|
|
![]() Re: Дельтаеще раз повторюсь "код ошибки 12" - карта заблокирована на внешние операции банком эмитентом. Со слов сотрудников одного из процесинговых центров, где как не странно еще до сих пор обслуживается Дельта.
![]() ДО, а подскажите, если через МуДельта провести перевод внутри банка на карту другого клиента, его как-то можно отменить, так как когда номер карты вводишь, то не видно чья карта, а видно только уже после проведения, кому ты деньги отправил. Ведь можно ошибиться.
Спасибо. ![]() ![]() Уважаемый keepmoving5,
решением поднятых Вами вопросов занимаются сотрудники нашего Банка. По факту получения результатов Вас обязательно уведомим.
![]() Re: ДельтаОтчет за сегодня, через дельта платежи получилось перевести на карту другого банка 1250гр, оплатить телефон киев стар 50грн, внутренние перекидки между своими счетами разрешает.
Карта "Виза" расчет в магазинах без проблем. Как я понял, если сутки не прошли с момента предыдущего перевода, то отказ везде, только внутри своих счетов дает. ![]() Проблема с платежами!Delta official
ДО - благодарю! Деньги зашли. Востаннє редагувалось Мечтательный бычок в П'ят 12 гру, 2014 18:01, всього редагувалось 1 раз.
![]() В Національний банк України. СКАРГА на дії начальника сєвєро12 декабря 2014, 16:42 0 голосов Написать комментарий редактировать
Постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 р. N 174 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» (далі – Постанова) встановлений порядок оформленняЗаяви на видачу готівки (далі – Заява): 1.1. До касових документів, які оформляються згідно з касовими операціями, визначеними цією Інструкцією, належать:… заява на видачу готівки ... 1.4. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів або системи автоматизації банку (далі — САБ). Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм підписом. 01.12.2014 р. я звернувся в касу сєвєродонецького відділення ПАТ «Дельта Банк» з Заявою, яку я, згідно з Постановою, заповнив за допомогою технічних засобів, вказавши в Заяві видати необхідну мені суму (36000,00 грн). Копію Заяви надаю. Касир відмовилася оформляти мою заяву та видати мені запрошену суму грошей з карткового рахунку, на якому знаходилися гроші по депозитному вкладу, який закінчився 26.11.2014 р. (По закінченню депозитного договору мені на мою вимогу гроші не видали). Причину відмови касир не пояснила ні письмово, ні усно. Надати мені надрукований бланк Заяви для заповнення мною вручну теж відмовилася. Також вона відмовилася, як це передбачено Постановою, заповнювати Заяву на видачу мені 36 000,00 грн., яку я засвідчив би своїм підписом. Я був вимушений підписати Заяву на одержання всього 500 грн. Кожен день видають лише по 500 грн. Законні підстави для обмеження видачі готівки з поточного рахунку відсутні. Таким чином, касир банку не виконала вимог Постанови. Я звернувся з письмовою заявою до начальника сєвєродонецького відділення ПАТ «Дельта Банк» Городецької Анастасії Вікторівни. Копію заяви надаю. В заяві я просив: «Згідно з вимогами Постанови, виконати одну із наступних дій: 1. Прийняти підготовлену мною Заявуна видачу готівки. 2. Видати мені бланк Заяви на видачу готівки, який я заповню від руки. 3. За моєю згодою заповнюєте Заяву на видачу готівки, в якій вказана необхідна мені для одержання сума готівки (36000,00 грн), яку я засвідчує своїм підписом, провіривши правильність заповнення відділенням реквізитів касового документа». Начальник сєвєродонецького відділення жодне з моїх прохань не виконала. Вона повністю підтримала дії касира, яка грубо порушила законодавство, не прийнявши в мен Заяву та не видавши мені заявлену суму з моїх (повторюю: МОЇХ) грошей. Ніяких дій Городецька А. В. по припиненню порушень законодавства не вжила. Мало того, мою заяву вона переслала в центральний офіс, звідки я одержав вже декілька відписок. А повинна була вирішити це питання терміново, на місці, в межах своєї компетенції, а не відправляти в центральний офіс. Таким чином, були порушенї не тільки вимоги Постанови, а й других нормативно-правових актів. Зокрема, Конституція України Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю Цивільний Кодекс України Стаття 1060. 2. За договором банківського вкладу незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника Стаття 1066. Договір банківського рахунка 1. За договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком. Стаття 1068. 3. Банк зобов'язаний за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом. Стаття 1074. Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається ПРОШУ: 1. Розглянути мою скаргу та, в межах компетенцыъ НБУ, вжити заходів впливу на керівництво сєвєродонецького відділення АТ «Дельта Банк» для організації роботи відповідно до вимог нормативно-правових актів. 2. Забезпечити отримання мною всіх моїх грошей одноразово. 3. Про результати розгляду терміново повідомити мене письмово та на електронну адресу. Додатки: 1. Копія заяви на видачу готівки. 2. Копія заяви начальнику сєвєродонецького відділення ПАТ «Дельта Банк». К. В. П.
|
|