Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
justit написав:150+ сторінок стогонів "Банк не видає..." І жодного відписування від користувачів про позов до суду, що його клієнт виграв. Ось що є вельми тонкий троллінг
тю блин. проходили это все в 2008-09 годах, только тогда НБУ еще и незаконный мораторий на возврат депо наложил. были и суды и выиграши, только потом .уй все равно, на исполнительной все тормозилось. это ж одна большая пирамида - так что играйте по правилам, или не играйте, и нехрен ныть постоянно.
Уважаемый Danaan, Банком принимаются все необходимые меры для организации бесперебойной работы банкоматов. Также сообщаем, что специалисты Банка работают над решением непосредственно Вашего вопроса. В ближайшее время ситуация будет урегулирована.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Дельта Банк повертає до 2% від покупок за програмою «Заощаджуй на покупках з Дельта Банком». Детальніше: http://deltabank.com.ua/personal/cash_back/
tarasifua написав:23.09.2014 звернувся у відділення банку з метою зняття частини коштів у Євро з поточного рахунку (не депозит, Ощадна №1). Погодилися видати 100 Євро з аргументацією "в касі більше нема". Залишив заяву на підготовку і видачу мені потрібної суми (в звязку з тим що не маю змоги бігати щодня до відділення і "випрошувати" щоразу по 50 чи по 100 Євро, а може взагалі й не бути жодних коштів). Заяву прийняли, поставили номер і штамп. Копію видали на руки. Повідомили, що розглядати можуть до 30ти днів. Минуло 3 тижні, зателефонував на гарячу лінію, назвав дані. Виявляється, у них в центральному офісі відсутня інформація про реєстрацію заяви. !!!!!!!!!! Що це --- цілеспрямована політика банку? (неофіційні інструкції ????) Чи непрофесіоналізм і халатність працівників окремого відділення? Як поступити далі? Яким чином отримати кошти?
При реєстрації заяви приходить СМС: Vashe zvernennia zareiestrovano za №24*****. Якщо не прийшло - косяк економіста відділення, який реєстрував реєстрував та не зареєстрував вашу заяву.