у меня пока никак - третью неделю карту жду
|
|
![]() А че там в дельте "решать"? Там все порешали уже ![]() "генеральный департамент банковского надзора возглавляет его давняя знакомая (а может и больше, чем знакомая) Алла Шульга, с которой Лагун «сработался» еще в «Укрсоцбанке»... Кроме того, в центробанке на посту зампреда трудится давний знакомый и протеже экс-министра финансов Юрия Колобова, экс-первого вице-премьера Сергея Арбузова, а сегодня – агент влияния в НБУ от группы Дмитрия Фирташа и Сергея Левочкина – Борис Приходько. Через эти две пары рук проходят не только решения о ликвидации, но и о пролонгации линий рефинансирования и другой поддержки со стороны НБУ проблемным финучреждениям". Просвещайтесь: Статья 4-х месячной давности, и многое уже сбылось ![]() Извините за офф. ![]() ![]() Re: ПУМБШановний представник банку!
Вчора (18 листопада) я поповнював свій депозит на 60 000 грн. у відділенні ПУМБ "РЦ в м. Львів". Через якісь незрозумілі проблеми працівники Вашого банку дуже довго не могли перерахувати на депозит внесені мною кошти в касу. Але врешті-решт менеджери перетелефонували мені і повідомили, що їм це вдалось зробити. Я приїхав ще раз у відділення Вашого банку і отримав додаткову угоду про поповнення свого депозиту (оформлену 18-им листопада 2014 року). Однак згодом я зауважив, що в ПУМБ онлайн кошти просто висять на моєму картковому рахунку. Я довго і нудно намагався додзвонитись на 0800500490. Лише десь з 5-ої спроби мені таки вдалось це зробити. Там мені підтвердили, що кошти лежать тільки на картковому рахунку і депозит не поповнений. Тоді я звернувся з проханням повідомити відповідальних працівників аби вирішити дану проблему. Але на call-центрі мені сказали, що завтра треба ще раз телефонувати, щоб вирішити дану проблему (!) 19 листопада я ще раз дзвонив на call-центр з проханням вирішити дану проблему, оскільки кошти і досі перебували НЕ на депозитному, а на картковому рахунку. Там мені повідомили, що для вирішення даної проблеми треба знову звертатись у відділення Вашого банку. Після декількох спроб мені таки вдалось додзвонитись у відділення ПУМБ "РЦ в м. Львів" і мені запропонували оформити угоду ще раз, але вже сьогоднішнім днем (19-им листопада) і приїхати для цього у відділення ще раз (!) Маючи оформлену угоду про поповнення депозиту 18-им листопада 2014 року, я відмовився приїжджати у відділення Вашого банку для оформлення ще однієї угоди по даті 19-е листопада. Тоді менеджер сказала, що мені передзвонять і повідомлять про рішення. Через деякий час мені передзвонили і сказали, що договір таки треба переукладати 19-им листопада, але в цей же час мене запевнили, що мені будуть компенсовані відсотки за 1 день. Отже, підводячи підсумки: 1.) для поповнення депозиту мені треба відвідати відділення ПУМБ три рази (два рази я вже приїжджав, тепер треба приїхати ще раз); 2.) додзвонитись на call-центр або у відділення дуже важко; 3.) моє звернення по даній проблемі до банку через ПУМБ-онлайн і досі залишається без відповіді; 3.) в загальному я потратив дуже багато часу і уваги на проблеми, яких взагалі неповинно було бути. Скажіть будь ласка, як ПУМБ банк може використовувати в своєму кредо такі слова як "комфортний банк" з таким рівнем сервісу ? Як на мене - це просто неподобство. Прошу Вас розібратись в даній ситуації і проконтролювати даний процес (включаючи обіцянку Ваших працівників компенсувати втрачені відсотки за 1 один день). Також хочу звернути Вашу увагу, що я дуже незадоволений таким рівнем сервісу і якщо нічого не зміниться в кращу сторону, тоді наша з Вами семирічна співпраця буде завершена ... ![]() K11222 Была такая же проблема. Деньги висели на карточном счете 2 дня-смотрел в интернет банкинге. Пришлось идти в отделение и заново оформлять договор. Сказали, что неопытный-молодой сотрудник ошибся. О процентах не спрашивал, депозит конвертационный. В день оформления сумма целый день висит на карточном счете и только на следующий день видно оформленный депозит.
![]() Re: ПУМБПозвонил на кол-центр, 7 минут ожидания пока снимут трубку и потом просьба перезвонить с этим вопросом в рабочее время ))), или подойти в отделение банка и там попробовать задать вопрос о неправомерном списании средств по коммерческому курсу. У меня дата блокировки 11,11,2014 , а дата списания 13,11,2014 переход на коммерческий курс был опубликован на сайте 12,11,2014 Востаннє редагувалось Монетка в Сер 19 лис, 2014 23:04, всього редагувалось 1 раз.
![]()
lel, особисто в мене оформлені депозити завжди з'являлись ПУМБ-онлайн в цей же день максимум в кінці робочого дня. А взагалі рівень сервісу в ПУМБ-і суттєво знизився. Буквально ще два тижні тому взагалі проблематично було оформити якийсь продукт через кілометрові черги на оформлення депозитів в іноземній валюті ... працювало максимум два менеджери і одна каса. І це центральне відділення у м. Львів. Бардак одним словом ... ![]()
Да. так они работают. В нерабочее время они никаких консультаций не оказывают а только могут разблокировать карточку для онлайн платежей и пр. мелочь. ![]() Уважаемые форумчане и клиенты банка подскажите по поводу депозитного сотрудничества с банком в валюте.
По ходу в случае окончания депо - как выдают....включают мороз аль по дозам (экв.15000грн.) выдают без проблем. П.С. Мозолит глаза реклама по ТВ по "спокойному" ![]()
|
|