Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Квесторе_поверніться написав:Тільки що з Ексімовських полів. Так тут з Дельти грошенята буде витягувати довгенько.....хто ще зазівався. В чому загогуліна? 1. В Ексіма мало відділень. 2. Банк по аналогії з Стандартом( зараз Ехім здійснює виплати ще й погорільцям Стандарт банки) вирішив формувати списки по місцевих телефонах відділень. Імярек дзвонить на місцевий номер і його ставлять в чергу на певний день. 3. А списки з Дельти стали доступні в відділеннях десь в 9-30 сьогодні, якщо не брешу. Так на ці телефони відділень зараз дозвонитися неможливо і скажу чому на прикладі одного відділення. Вже біля 9-00 біля відділення була хмара людей. Ними були сформовані списки погорільців і хто підходив записувався. В 9-00 вся юрба в відділенні....грошенята не виплвчуються...пахне смаженим. Викликається приватна охоронна фірма, наряд міліції. Приходить керівник відділення і досягається компромісний ваіант. Список сформований перед відкриттям відділення переноситься в електронний вигляд в компютер відділення, якщо імярек особисто з паспортом зареєструється. Дзвінки по телефону при цьому не приймаються....тому що дівчина реєстратор зараз реєструє живу чергу. Основна маса погорільців на вулиці і вся ця охорона контролює процес. Покидав це шоу коли реєстрували погорільців на понеділок....наступний від попереднього в інтервалі 15 хвилин.
многие из тех, кому повезло попасть в Приват, уже пьют шампанское. Может это такой хитрый план, как не разогнать курс... загоняют десятки тыс. погорельцев в болото, которое гарантированно не справится не то что с выплатами, с орг.работой. Они там варятся, время идет, а потом фонд скажет "ой, мы не знали, начнем искать новых агентов, отбирать-переводить деньги". и таким нехитрым способом размажут денежную массу во времени.
clientage написав:Не нагнитайте. Все буде добре. Колись
Уже добре . Захожу на сайт и читаю -
"Для отримання виплати клієнтам необхідно: 1. Попередньо звернутися до Укрексімбанку для перевірки інформації за телефоном Контакт-центру +38 (044) 247-80-10."
Звоню , попадаю на робота - робот предлагает обратиться за розьяснением на сайт банка или чекать оператора и тут же сброс соединения. Круг замкнулся.
Это как понять? Мы не хотели , а нам навязали выплаты??????? Не хотят платить , передавайте списки другому, более способному банку. И грош цена всем этим страницам, какой хороший и надежный Укрексим......, он тупо деньги раздать не может , что еще от него хотеть?
Знайома працює в колл-центрі, каже "вже 3 рази падав комутатор через навалу:)". Самий 100% варіант це реєструватись "в живу" іти на відділення/філію і записуватись. Да, стояти довго, да треба терпіти, бо не завджи вчасно перекидають гроші для виплат, але чесно кажучи якщо хочеш щось забрати з лопнувшого банку, то стояти, сидіти, танцювати будеш скільки треба і в такій ситуації носом не крутять. Ніхто не забороняє обслуговуватись в інших банках, але й роказувати, що "довга черга" і т.п. в ситуації вкладників Дельти явно не розумно. І все ж дійсно, основна стратегія Ексіма орієнтована на сегмент обслуговування юридичних осіб, а не фізичних.
kontik написав:Эксим своим отношением делает себе хорошую антирекламу-при таком подходе, даже если и были желающие оставить деньги в этом банке, подумают 20 раз стоит ли.
Да ему пофиг. Серьёзно!
Знакомая зав. отделением сказала, что теперь план - оставить до 80% процентов на депо. Явно не пофиг. Городские телефоны в Харькове для регистрации (записи) на определенное время (отделение): 706-40-54 706-40-56 719-43-08
kontik написав:Не удивлюсь, если деньги получим в лучшем случае к концу года.
вот сейчас вся ветка захламится нытьем как сложно в банке получить свою выплату - и заметьте всем нужно в ___1____ же день дозвониться и записаться. И потом все удивляются почему или линия недоступна, или оператор злой.
в соседних ветках тоже уже начинается вой - где списки? почему меня нет в них? где смс? караул!
еще раз для особо...,в Альфабанке в первый же день можно было спокойно дозвониться на выделенную специально для выплат по ФГВФО линию, записаться на дату-время-выбрать отделение,прийти и за 15-20 мин. получить,что то оформить и т.д. Так какого ...в Эксиме не могут сделать так же ? В отделение дозвониться невозможно...а это фото,что творится ,чтобы только попасть в отделение...г.Львов,ул.Федьковича банк явно технологически не готов к такой деятельности
Востаннє редагувалось someone в Чет 11 чер, 2015 13:29, всього редагувалось 2 разів.
sasha_army написав:І все ж дійсно, основна стратегія Ексіма орієнтована на сегмент обслуговування юридичних осіб, а не фізичних.
Ничо, ничо. Хай опыта набирается. Ща в десятке отделений снимут двери с петель, выбьют парочку витрин. Пару обмороков от теплового удара под дверью отделений. Пару драк "а вы здеся не стояли" и банка задумается о рознице. А то ишь -- нашли экспортно-импортную страну, панимаэшь Рознину нуна тож любить, хотя мне точно было хорошо в Эксиме до текущего момента