Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
BVA1 написав:Коллеги! Не могу пополнить карту БвК через Дельтовский сервис пополнения карт другого банка. Сумма блокируется и сразу возвращается. Карту Платины пополняет моментально. В техподдержке Форварда сказали, что с картой БвК все в порядке. Чудеса. Кто нибудь сталкивался?
да, барсук не принимает п2п входы ... хотите пополнить - юзайте его сервис за 9,90 )) а вы как думали? дураков нет )
Карту БвК надо авторизировать через 3д секьюр. Попробуйте пополнить мобильный через сайт оператора. Должна появиться авторизация (последние цифры паспорта +телефон). После этого можно юзать дельтовскую P2P
Все сделал. Пополнение не проходит. Может надо время???
Уважаемый novichok! Благодарим Вас за обращение. Ознакомиться с дизайном карт можно будет позже. Обращаем Ваше внимание, что Вы можете оформить карту с индивидуальным дизайном - "Авторская карта". Изображение для лицевой стороны карты можно выбрать в галерее на сайте Банка: http://www.forward-bank.com/application ... ?card=5110
BVA1 написав:Коллеги! Не могу пополнить карту БвК через Дельтовский сервис пополнения карт другого банка. Сумма блокируется и сразу возвращается. Карту Платины пополняет моментально. В техподдержке Форварда сказали, что с картой БвК все в порядке. Чудеса. Кто нибудь сталкивался?
да, барсук не принимает п2п входы ... хотите пополнить - юзайте его сервис за 9,90 )) а вы как думали? дураков нет )
Карту БвК надо авторизировать через 3д секьюр. Попробуйте пополнить мобильный через сайт оператора. Должна появиться авторизация (последние цифры паспорта +телефон). После этого можно юзать дельтовскую P2P
С каких пор с банкоматами стало возможно работать без карты? Сегодня случайно обратил внимание. Предлагает пополнение по штрих-коду или номер договора.
Malky написав:С каких пор с банкоматами стало возможно работать без карты? Сегодня случайно обратил внимание. Предлагает пополнение по штрих-коду или номер договора.
Уважаемый Malky! Благодарим Вас за обращение. Возможность погашения кредитной задолженности по номеру договора, а также по штрих-коду кредитного договора доступна в банкоматах Forward Bank с 2006 года. При этом клиенту не нужно вводить дополнительных данных - для погашения достаточно поднести штрих-код к считывающему устройству или ввести номер договора и внести средства в купюроприемник.
Support BForward Сапрот ФБ скажіть будь-ласка хто у вас працює в кц на номер 0-800?? Зателефонував приблизно о 19.00, щоб дізнатись номер телефону відділення у м. Вінниця.ваш працівник не привітався, не назвав свого імені.На затит відповіла відмовою мотивуючи тим, що номер телефону відділення є конфіденційною інформацією , і взагалі в мене склалось відчуття що зателефонував в бюджетну організацію о третій годині ночі.Це у вас такі "нові" єуропейські стандарти?Відразу пропало бажання з вами співпрацювати.
Login написав:Support BForward Сапрот ФБ скажіть будь-ласка хто у вас працює в кц на номер 0-800?? Зателефонував приблизно о 19.00, щоб дізнатись номер телефону відділення у м. Вінниця.ваш працівник не привітався, не назвав свого імені.На затит відповіла відмовою мотивуючи тим, що номер телефону відділення є конфіденційною інформацією , і взагалі в мене склалось відчуття що зателефонував в бюджетну організацію о третій годині ночі.Це у вас такі "нові" єуропейські стандарти?Відразу пропало бажання з вами співпрацювати.
Шановний Login! Дякуємо Вам за звернення та щиро шкодуємо, що обслуговування у Контакт-центрі залишило у Вас негативне враження. Ознайомитися з адресами та контактами представництв Банку у м.Вінниця можна на сайті: http://www.forward-bank.com/about/branch/85/. Телефон Вінницького відділенні №1 - (043) 260-50-28. Для перевірки викладеної Вами інформації щодо некоректного обслуговування в Контакт-центрі просимо доповнити відгук датою звернення та номером телефону, з якого телефонували до Контакт-центру, направивши ці відомості разом з посиланням на даний відгук на e-mail: 0800300880@forward-bank.com або в приватні повідомлення. Приносимо Вам свої вибачення за спричинені незручності.
Support BForward а что, платежи со сберсчета на свою карту через интернет-банк всё так же 2 дня ходят? Перекидывал сегодня в 10.00, думал детям половинку хлеба купить в лабазе, так нет, пусто на карте. Когда мои копейки будут мне доступны? Дети плачут, кушать хотят.