Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
AndriyLviv написав:Далі в Дельта Банку усе без змін. Сьогодні закінчився депозит, НЕ ВІДДАЛИ НАВІТЬ % 95$ . При цьому залучають депозити. Сьогодні спас одну жіночку яка принесла їм доллари. Нечесний та лицемірний банк. Якщо не віддаєте то хоч не приймайте в людей гроші.
Не логічно. Вам би щось видали доларами, як би вона оформила депозит. Її "врятували", самі заберете гривнею по 12.80, а могли б доларами, а вона через рік теж доларами.
Не знаєте стратегій Win-Win. Жінка поклаба би депо, ви отримали свої %, а банк поповнення ліквідності. А так, ні Богу свічка, ні чорту кочерга. Тай не факт що "врятував", може понести ще в гірший банк. Як кажуть "добрими намірами вистелена дорога в пекло".
Уважаемый tmp01, Ваше обращение передано сотрудникам профильного подразделения.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ «Календар платежів» від Дельта Банку - зручний сервіс, який значно спрощує процес оплати та економить час! Детальніше: http://deltabank.com.ua/press/news/2014/10/1994/
"Шановний t-step, перевірили інформацію по Вашому рахунку і інформуємо, що операції, які Ви проводили 03.11.14 - 04.11.14 ще не списані за рахунком, відповідно в СДБО "myDELTA" на даний момент не відображається інформація про розмір нарахованих бонусів." Гаразд,а коли ж саме проходить фактичне списання за рахунком,щоб бонуси нарахувались???
прошу помочь решить проблему в днепропетровском отделении (метростроевская,3) с так называемым "добровольным" страхованием перевыпуска карт... если оно добровольное, то пусть разговор начинается с "желаете ли вы..." а когда отказывают в перевыпуске если не хочешь страховаться, то это уже не добровольное... необходимо перевыпусть ощадку и дельта-портмоне... передайте пжс в профильное подразделение...
t-step написав:"Шановний t-step, перевірили інформацію по Вашому рахунку і інформуємо, що операції, які Ви проводили 03.11.14 - 04.11.14 ще не списані за рахунком, відповідно в СДБО "myDELTA" на даний момент не відображається інформація про розмір нарахованих бонусів." Гаразд,а коли ж саме проходить фактичне списання за рахунком,щоб бонуси нарахувались???
Інфа з оф.сайту Дельту,прохання до ДО прокоментувати: "Нарахування бонусів на Ваш бонусний рахунок здійснюється наступного робочого дня після проведення операції"
Flicker написав:В Дельта действительно сервис VIP центр самый лучший. Они не виноваты в ситуации в стране.
Причем тут ситуация в стране? В других банках ситуация в стране никак не влияет на качество сервиса. На самом деле я считаю, что если экономику штормит - вполне нормально ввести мораторий на досрочное снятие депо, или ограничение на покупку бакса физлицами. Сам против паники. Но ситуация обстоит так: я принес деньги в дельту когда кризис был еще в разгаре. Я держал в банке депозиты года 4, был лояльным, не забирал вклады ни последней зимой, ни весной, ни летом. Потом не стал продлевать депозиты, так как решил купить квартиру. Подписал с застройщиком договора, все такое. Начал отправлять платежи, и тут началось: платежи не уходят, налом тоже деньги не дают (а у меня в основном гривны, даже не баксы). Везде лимиты. При этом, еще раз подчеркну, деньги на текущем счете, не на депозитах. Платежи не выпускает казначейство банка, вот и все. При чем тут ситуация в стране??
Возьми кредит в банке на квартиру и валютой и закрой , что тут сложного? 10% потребуй у застройщика и тут 10% потеряешь на курсе. Куча вариантов- кредитная карта 0%,кредит на застройку. Думай. У самих валюта.