У 4-му кварталі обсяг валютних вкладів фізосіб у фінустанові збільшився на 20,6 млн дол, або на 23,8%. Знову ж таки і в абсолютному, і відносному вимірі це найвищі результати в І-ІІ групах банків (зростання ще зафіксовано в банку «Фінанси та кредит» на 15,4 млн дол, або на 2,8% та Укрінбанку на більш символічні 241 тис дол, або на 0,2%).
.. При цьому портфель гривневих депозитів фізосіб у "Платинума" в жовтні-грудні збільшився на 141,9 млн грн., або на 4,6%. В абсолютному вимірі це найвищий показник серед банків з ІІ групи (зростання портфелю ще було в банку «Київська Русь» на 64,3 млн грн, або на 3,3%).
Щодо вкладів юросіб, то в гривні вони зросли на 356,6 млн грн., або на 113,9% (у відносному вимірі – найбільше серед банків з І-ІІ групи класифікації НБУ), а у валюті – на 1,4 млн дол.
З огляду на ситуацію на банківському ринку та в економіці України, такі результати «Платинум Банку» виглядають більш ніж нетипово. Що змушує не виключати, що вони мають не тільки суто ринкову природу. Як варіант йдеться про переведення активів і пасивів зі "спорідненої" (через акціонерів) банківської структури, яка згідно з неформальними сигналами перебуває, скажімо так, не в оптимальній кондиції.
У будь-якому разі не зовсім зрозумілими видаються відгуки вкладників фінустанови про те, що в «Платинум Банку» не обходиться без нюансів з поверненням валютних депозитів - з точки зору певних затримок і т.д. (з гривневими вкладами подібне наче не виникає). Знову ж таки враховуючи ситуацію в інших банках, нічого дивного в цьому не було б (тим паче, що масштаб «нюансів» у «Платинума» ніби менший, ніж у багатьох учасників ринку). Але ж валютні депозитно-кредитні «розклади» у цієї фінустанови наче дещо інші.
Rupert написав:Подскажите, позавчера в отделении написал заявление на досрочное закрытие депозита, а в ПлК до сих пор отображается как действующий вклад. Это так должно быть?
Добрый день! В заявлении Вы должны были прописывать желаемую граничную дату закрытия депозита. Именно в эту дату и будет закрыт Ваш депозит, что, соответственно, отразится и в системе. Если такая дата уже наступила/прошла, а данные в системе не обновились, рекомендуем Вам обратиться в контакт-центр банка для решения вопроса в индивидуальном порядке. Спасибо!
Ursus написав:Странные дела. Читаешь форум, вроди в банке так как и в большинстве: с валютой проблемы, гривну в основном возвращают без проблем, переводы ходят. Но как только открываешь какие-то рейтинги, так Платинум оказывается в самом низу, например, индекс FUDI, который здесь на сайте или вот на Форбсе ниже только ФиК, Дельта и Фининициатива, хотя дела в Платине намного лучше будут чем в указанных: http://forbes.ua/business/1388299-rejti ... ign=inf328 Интересно, кому этот банк так не угодил, что его так в рейтингах опускают.
Добрый день! Каждое издание использует свою методологию исследований. То есть каждый рейтинг по своей сути субъективен. В этом рейтинге анализировались банки 1 и 2 категории, а мы вошли во 2 группу банков совсем недавно.
bobobo написав:підкажіть, будь ласка, вклади відкривались у відділенні, вони закінчуються 28/02/2015 р. (субота), як уникнути автопролонгації, чи можна щось з цього нашаманити в Кліку, чи потрібно звертатись до відділення?
Доброго дня. Так, Ви можете відмінити автоматичну пролонгацію депозиту через систему інтернет-банку. Для цього в день закінчення вкладу (не раніше) натисніть кнопку "Закрити депозит" в системі. При цьому, через технічні особливости, Ваш депозит може відображатися як вже пролонгований. Не акцентуйте на цьому увагу та тисніть необхідну кнопку. Наступного робочого дня гроші будуть на відповідному рахунку.
bobobo написав:підкажіть, будь ласка, вклади відкривались у відділенні, вони закінчуються 28/02/2015 р. (субота), як уникнути автопролонгації, чи можна щось з цього нашаманити в Кліку, чи потрібно звертатись до відділення?
Доброго дня. Так, Ви можете відмінити автоматичну пролонгацію депозиту через систему інтернет-банку. Для цього в день закінчення вкладу (не раніше) натисніть кнопку "Закрити депозит" в системі. При цьому, через технічні особливости, Ваш депозит може відображатися як вже пролонгований. Не акцентуйте на цьому увагу та тисніть необхідну кнопку. Наступного робочого дня гроші будуть на відповідному рахунку.
bobobo, совет от Platinum Bank 100% сработал бы, если бы Вы открывали это депо через ПтКлик. Более того, я советую такие депо закрывать в Пн (еще 2% срубите за выходные). Однако с депо, открытыми через отделение не всё так однозначно Лучше и спокойнее для души зайти в отд. 24-25 фев. и написать заяву на отмену пролонгации. Не забудьте получить копию заявы с регистрационным штампиком
хуторянка Причем ПтБ када-то проводил аХцию борьбы с бумажными монстрами. А реально, он просто уничтожал док-ва своей бездеятельности. Сейчас бумажка нужна особо обязательно
clientage написав:хуторянка Причем ПтБ када-то проводил аХцию борьбы с бумажными монстрами. А реально, он просто уничтожал док-ва своей бездеятельности. Сейчас бумажка нужна особо обязательно
Шеф. а Я в это время топаю в отделение и в обязательном порядке беру "бамажку" об отмене пролонгации(и не только в платине )
Platinum Bank написав:... Ви можете відмінити автоматичну пролонгацію депозиту через систему інтернет-банку. Для цього в день закінчення вкладу (не раніше) натисніть кнопку "Закрити депозит" в системі. ...
Когда в PtClick будет реализованы: 1. Показ статуса автопролонгации? 2. Нормальная отмена автопролонгации? 3. Отмена от пролонгации при оформлении депозита?