Приносим свои извинения за то, что Вам так долго пришлось ожидать ответ. Мы обязательно передадим Ваше сообщение для того, чтобы улучшить качество работы Контакт-Центра. Пожалуйста, сообщите в ЛС в нашей группе в facebook Ваши данные, мы обязательно с Вами свяжемся и оперативно решим Вашу проблему. Еще раз приносим извинения за возникшие неудобства.
zzzzzz написав:А как гривну возвращают если сумма около 150к ? Сколько надо сделать визитов в банк ?
Добрый день. Гривну выдаем в рамках дневного лимита НБУ. Для такой суммы необходимо предварительно написать заявление на заказ наличных именно для Вас. Нам потребуется два дня для их подготовки.
Подскажите пожалуйста, а какой дневной лимит НБУ ?
Bobb написав:Platinum Bank Добрий день. Не могли б ви пояснити як працює депозит "Вільні кошти"? Це рахунок (поточний, депозитний, картковий?), з якого можна знімати/поповнювати через касу в будь-який момент? Як він взаємодіє з карткою? Щоб зняти кошти потрібно їх переказувати з депозитного рахнку на картковий? Чи це - єдиний рахунок? Що означає "Незнижуваний мінімум"? Менше нього не віддадуть до закінччення депозиту чи просто якщо сума нижче не будуть нараховувати відсотки? Буду вдячний за відповіді, на сайті все розписано досить скупо.
Доброго дня, відповідаємо на Ваші питання. Продукт "Вільні кошти" є депозитним вкладом, умовами якого передбачено поповнення/зняття коштів через касу банку, через поточний/картковий рахунок або через Систему дистанційного обслуговування PtClick в будь-який момент. Якщо сума зняття коштів через касу Банку перевищує 25 тис. грн. клієнт подає в банк заяву на отримання готівки не пізніше, ніж за 2 (два) банківських дні до бажаної дати отримання коштів. Мінімальна сума поповнення – 500 грн., 100 дол., 100 євро. Сума вкладу та нарахованих процентів перераховуються на картковий або поточний рахунок клієнта. Незнижуваний мінімум – сума коштів, яка повинна залишатися на вкладному рахунку після вилучення частини вкладу. Незнижуваний мінімум встановлюється впродовж всього строку дії вкладу. Проценти нараховуються на всю суму вкладу, включаючи суму незнижувального мінімуму. Сподіваємося, що надали достатньо інформації. Якщо виникатмуть питання, будь ласка, звертайтесь.
Platinum Bank написав:Доброго дня, відповідаємо на Ваші питання.
Дякую, більш-менш зорієнтувався. Підкажіть ще, будь-ласка, яку карту можна оформити з вкладом безкоштовно, а за які - потрібно платити і скільки? Також цікавить проміжок часу, який проходить з моменту здійснення переводу з-картки-на-рахунок / з-рахунку-на-картку в системі PtClick? Це декілька хвилин чи декілька днів?
Platinum Bank написав:Доброго дня, відповідаємо на Ваші питання.
Дякую, більш-менш зорієнтувався. Підкажіть ще, будь-ласка, яку карту можна оформити з вкладом безкоштовно, а за які - потрібно платити і скільки? Також цікавить проміжок часу, який проходить з моменту здійснення переводу з-картки-на-рахунок / з-рахунку-на-картку в системі PtClick? Це декілька хвилин чи декілька днів?
Platinum Bank написав:Ви маєете отримати карту безкоштовну при відкритті вкладу.
Тобто: безкоштовно при відкритті тарифу "Вільні кошти" можна отримати тільки миттєву картку, а за Electron/Classic/Gold потрібно буде доплатити згідно тарифів для кожного типу карт?
Интернет-банкинг сломали окончательно, видимо. Обещали на горячей (звонил днём повторно), что должно заработать после 16:00. Но уже 20:00, а остатки по картам как не обновлялись, так и не обновляются. Причем, началось это РОВНО С 10:00. Неужели за день до планируемых работ нельзя было предупредить клиентов о тех. работах в ИБ?!
Артём написав:Интернет-банкинг сломали окончательно, видимо. Обещали на горячей (звонил днём повторно), что должно заработать после 16:00. Но уже 20:00, а остатки по картам как не обновлялись, так и не обновляются. Причем, началось это РОВНО С 10:00. Неужели за день до планируемых работ нельзя было предупредить клиентов о тех. работах в ИБ?!
Артём, добрый день, вчера мы не проводили плановых работ. Возможно, технической сбой идет по Вашей карте. пожалуйста, вышлите Ваши данные в ЛС в нашей группе в facebook, как мы просили ранее. Мы хотим помочь Вам решить этот вопрос. Спасибо!