|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 30 чер, 2009 15:51
Hot-line написав:Мені не треба пояснювати - я юрист за освітою  На разі ми не маємо ЗАТів і ВАТів. Тепер є товариства публічні і приватні. Хоча, якщо потрібно, я відповім на це Ваше запитання. І, до речі, між ВАТ і ЗАТ немає різниці у відповідлальності перед кредиторами.
Ну тоді поясніть мені будь-ласка як відбувається нарощення капіталу у ЗАТі, як іде торгівля акціями, як ці акцію дорожчають або дешевшають, як відбувається рекапіталізація, як відбувається злиття компаній і ін. Ніяк? Прикро. ВАТ більш відкрита форма управління підприємством, з більшою кількістю учасників і з цього підприємства важче виділити прибуток і направити його не за призначенням. Hot-line написав:Відсотки нараховуються на залишок по кредиту! А не на всю суму. Тому Ваша формула не є правильною. Знову таки - дивіться дану гілку раніше - подібна дискусія вже мала місце.
1000 грн боргу. Нарахуйде мені суму відсотків. Hot-line написав:А може взагалі клієнтам нічого не платити? ) Таке банку помічне?)))
Можна і не платити. В банка джерел фінансування багато (послуги, платежі, комісії, відсотки і ін.), а в людини, як правило, один - зарплата, що робити як людина втратила роботу: 1. перетворити її на жебрака, вигнати з дому, залишити без засобів до існування, реалізувавши її особисте майно за копійки (або й не реалізувавши) 2. Може людину на органи продати? Наприклад нирки або печінку? 3. Чи може зменшити відсоткову ставку і суму місячних сплат? Вибір за банком. Hot-line написав:Банк готовий йти на зустріч. Але це є кредит, а не благодійна акція "візьми гроші і нічого не плати". Банк до мінімуму, наскільки це можливо, зменшив платежі клієнтам.
Кроком назустріч є зменшення навантаження на людину, а відтермінування сплати основної суми боргу не є зменшенням навантаження. В результаті банк просто більше заробить. То це і є крок на зустріч? Hot-line написав:З приводу зони цілодобового доступу я буду уточнювати. Поки що ниічого повідомити не можу. Якщо у Вас по картці заборгованість - нічого дивного, що через 5 днів: 2 робочих дні + 2 вихідні дні + 1 робоча доба на розблокування картки = 5  В такому випадку - звичайно так  В іншому випадку - неможливо.
Це ще з тих часів, коли я карткою користувався(трохи більше року назад), зараз думаю ситуація без змін. Отже, чому в усіх банках гроші поступають на картку протягом дня, а у Вас протягом 5? (той банк, з яким працюю я зараховує гроші на картку протягом 2 годин, незалежно від суми, і навіть якщо платіж в пятницю за 2 хв. до кінця дня) Hot-line написав:Персонал на місцях має ряд інших повноважень, зокрема це оформлення кредитних і депозитних договорів, прийняття платежів кассою, прийняття письмових заяв від клієнтів, допомога у створенні таких заяв, вирішення питань забезпечення відділення і т.д., і т.п. Невже так складно набрати простий номер прямо з відділення і натиснути 2 клавіші? ...
Я маю право як клієнт поговорити з живою людиною, яка хоч щось знає? До чого тут телефон? Я хочу бачити очі людини, коли з нею спілкуюсь. Hot-line написав:А Ви не звернули увагу, за який термін банк збільшив кількість відділень по Україні у 4.5 рази?  Протягом року! Ви можете назвати ще один банк з подібними показниками?  Банк розвивається. Відділення у Одесі, Дніпропетровську та Харкові перенесли для зручності обслуговування клієнтів. Наприклад, я власне знаю, що у Харкові два відділення знаходилися у 500 метрах одне від одного  Навіщо так? : ) З приводу банкоматів - банк став учасником "Атмосфери", партнером мережі "Євронет". Разом з банкоматами самої Дельти виходить близько 2500-3000 банкоматів по Україні. Хіба мало?
Я не в Харкові і не в Одесі, а в Івано-Франківськ як було одне відділення, так і залишилось. І не перший рік так. Стосовно банкоматів..... Я уже стільки раз опікався на тому, що суму комісії мені вказувало на роздруківці після транзакції або донараховували в кінці місяця, що не маю жодного бажання користуватися банкоматами не емітента. Hot-line написав:Наостанок відмічу - у того ж Надра-банку була дуже розвинена інфраструктура. Я так бачу, їм це не дуже допомогло...
Дозволю собі і я відмітити, що надра поводили себе найбільш толерантно з усіх банків, не хапалися за майно позичальників, не вичавлювали з них всі соки, не збільшували ставки і комісії. Як наслідок цей банк зберіг довіру людей до себе.
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 16:17
Ну тоді поясніть мені будь-ласка як відбувається нарощення капіталу у ЗАТі, як іде торгівля акціями, як ці акцію дорожчають або дешевшають, як відбувається рекапіталізація, як відбувається злиття компаній і ін. Ніяк? Прикро. ВАТ більш відкрита форма управління підприємством, з більшою кількістю учасників і з цього підприємства важче виділити прибуток і направити його не за призначенням.
Ми говорили про відповідальність перед кредиторами. При чому тут все Вами вищезгадане? 1000 грн боргу. Нарахуйде мені суму відсотків.
Кількість виплачених відсотків, а як наслідок - сума переплати залежить від того, як клієнт погашає даний кредит. Приблизна сума переплати вказана у таблиці, з якою клієнт має змогу ознайомитися до підписання договору і має на руках разом з договором. Можна і не платити. В банка джерел фінансування багато (послуги, платежі, комісії, відсотки і ін.), а в людини, як правило, один - зарплата, що робити як людина втратила роботу: 1. перетворити її на жебрака, вигнати з дому, залишити без засобів до існування, реалізувавши її особисте майно за копійки (або й не реалізувавши) 2. Може людину на органи продати? Наприклад нирки або печінку? 3. Чи може зменшити відсоткову ставку і суму місячних сплат? Вибір за банком.
Не потрібно робити з банка монстра Домовитися з банком можна завжди. Якщо людина дійсно знаходиться в скрутному становищі - варто піти на переговори з банком - в більшості випадків навантаження на сімейний бюджет знижується до мінімуму. А сума місячних сплат і так зменшилася. Кроком назустріч є зменшення навантаження на людину, а відтермінування сплати основної суми боргу не є зменшенням навантаження. В результаті банк просто більше заробить. То це і є крок на зустріч?
Хіба не є? Адже людина, яка потрапила у скрутне становище, буде мати час, аби заробити кошти і погасити потім тіло кредиту. Це ще з тих часів, коли я карткою користувався(трохи більше року назад), зараз думаю ситуація без змін. Отже, чому в усіх банках гроші поступають на картку протягом дня, а у Вас протягом 5? (той банк, з яким працюю я зараховує гроші на картку протягом 2 годин, незалежно від суми, і навіть якщо платіж в пятницю за 2 хв. до кінця дня)
Я вже відповів, що при зарахуванні коштів через касу Дельти вони зараховуються протягом 1 робочої доби. За рік багато чого змінилося. Тому порівнювати Дельту зараз і рік тому я б не став. Я маю право як клієнт поговорити з живою людиною, яка хоч щось знає? До чого тут телефон? Я хочу бачити очі людини, коли з нею спілкуюсь.
Економіст або кредитний інспектор може надати консультацію з приводу послуг банку. Якщо він/вона цього не робить - напишіть заяву, і банк перевірить цю інформацію. СообщениеДобавлено: Вт 30 Июн, 2009 15:51 Hot-line писал(а): Мені не треба пояснювати - я юрист за освітою Smile На разі ми не маємо ЗАТів і ВАТів. Тепер є товариства публічні і приватні. Хоча, якщо потрібно, я відповім на це Ваше запитання. І, до речі, між ВАТ і ЗАТ немає різниці у відповідлальності перед кредиторами.
Ну тоді поясніть мені будь-ласка як відбувається нарощення капіталу у ЗАТі, як іде торгівля акціями, як ці акцію дорожчають або дешевшають, як відбувається рекапіталізація, як відбувається злиття компаній і ін. Ніяк? Прикро. ВАТ більш відкрита форма управління підприємством, з більшою кількістю учасників і з цього підприємства важче виділити прибуток і направити його не за призначенням.
Hot-line писал(а): Відсотки нараховуються на залишок по кредиту! А не на всю суму. Тому Ваша формула не є правильною. Знову таки - дивіться дану гілку раніше - подібна дискусія вже мала місце.
1000 грн боргу. Нарахуйде мені суму відсотків.
Hot-line писал(а): А може взагалі клієнтам нічого не платити? ) Таке банку помічне?)))
Можна і не платити. В банка джерел фінансування багато (послуги, платежі, комісії, відсотки і ін.), а в людини, як правило, один - зарплата, що робити як людина втратила роботу: 1. перетворити її на жебрака, вигнати з дому, залишити без засобів до існування, реалізувавши її особисте майно за копійки (або й не реалізувавши) 2. Може людину на органи продати? Наприклад нирки або печінку? 3. Чи може зменшити відсоткову ставку і суму місячних сплат? Вибір за банком.
Hot-line писал(а): Банк готовий йти на зустріч. Але це є кредит, а не благодійна акція "візьми гроші і нічого не плати". Банк до мінімуму, наскільки це можливо, зменшив платежі клієнтам.
Кроком назустріч є зменшення навантаження на людину, а відтермінування сплати основної суми боргу не є зменшенням навантаження. В результаті банк просто більше заробить. То це і є крок на зустріч?
Hot-line писал(а): З приводу зони цілодобового доступу я буду уточнювати. Поки що ниічого повідомити не можу. Якщо у Вас по картці заборгованість - нічого дивного, що через 5 днів: 2 робочих дні + 2 вихідні дні + 1 робоча доба на розблокування картки = 5 Smile В такому випадку - звичайно так Smile В іншому випадку - неможливо.
