Первые 10-20 операций может и проведет, а там начнет придумывать причины. Компьютер, к примеру, может зависнуть.
|
|
![]() Шановний senja, користування сервісом "Дельта Платежі" спочатку необхідно авторизуватися на Вашій сторінці в СДБО "myDELTA". Після вводу авторизаційних даних (логін + пароль + код на малюнку) та входу достатньо клікнути на відповідний банер в лівому верхньому кутку сторінки. Номер телефону в такому випадку не запитується і код з СМС-повідомлення вводити не потрібно. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше:
![]() Re: ДельтаВласне питання у мене до Дельт таке- як отримати файл платіжної квитанції в пдф з зображенням печатки, щоб підтвердити факт оплати отримувачу.
![]()
Да неужели? Вы уж там разберитесь между собой, по какому тарифу вы будете снимать с меня комиссию ![]() А по поводу овердрафта... "Все в суд" ![]() Кстати, в этом случае будет и встречный иск по поводу невыполнения Банком условия подписанного Договора. Все запротоколировано...
Считаю необходимым заметить, что в таком случае на сайте Банка лежит неактуальная версия тарифов.
А меня не должны интересовать ваши внутренние проблемы. Я снимаю деньги в банкомате банка-партнера, готов платить комиссию согласно действующих тарифов. Вы ее не снимаете - ваше право. Баланс на карте изменяется успешно, СМС-ки приходят. Я не обязан следить за тем, какую комиссию банк с меня не взял. И данный вопрос в будущем будет решаться исключительно в правовой плоскости (т.е. в судебном порядке). Все протоколируется...
![]() Підтверджуємо можливість роздрукувати квитанцію в особистому кабінеті та завірити її у відділенні Банку. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше:
![]() Re: Дельта
Из-за таких как вы потом клиенты не смогут снять деньги под 0 с карт. А тарифы вы знать обязаны. ![]() Для MyDeltaУважаемый MyDelta,
Номер операции – 6060338 Дата операции - 11.09.2014 15:49 Деньги до сих пор не пришли адресату! Результат- финансовые потери. Писал в банк из myDelta, ответ дают на совершенно другой вопрос. Мой вопрос - когда деньги "вышли" из банка? Соответствует ли это вашему регламенту? Сколько еще ждать деньги и к тому предъявлять претензии?
![]() Информация об отмене платежа передана сотрудникам профильного подразделения Банка. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Лояльний» — короткостроковий вклад з підвищенними відсотками та лояльними умовами дострокового розірвання договору! Детальніше:
![]() Дельта Банк знову оголошує про компенсацію втрачених процентів за достроково розірваними вкладами фізичних осіб!
Дельта Банк вкотре проводить акцію для вкладників, які через нестабільність ситуації в країні достроково розірвали свої депозитні договори та втратили при цьому проценти. Тому всі клієнти, які у період із 01 червня 2014 р. по 31 серпня 2014 р. (включно) достроково забрали гроші з депозитів, можуть скористатись пропозицією щодо повної компенсації втрачених процентів за такими вкладами. Для цього необхідно у строк до 15 жовтня 2014 р. (включно) звернутись до будь-якого відділення Дельта Банку та відновити розірваний депозит, розмістивши його повну суму на новий вклад «Повертайся». Таким чином, звернувшись в період із 15.09.2014 р. по 15.10.2014 р. (включно) до відділень Дельта Банку та скориставшись даною пропозицією, вкладники можуть не лише повернути втрачений дохід, але й примножити його! Поспішайте скористатись вигідною пропозицією!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|