ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 782783784785786 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 19:34

  Спис написав:Как с качеством обслуживания в банке?


у меня пока никак - третью неделю карту жду
Q23
 
Повідомлень: 560
З нами з: 04.04.11
Подякував: 582 раз.
Подякували: 45 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 19:38

  idealstorm написав:Погляжу-ка я, прям, одни решатели собрались - теперь бегом на ветку Дельты для остальных благо решать.
Хотя и так ясно - не в вас дело, а в правильном менеджменте и реальном желании решать банком спорные ситуации. ПУМБу зачёт адназначна

А че там в дельте "решать"? Там все порешали уже :|
"генеральный департамент банковского надзора возглавляет его давняя знакомая (а может и больше, чем знакомая) Алла Шульга, с которой Лагун «сработался» еще в «Укрсоцбанке»... Кроме того, в центробанке на посту зампреда трудится давний знакомый и протеже экс-министра финансов Юрия Колобова, экс-первого вице-премьера Сергея Арбузова, а сегодня – агент влияния в НБУ от группы Дмитрия Фирташа и Сергея Левочкина – Борис Приходько. Через эти две пары рук проходят не только решения о ликвидации, но и о пролонгации линий рефинансирования и другой поддержки со стороны НБУ проблемным финучреждениям".
Просвещайтесь: http://skandalist.info/ekonomika/gontar ... i-glazami/
Статья 4-х месячной давности, и многое уже сбылось :?
Извините за офф. 8)
EKO
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6864
З нами з: 10.04.09
Подякував: 3273 раз.
Подякували: 2089 раз.
 
Профіль
 
1
3
3
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 19:39

  envyme1 написав:Подскажите пожалуйста, смс банкинг в Пумбе платный?

да, если нет в пакете.
EKO
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6864
З нами з: 10.04.09
Подякував: 3273 раз.
Подякували: 2089 раз.
 
Профіль
 
1
3
3
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 21:25

Re: ПУМБ

Шановний представник банку!
Вчора (18 листопада) я поповнював свій депозит на 60 000 грн. у відділенні ПУМБ "РЦ в м. Львів". Через якісь незрозумілі проблеми працівники Вашого банку дуже довго не могли перерахувати на депозит внесені мною кошти в касу. Але врешті-решт менеджери перетелефонували мені і повідомили, що їм це вдалось зробити. Я приїхав ще раз у відділення Вашого банку і отримав додаткову угоду про поповнення свого депозиту (оформлену 18-им листопада 2014 року). Однак згодом я зауважив, що в ПУМБ онлайн кошти просто висять на моєму картковому рахунку. Я довго і нудно намагався додзвонитись на 0800500490. Лише десь з 5-ої спроби мені таки вдалось це зробити. Там мені підтвердили, що кошти лежать тільки на картковому рахунку і депозит не поповнений. Тоді я звернувся з проханням повідомити відповідальних працівників аби вирішити дану проблему. Але на call-центрі мені сказали, що завтра треба ще раз телефонувати, щоб вирішити дану проблему (!)
19 листопада я ще раз дзвонив на call-центр з проханням вирішити дану проблему, оскільки кошти і досі перебували НЕ на депозитному, а на картковому рахунку. Там мені повідомили, що для вирішення даної проблеми треба знову звертатись у відділення Вашого банку. Після декількох спроб мені таки вдалось додзвонитись у відділення ПУМБ "РЦ в м. Львів" і мені запропонували оформити угоду ще раз, але вже сьогоднішнім днем (19-им листопада) і приїхати для цього у відділення ще раз (!)
Маючи оформлену угоду про поповнення депозиту 18-им листопада 2014 року,
я відмовився приїжджати у відділення Вашого банку для оформлення ще однієї угоди по даті 19-е листопада. Тоді менеджер сказала, що мені передзвонять і повідомлять про рішення.
Через деякий час мені передзвонили і сказали, що договір таки треба переукладати 19-им листопада, але в цей же час мене запевнили, що мені будуть компенсовані відсотки за 1 день. Отже, підводячи підсумки:
1.) для поповнення депозиту мені треба відвідати відділення ПУМБ три рази (два рази я вже приїжджав, тепер треба приїхати ще раз);
2.) додзвонитись на call-центр або у відділення дуже важко;
3.) моє звернення по даній проблемі до банку через ПУМБ-онлайн і досі залишається без відповіді;
3.) в загальному я потратив дуже багато часу і уваги на проблеми, яких взагалі неповинно було бути.
Скажіть будь ласка, як ПУМБ банк може використовувати в своєму кредо такі слова як "комфортний банк" з таким рівнем сервісу ? Як на мене - це просто неподобство.
Прошу Вас розібратись в даній ситуації і проконтролювати даний процес (включаючи обіцянку Ваших працівників компенсувати втрачені відсотки за 1 один день).
Також хочу звернути Вашу увагу, що я дуже незадоволений таким рівнем сервісу і якщо нічого не зміниться в кращу сторону, тоді наша з Вами семирічна співпраця буде завершена ...
K11222
 
