|
ПриватБанк (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 17 лют, 2015 16:56
PrivatBank Нужна Ваша срочная помощь! В отделении На Дмитриевской г. Киев не могут расторгнуть депозит, так что бы я могла получать по доверенности, сказали что при расторжении он вернется на валютную карту дочери,а после 18-00 он автопролонгируется. Сейчас отправлю подробности в ЛС
Востаннє редагувалось Marta в Вів 17 лют, 2015 17:11, всього редагувалось 1 раз.
-
Marta
-
-
- Повідомлень: 204
- З нами з: 12.06.14
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:02
Marta написав:PrivatBankНужна Ваша срочноая помощь! В отделении На Дмитриевской г. Киев не могут расторгнуть депозит, так что бы я могла получать по доверенности, сказали что при расторжении он вернется на валютную карту дочери,а после 18-00 он автопролонгируется. Сейчас отправлю подробности в ЛС
Так вони мають зробити так щоб сума впала на Вашу карту. А отримувати Ви зможете вже по 15000 в еквіваленті кожного дня.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:06
andriy_z написав:Доброго дня! Сьогодні планував закинути трошки гривні на картку Універсальна і вже звідти поповнити депозит Стандарт через Приват24. Проте касир відмовилась брати у мене суму більшу 15 тис. грн. оскільки в неї є розпорядження про те, що власник рахунку може поповнювати свою картку на суму максимум 15 тис. грн. протягом доби. Чи можете це якось прокоментувати? В чат дівчатам вже скинув всі дані сьогоднішньої ситуації, просто хотів би знати що робити в такому випадку біля каси в майбутньому- одразу дзвонити на гарячу лінію?
Добрий день, andriy_z. Ви можете свою карту "Універсальну" поповнити на будь-яку суму. Ви можете уточніть в ЛС: - адресу відділення; - дату і час, візиту; - Ваші контактні дані. Ми також перевіримо інформацію, відносно цієї ситуації. У таких випадках Ви можете відразу телефонувати в цілодобову підтримку 3700 або відправляти нам інформацію на пошту help@pb.ua. З повагою, Анастасія. ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:10
Квесторе_поверніться не знаю шо они мають, но вряд ли валюта может вся на мою карту упасть. по факту, ниче у них не получается, третий день хожу.
-
Marta
-
-
- Повідомлень: 204
- З нами з: 12.06.14
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:13
Marta написав:PrivatBankНужна Ваша срочноая помощь! В отделении На Дмитриевской г. Киев не могут расторгнуть депозит, так что бы я могла получать по доверенности, сказали что при расторжении он вернется на валютную карту дочери,а после 18-00 он автопролонгируется. Сейчас отправлю подробности в ЛС
Marta, благодарю Вас. Данные в ЛС я получила. Занимаюсь решением Вашего вопроса. Как только проверю всю информацию, сразу Вас проинформирую. С уважением, Анастасия. ПриватБанк.
-
PrivatBank
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 8779
- З нами з: 12.02.10
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:15
PrivatBank Спасибо
-
Marta
-
-
- Повідомлень: 204
- З нами з: 12.06.14
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:17
PrivatBank написав: andriy_z написав:Доброго дня! Сьогодні планував закинути трошки гривні на картку Універсальна і вже звідти поповнити депозит Стандарт через Приват24. Проте касир відмовилась брати у мене суму більшу 15 тис. грн. оскільки в неї є розпорядження про те, що власник рахунку може поповнювати свою картку на суму максимум 15 тис. грн. протягом доби. Чи можете це якось прокоментувати? В чат дівчатам вже скинув всі дані сьогоднішньої ситуації, просто хотів би знати що робити в такому випадку біля каси в майбутньому- одразу дзвонити на гарячу лінію?
Добрий день, andriy_z. Ви можете свою карту "Універсальну" поповнити на будь-яку суму. Ви можете уточніть в ЛС: - адресу відділення; - дату і час, візиту; - Ваші контактні дані. Ми також перевіримо інформацію, відносно цієї ситуації. У таких випадках Ви можете відразу телефонувати в цілодобову підтримку 3700 або відправляти нам інформацію на пошту help@pb.ua. З повагою, Анастасія. ПриватБанк.
1.ПриватБанк. Нанесите лучше прементивный удар. Скажите что делать, если отказывают в приеме (Хотя в других банках отказывают в выдаче) суммы больше 15 000. 2.И правда ли, что Терминалы не принимают больше этой суммы? 3.А межбанк? Зайдет ли на Универсальную сумма в 50 т. через межбанк?
-
mooshka
-
-
- Повідомлень: 986
- З нами з: 22.11.12
- Подякував: 14 раз.
- Подякували: 98 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:19
Marta написав:Квесторе_поверніться не знаю шо они мають, но вряд ли валюта может вся на мою карту упасть. по факту, ниче у них не получается, третий день хожу.
А що у Вас там в довіреності прописано. Чи можете Ви отримати вклад після закінчення терміну дії вкладу доньки?
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:21
Mooshka, вроді самоуправство на місцевому рівні....більше 15000 має поступати по любих каналах.
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лют, 2015 17:26
PrivatBank написав: marina_2505 написав:Пользовалась системой оплаты коммунальными услугами через систему Приват24. До введения новых платежек ГИВЦ все оплаты проходили отлично. Но как только ввели новые платежки ПриватБанк не настроил все нововведения и новые реквизиты и продолжал принимать платежи за коммунальные услуги. В октябре 2014 моя оплата зависла и в платежке за коммунальные услуги был долг. После 2х месяцев головной боли, я добилась возврата своих денег, при том что реквизиты были верные. А вот деньги которые были отправлены 24.11.14 в сумме 122,65 грн. на ГИВЦ через систему Приват24 так и непонятно где. То есть я, клиент, оплатила деньги своевременно на верные реквизиты и теперь должна разбираться где делись мои деньги. Приват говорит что денег нет, а ГИВЦ говорит что денег не видит. Реквизиты правильные. Разве ПриватБанк не должен дорожить своими клиентами и на своём уровне разобраться и найти деньги? Так как это не была платежка, а оплата проводилась через систему оплаты коммунальных услуг настроенных ПриватБанком. Я прошу наконец-то разобраться и найти мои деньги. И если вы знаете, что у вас не доработана система оплаты коммунальных услуг, то не проводить платежи!
Добрый день, marina_2505. Позвольте нам подробнее разобраться в ситуации. Направьте, пожалуйста, Ваши контактные данные на нашу почту help@pb.ua, с указанием ссылки на этот пост. Надеемся на обратную связь. С уважением, Анастасия. ПриватБанк.
Письмо отправила по электронной почте. Жду ответа и возврата моих денежных средств на мою карту.
-
marina_2505
-
-
- Повідомлень: 42
- З нами з: 27.12.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7798787 |
|
|
101069 |
15902419 |
|
|
38157 |
5160478 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|