Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
23.09.2014 звернувся у відділення банку з метою зняття частини коштів у Євро з поточного рахунку (не депозит, Ощадна №1). Погодилися видати 100 Євро з аргументацією "в касі більше нема". Залишив заяву на підготовку і видачу мені потрібної суми (в звязку з тим що не маю змоги бігати щодня до відділення і "випрошувати" щоразу по 50 чи по 100 Євро, а може взагалі й не бути жодних коштів). Заяву прийняли, поставили номер і штамп. Копію видали на руки. Повідомили, що розглядати можуть до 30ти днів. Минуло 3 тижні, зателефонував на гарячу лінію, назвав дані. Виявляється, у них в центральному офісі відсутня інформація про реєстрацію заяви. !!!!!!!!!! Що це --- цілеспрямована політика банку? (неофіційні інструкції ????) Чи непрофесіоналізм і халатність працівників окремого відділення? Як поступити далі? Яким чином отримати кошти?
tarasifua написав:23.09.2014 звернувся у відділення банку з метою зняття частини коштів у Євро з поточного рахунку (не депозит, Ощадна №1). Погодилися видати 100 Євро з аргументацією "в касі більше нема". Залишив заяву на підготовку і видачу мені потрібної суми (в звязку з тим що не маю змоги бігати щодня до відділення і "випрошувати" щоразу по 50 чи по 100 Євро, а може взагалі й не бути жодних коштів). Заяву прийняли, поставили номер і штамп. Копію видали на руки. Повідомили, що розглядати можуть до 30ти днів. Минуло 3 тижні, зателефонував на гарячу лінію, назвав дані. Виявляється, у них в центральному офісі відсутня інформація про реєстрацію заяви. !!!!!!!!!! Що це --- цілеспрямована політика банку? (неофіційні інструкції ????) Чи непрофесіоналізм і халатність працівників окремого відділення? Як поступити далі? Яким чином отримати кошти?
tarasifua написав:IMPRINTER начальник відділення ще порадив - виробляйте візу в шенген, їдьте закордон, сидіть там і знімайте ліміт в день до 15 000 грн. в еквіваленті.
нормальный совет ))) зачем шенген? в турции долларовых банкоматов полно ... берем билет на лоу-кост рейс и снимаем там хоть доллары хоть евро ))) да и в россиюшке долларовых банкоматов полно ) так что шенген не обязательно
Шановний tarasifua, для врегулювання порушеного Вами питання прохання надіслати Ваші дані на електронну адресу Банку info@deltabank.com.ua або consultant@deltabank.com.ua, посилаючись на дане повідомлення.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Дельта Банк повертає до 2% від покупок за програмою «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком». Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/cash_back/
tarasifua написав:IMPRINTER начальник відділення ще порадив - виробляйте візу в шенген, їдьте закордон, сидіть там і знімайте ліміт в день до 15 000 грн. в еквіваленті.
нормальный совет ))) зачем шенген? в турции долларовых банкоматов полно ... берем билет на лоу-кост рейс и снимаем там хоть доллары хоть евро ))) да и в россиюшке долларовых банкоматов полно ) так что шенген не обязательно
пусть нач отделения оплатит этот лоукост/проживание и все с радостью воспользуются чудо советом
VetalUA написав:А что по карте Эволюция XL отменили % на положительный остаток? в Майдельта вижу 0%
Уважаемый VetalUA, сообщаем, что по указанной Вами карте на положительный остаток начисляется 10% годовых. Информация, касательно некорректного отображения, передана ответственному подразделению Банка для решения.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Дельта Банк повертає до 2% від покупок за програмою «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком». Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/cash_back/
Jyriy написав:А ви не думаєте що пошуком валюти повинен займатись банк. Нема на міжбанку - перекредитуватись у партнерів чи щось інше придумати, але виконати свої зобовязання.
Ніхто нікому нічого не винен у цьому житті. Якщо за 20+ років людина цього не зрозуміла, то вже все....