани сообщать об этих недоразумениях - письменным заявлением, в калл центр и т.д.
а то потом будут говорить это типа не мы бамажки скочем лепили
Игорь Алексеевич написав:Хороший был банк. Жаль расставаться. В основном пользовался ИБ для оплаты платежей. Но, как возникли проблемы с перечислением на др. счета ищу новый ИБ, НО УЖЕ ДР. банка. Может, кто подскажет какой лучше из этих для оплаты услуг на счета др. банков ПУМБ, Альфа, Платинум, Идея. Где меньше комиссия за платёж и где средства не болтаются по троя суток?
альфа будет бесплатно с 22.09 в ИБ платина 2 грн. независимо от суммы Идея - бесплатно
Спасибо. Склоняюсь больше к Альфа. Как там с платежами? Не задерживают? И ИБ похож ли на Дельта? Нет ли заморочек?
Идея не бесплатна - неожиданно снимают комиссию, когда и за что - объяснить не могут, знающие люди в ветке по Идее разъяснили
m u k писал(а):
Ідея прикрутила до ІБ ІзіПей - от і рубають комісію, знайдіть на сайті Портмоне свого провайдера і через них платіть за допомогою платіжної картки, я так поповнював МТС, Лайф і Київстар (Домашній інтернет), раніше також можна було з поточного без комісії все це оплатити, але цю халяву Ідея перекрила.
masterYoda написав:банкомат на Героев Сталинграда 16, висит табличка уже неделю "работает только на прием". походу точно пипец пришел) пирамида пытается хоть кого то втянуть но уже ......
на левобережной также уже 2 недели )) пару дней только за это время он работал.
На днях в мене сюрреалістичний діалог з "відділом моніторингу" трапився. Набрали мене через хвилину після проведення операції на 2,99 долари (!) в Тусані, Арізона, США. Питає спеціаліст - а це Ви імярек проводили операцію з Арізони? Я, кажу. А в чому проблема? Я перед відльотом повідомляв, що буду в Штатах з (число) по (число). Да так то воно так, каже спеціаліст... тільки ж Ви не в Штатах, а в Арізоні, от я і дзвоню. (я в роумінгу, конешно, але провів йому коротку консультацію з приводу того, що Арізона так як би не країна, а частина США)... спеціаліст був реально здивований.
Ну власне вищенаведений діалог мені обійшовся дорожче, ніж сама операція (нагадую, 2,99 долари)... але це ще не все.
На наступний день дзвонить мені мій travel agent, каже, що не може провести оплату з моєї Дельтячої карти, щоб купити мені авіабілет. Хм. Дзвоню в Дельту ("для вибору мови натисніть 1", "ваш дзвінок дуже важливий для нас" і прочая), піднімає трубку така собі "представник 30191 Світлана". Пояснюю, що зараз у роумінгу, і що проблема з картою. Проводимо ідентифікацію, Світлана каже - вах, дак Ви ж ВІП-клієнт, ща я вас переключу! Опьять "ваш дзвінок є особливо важливим для нас", "вибачте, на разі відсутні вільні оператори"... нарешті піднімає трубку така собі Наталя (нумера не назвала). Знову ідентифікація, пояснення, виявляється, що travel agent проводить операцію без CVV коду. Відключили перевірку спільними зусиллями, підтвердили, що коштів достатньо, і що можна проводити операцію. Дзвоню агенту, кажу, фпірьот. Віддзвонюється за якийсь час - каже, не проходить операція! Я знову в Дельту. Підняв трубку такий собі Ігор, довго мене мурижив, ставив на очікування, потім сказав, що все - можна проводити. Не пояснив, в чому була помилка, хоч я і наполягав.
Всі дзвінки записані, наступного тижня повертаюсь в Україну, подам в суд принаймні на відшкодування роумінгових витрат. Заодно, надіюсь, після розголосу трохи підтягнуть матчасть своїх спеціалістів, це ж просто неймовірна сага.
Шановний virtuoso, приносимо вибачення за завдані незручності. Якщо у Вас є додаткові зауваження та/чи побажання, просимо направити їх з допомогою функціоналу "Запит до Банку" в СДБО "myDELTA". ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/deposits/lojalnij/
Востаннє редагувалось Delta official в Нед 14 вер, 2014 14:19, всього редагувалось 1 раз.
Відправити-то я відправив, але відповідь в стилі "проведено внутрішнє розслідування, винуваті покарані, приносимо вибачення" мені не додасть ні грошей на рахунку, ні нервових клітин, ні поваги від своїх партнерів. Американці мені от кажуть судитись, в них це як Отче Наш
virtuoso написав:Відправити-то я відправив, але відповідь в стилі "проведено внутрішнє розслідування, винуваті покарані, приносимо вибачення" мені не додасть ні грошей на рахунку, ні нервових клітин, ні поваги від своїх партнерів. Американці мені от кажуть судитись, в них це як Отче Наш
судитесь в полный рост. зло должно быть наказано. хотя реалии судейские еще похлеще реалий дельты. но это не отменяет необходимости наказать гадов.