Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Уважаемый представитель Приватбанка, уже два месяца, как разбирается моя заявка № 1783522 по поводу мошенничества с бонус плюс. Как обстоят дела с расследованием? ПС. У меня есть фото чеков, вот только не знаю куда их приложить.
Востаннє редагувалось doctor_tolik в Вів 18 лис, 2014 11:10, всього редагувалось 1 раз.
Амвросий написав:Уважаемый Приватбанк, вступило в силу постановление НБУ №705, согласно которому, банки должны:
протягом трьох місяців із дня набрання чинності цією постановою привести свою діяльність у відповідність до вимог Положення.
Как известно, у терминалов Приватбанка есть особенность - жесткое требование пин кода по чип картам независимо предоставленной банком эмитентом возможности выбирать способ авторизации и от желания владельца использовать подпись.
В постановлении есть пункт:
11. Еквайр не має права зобов’язувати торговця, а торговець не має права вимагати від користувача введення ПІНу як засобу його ідентифікації, якщо це не передбачено правилами платіжної системи та/або умовами використання електронного платіжного засобу, установленими емітентом. Торговець не має права вимагати від користувача підписання квитанції платіжного термінала або інших первинних документів, що підтверджують здійснення платіжної операції, якщо користувач увів ПІН у процесі здійснення операції та інше не встановлено правилами платіжної системи. Еквайр зобов’язаний забезпечувати проведення платіжних операцій найбільш безпечним способом для відповідного електронного платіжного засобу.
В связи с этим вопрос, собирается ли Приватбанк обновить ПО терминалов, чтобы дать покупателю выбор или банк будет нарушать закон?
Амвросий, доброе утро! ПриватБанк не ограничиваем возможность расчётов без пин-кода, необходимость его ввода зависит от типа карты и настроек банка-эмитента. С уважением, Анна. ПриватБанк.
Zebra написав:Почему ПриватБанка устанавливает зверский курс конвертации по гривневым картам когда на межбанке курс доллара значительно ниже???
Курсы валют в ПриватБанке диктуются ситуацией на валютном рынке Украины. Курс на межбанковском рынке колеблется в пределах 16.30 - 16.50 грн. за доллар США. С уважением, Анна. ПриватБанк.
doctor_tolik написав:Уважаемый представитель Приватбанка, уже два месяца как разбирается моя заявка № 1783522 по поводу мошенничества с бонус плюс. Как обстоят дела с расследованием? ПС. У меня есть фото чеков, вот только не знаю куда их приложить.
Уважаемый Клиент! 01.10.2014 по данному вопросу с Вами связывался сотрудник банка. К сожалению, с торговой сетью: "К Сушимi", Чернигов, пр-т Победы. 106, банк уже не сотрудничает. С уважением, Анна. ПриватБанк.
там бываю глюки - но в большинстве случаев инфа отображается как остаток по счёту (изменяется только при проведение операции по счёту) плюс доступный кредитный лимит
В моем случае это не так (сумма в разы меньше чем фактическое). Но это детали. Нужно что бы приват банк признал ошибку со своей стороны, и устранил ее.
doctor_tolik написав:Уважаемый представитель Приватбанка, уже два месяца как разбирается моя заявка № 1783522 по поводу мошенничества с бонус плюс. Как обстоят дела с расследованием? ПС. У меня есть фото чеков, вот только не знаю куда их приложить.
Уважаемый Клиент! 01.10.2014 по данному вопросу с Вами связывался сотрудник банка. К сожалению, с торговой сетью: "К Сушимi", Чернигов, пр-т Победы. 106, банк уже не сотрудничает. С уважением, Анна. ПриватБанк.
klug написав:У П24 відкрив Приват-вклад, при відкритті вказав, що внесу гроші готівкою. Далі цього мені висвітилась довідка про способи внесення грошей на вклад. Прийшовши до терміналу я намагався згідно з інструкцією внести кошти, але мені це так і не вдалось: 1) кроки вказані у вищезгаданій інструкції, схоже, вже застаріли і тепер до Кошика платежів не потрібно добиратися 3 екрани і він прямо на першій сторінці. Але я не сліпий, тож знайшов; 2) при спробі зайти до кошика висвічується зелений екран з бульбашками, що біжать по колу, але список платежів так і не підвантажується. За деякий час з’являється повідомлення, "Ви ще тут?" але отримавши 3 таких я зрозумів, що справа марна. Повторні спроби вийти і зайти в це меню жодного успіху не принесли. Відкриті депозити і баланс по карті термінал бачить, то ж це не проблема зв’язку. Виходячи з вищенаведеного, хотілося б отримати відповідь на питання: "доколе!?". Дяку.
1. Для зручності клієнтів, найбільш популярні функції терміналів самообслуговування були винесені на перші сторінки розділів. 2. Можливо помилка, в момент проведення операції, виникла у зв'язку з несправністю терміналу. Дозвольте нам докладніше перевірити інформацію. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні на форумі, адреса терміналу або його номер (вказаний на будь-якому чеку, проведеному в терміналі) Рекомендуємо Вам скористатися іншим терміналом самообслуговування або поповнити депозит в будь-якому відділенні банку. Приносимо вибачення за всі незручності, доставлені сформованою ситуацією. З повагою, Анна. ПриватБанк.
Zebra написав:Почему ПриватБанка устанавливает зверский курс конвертации по гривневым картам когда на межбанке курс доллара значительно ниже???
Курсы валют в ПриватБанке диктуются ситуацией на валютном рынке Украины. Курс на межбанковском рынке колеблется в пределах 16.30 - 16.50 грн. за доллар США. С уважением, Анна. ПриватБанк.
doctor_tolik написав:Уважаемый представитель Приватбанка, уже два месяца как разбирается моя заявка № 1783522 по поводу мошенничества с бонус плюс. Как обстоят дела с расследованием? ПС. У меня есть фото чеков, вот только не знаю куда их приложить.
Уважаемый Клиент! 01.10.2014 по данному вопросу с Вами связывался сотрудник банка. К сожалению, с торговой сетью: "К Сушимi", Чернигов, пр-т Победы. 106, банк уже не сотрудничает. С уважением, Анна. ПриватБанк.
Сотрудничество банка в данный момент не имеет никакого значения, если нарушение были во время сотрудничества.