Повідомлень: 2
З нами з: 19.11.14
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 22:11

K11222 Была такая же проблема. Деньги висели на карточном счете 2 дня-смотрел в интернет банкинге. Пришлось идти в отделение и заново оформлять договор. Сказали, что неопытный-молодой сотрудник ошибся. О процентах не спрашивал, депозит конвертационный. В день оформления сумма целый день висит на карточном счете и только на следующий день видно оформленный депозит.
lel
 
Повідомлень: 3540
З нами з: 10.12.13
Подякував: 1106 раз.
Подякували: 407 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 22:48

Re: ПУМБ

  Alex_11 написав:Могу тепер официально сказать, что кол-центр регистрирует жалобы по неправомерному расчету платежей, осуществленных 11.11.2014 года и через 7 дней возвращает украденное. :) Звоните и требуйте возврата :)


Позвонил на кол-центр, 7 минут ожидания пока снимут трубку и потом просьба перезвонить с этим вопросом в рабочее время ))), или подойти в отделение банка и там попробовать задать вопрос о неправомерном списании средств по коммерческому курсу. У меня дата блокировки 11,11,2014 , а дата списания 13,11,2014
переход на коммерческий курс был опубликован на сайте 12,11,2014
Востаннє редагувалось Монетка в Сер 19 лис, 2014 23:04, всього редагувалось 1 раз.
Монетка
 
Повідомлень: 71
З нами з: 19.11.14
Подякував: 18 раз.
Подякували: 12 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 23:00

  lel написав:K11222 Была такая же проблема. Деньги висели на карточном счете 2 дня-смотрел в интернет банкинге. Пришлось идти в отделение и заново оформлять договор. Сказали, что неопытный-молодой сотрудник ошибся. О процентах не спрашивал, депозит конвертационный. В день оформления сумма целый день висит на карточном счете и только на следующий день видно оформленный депозит.

lel, особисто в мене оформлені депозити завжди з'являлись ПУМБ-онлайн в цей же день максимум в кінці робочого дня. А взагалі рівень сервісу в ПУМБ-і суттєво знизився. Буквально ще два тижні тому взагалі проблематично було оформити якийсь продукт через кілометрові черги на оформлення депозитів в іноземній валюті ... працювало максимум два менеджери і одна каса. І це центральне відділення у м. Львів. Бардак одним словом ...
K11222
 
Повідомлень: 2
З нами з: 19.11.14
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 19 лис, 2014 23:51

  Монетка написав:
  Alex_11 написав:Могу тепер официально сказать, что кол-центр регистрирует жалобы по неправомерному расчету платежей, осуществленных 11.11.2014 года и через 7 дней возвращает украденное. :) Звоните и требуйте возврата :)


Позвонил на кол-центр, 7 минут ожидания пока снимут трубку и потом просьба перезвонить с этим вопросом в рабочее время ))), или подойти в отделение банка и там попробовать задать вопрос о неправомерном списании средств по коммерческому курсу. У меня дата блокировки 11,11,2014 , а дата списания 13,11,2014
переход на коммерческий курс был опубликован на сайте 12,11,2014


Да. так они работают. В нерабочее время они никаких консультаций не оказывают а только могут разблокировать карточку для онлайн платежей и пр. мелочь.
Alex_11
 
Повідомлень: 91
З нами з: 09.08.11
Подякував: 5 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 лис, 2014 10:58

Уважаемые форумчане и клиенты банка подскажите по поводу депозитного сотрудничества с банком в валюте.
По ходу в случае окончания депо - как выдают....включают мороз аль по дозам (экв.15000грн.) выдают без проблем.

П.С. Мозолит глаза реклама по ТВ по "спокойному" :? . Я так понимаю банку деньга нужна.
lov2108
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2395
З нами з: 26.02.09
Подякував: 51 раз.
Подякували: 122 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 лис, 2014 11:03

lov2108

что с депо, что без депо проблем не было - в пределах НБУ выдают без проблем
правда нужно еще смотреть что за отделение - если "мелкое" может нужно заказывать заранее валюту в кассу
DmitryZP
 
Повідомлень: 4579
З нами з: 04.11.11
Подякував: 19 раз.
Подякували: 831 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 782783784785786 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15796953
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5124597
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 349744
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама