temota единая ставка на все 18 мес. А растущие % указаны на случай, если Вы решите досрочно расторгнуть договор. Тогда Ваши % пересчитают в зависимости от того, сколько времени пролежал депо.
яка є інфа щодо картки "економка" ? хтось отримував її тарифи? може, поділитеся? і якщо вона доступна лише в точках продажу, в Києві таких немає? По Києву бачу усюди стаціонарні відділення.
iurii44 написав:Вопрос к представителю банка : Будет ли банк в ближайшее время увеличивать капитал? Приглядываюсь к банку с целью открытия депозита. Смущает, что на 01.10.14 капитал банка был 401 млн.грн плюс субординированный долг 180 илн.грн = 581 млн.грн. Активы банка на туже дату составили 5 796 млн.грн. Положение критическое. Прошу Вас с ответом не затягивать.
Добрый день! Еще в начале года, с учетом ухудшения рыночной ситуации, мы строили прогнозы относительно потребности банка в капитале. Программа капитализации была утверждена наблюдательным советом в марте. На данный момент мы ее выполняем. Программа капитализации предполагает несколько этапов: 1-ый уже завершен (июнь 2014), мы увеличили капитал на эквивалент $10 млн.; 2-ой этап – сейчас в процессе. Следующий – в феврале 2015 года. Все под контролем. Процесс достаточно длительный, но график совершенно понятный и мы над этим работаем.
Haza написав:Банк такими діями із замовленням готівки сам провокує на те, щоб клієнти виносили все. А менеджер у банку на запитання навіщо так зроблено, відповіла: "А може Ви за цей час передумаєте і переоформите" Після такого я точно їм все залишу і ще й принесу
Доброго дня! Як ми і зазначали, необхідність замовлення коштів передбачена договором. Звичайно, коли кошти є в касі в достатній кількості, ми готові видати їх та не створювати Вам додаткових труднощів. Але гарантувати наявність в касі необхідної сумми без попереднього замовлення, не можемо.
Haza написав:Банк такими діями із замовленням готівки сам провокує на те, щоб клієнти виносили все. А менеджер у банку на запитання навіщо так зроблено, відповіла: "А може Ви за цей час передумаєте і переоформите" Після такого я точно їм все залишу і ще й принесу
Доброго дня! Як ми і зазначали, необхідність замовлення коштів передбачена договором. Звичайно, коли кошти є в касі в достатній кількості, ми готові видати їх та не створювати Вам додаткових труднощів. Але гарантувати наявність в касі необхідної сумми без попереднього замовлення, не можемо.
проблема в тому, що у вас не дозволено робити замовлення грошей, якщо гроші ще не на рахунку. Було б справедливо, якщо в Ср закінчиться депозит - приймати заявку в Пн, незважаючи на те, що на поточному рахунку грошей ще нема.
Haza написав:Банк такими діями із замовленням готівки сам провокує на те, щоб клієнти виносили все. А менеджер у банку на запитання навіщо так зроблено, відповіла: "А може Ви за цей час передумаєте і переоформите" Після такого я точно їм все залишу і ще й принесу
Доброго дня! Як ми і зазначали, необхідність замовлення коштів передбачена договором. Звичайно, коли кошти є в касі в достатній кількості, ми готові видати їх та не створювати Вам додаткових труднощів. Але гарантувати наявність в касі необхідної сумми без попереднього замовлення, не можемо.
проблема в тому, що у вас не дозволено робити замовлення грошей, якщо гроші ще не на рахунку. Було б справедливо, якщо в Ср закінчиться депозит - приймати заявку в Пн, незважаючи на те, що на поточному рахунку грошей ще нема.
+1 Я не проти замовлення готівки по заяві. Я проти її замовлення у день закінчення депозиту. Хотів би наперед за кілька днів ДО закінчення депозиту замовити кошти. У пристойних банках таких внутрішніх розпоряджень немає, все заради того, щоб клієнт був задоволений обслуговуванням. Я ж не прошу видати мені валюту день в день
Haza, таку заяву (до закінчення терміну дії депо) можна оформляти у відділенні. Це заява про повернення коштів з депозиту. Платина ж по замовчуванню вважає що кошти впали вже на поточний з депо. Ось тут ....згідно з договором ...за 2 дні слід замовляти більше 25000. Вихід ...в день не відкривати депо більше ніж на 25000 грн або валюти в еквіваленті.
BBC написав:Несоблюдение условий договора для Платинума стало масовым.
Добрый день! Банк выполняет свои обязательства перед клиентами в полном объеме.
Я приводил какой #договора и именно банк нарушил. Депозит открытый 3 года назад задо введения ИБ банк в нарушение условий договора отказался выплатить в первый банковский день после даты его окончания. 5 дней удерживали деньги без начисления %. Ссылка сотрудников на новые "правила" никчемна условиями жоговора предусмотоено измененте % ставки, а не порядка окончания договора. P.S. К сожалению до февраля 2015 еще ваш клиент, но там уже копейки 2500 грн.