Це ще з тих часів, коли я карткою користувався(трохи більше року назад), зараз думаю ситуація без змін. Отже, чому в усіх банках гроші поступають на картку протягом дня, а у Вас протягом 5? (той банк, з яким працюю я зараховує гроші на картку протягом 2 годин, незалежно від суми, і навіть якщо платіж в пятницю за 2 хв. до кінця дня)
Hot-line писал(а): Персонал на місцях має ряд інших повноважень, зокрема це оформлення кредитних і депозитних договорів, прийняття платежів кассою, прийняття письмових заяв від клієнтів, допомога у створенні таких заяв, вирішення питань забезпечення відділення і т.д., і т.п. Невже так складно набрати простий номер прямо з відділення і натиснути 2 клавіші? ...
Я маю право як клієнт поговорити з живою людиною, яка хоч щось знає? До чого тут телефон? Я хочу бачити очі людини, коли з нею спілкуюсь.
Hot-line писал(а): А Ви не звернули увагу, за який термін банк збільшив кількість відділень по Україні у 4.5 рази? Smile Протягом року! Ви можете назвати ще один банк з подібними показниками? Smile Банк розвивається. Відділення у Одесі, Дніпропетровську та Харкові перенесли для зручності обслуговування клієнтів. Наприклад, я власне знаю, що у Харкові два відділення знаходилися у 500 метрах одне від одного Smile Навіщо так? : ) З приводу банкоматів - банк став учасником "Атмосфери", партнером мережі "Євронет". Разом з банкоматами самої Дельти виходить близько 2500-3000 банкоматів по Україні. Хіба мало?
Я не в Харкові і не в Одесі, а в Івано-Франківськ як було одне відділення, так і залишилось. І не перший рік так. Стосовно банкоматів..... Я уже стільки раз опікався на тому, що суму комісії мені вказувало на роздруківці після транзакції або донараховували в кінці місяця, що не маю жодного бажання користуватися банкоматами не емітента.
Про яку комісію йде мова? Щомісячна за обслуговування кредиту, комісія за РКО або комісія за зняття коштів? Дозволю собі і я відмітити, що надра поводили себе найбільш толерантно з усіх банків, не хапалися за майно позичальників, не вичавлювали з них всі соки, не збільшували ставки і комісії. Як наслідок цей банк зберіг довіру людей до себе.
І має за це "бонус" - великі збитки та тимчасову адміністрацію. І, наскільки мені відомо, люди, які тримали там депозити і місяцями зараз вибивають їх у судах, не дуже довіряють даному банку в подальшому...
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 16:55
Igor75 написав:Дозволю собі і я відмітити, що надра поводили себе найбільш толерантно з усіх банків, не хапалися за майно позичальників, не вичавлювали з них всі соки, не збільшували ставки і комісії. Як наслідок цей банк зберіг довіру людей до себе.
хи-хи, сходите с этим меседжем на ветку надры, только сразу убегайте  можете подобный спич и на ветку укрпрома забросить ...
-
OP
-
-
- Повідомлень: 581
- З нами з: 27.10.08
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 148 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 17:08
Hot-line написав:Ми говорили про відповідальність перед кредиторами. При чому тут все Вами вищезгадане?
Все вищенаведене э механызмами выдшкодування витрат кредиторам. Зараз найбыльш активно використовуэться рекапыталызацыя банку. Як провести рекапыталызацыю ТзОВ? Hot-line написав:1000 грн боргу. Нарахуйде мені суму відсотків.
Кількість виплачених відсотків, а як наслідок - сума переплати залежить від того, як клієнт погашає даний кредит. Приблизна сума переплати вказана у таблиці, з якою клієнт має змогу ознайомитися до підписання договору і має на руках разом з договором.
Точно юрист! Добре. Уточню задачу. Після сплати минуломісячного платежу і зняття відсотків сума залишку на моїй карті становить -1000 грн (в кредитному ліміті). В поточному місяці жодного руху по картці не було. Мінімальний платіж рівний сумі нарахованих комісій за користування кредиткою і відсотків. Отже питання: скільки буде становити мінімальний платіж, який рівний сумі відсотків і комісій, нарахованих в даному конкретному випадку? Від Вас цікавить тільки сума. Hot-line написав:Не потрібно робити з банка монстра Домовитися з банком можна завжди. Якщо людина дійсно знаходиться в скрутному становищі - варто піти на переговори з банком - в більшості випадків навантаження на сімейний бюджет знижується до мінімуму. А сума місячних сплат і так зменшилася.
Банк сам з себе монстра робить. Про що можна домовитись з людиною, яка не має повноважень подивитись залишок на моїй кредитній карті? Hot-line написав:Кроком назустріч є зменшення навантаження на людину, а відтермінування сплати основної суми боргу не є зменшенням навантаження. В результаті банк просто більше заробить. То це і є крок на зустріч?
Хіба не є? Адже людина, яка потрапила у скрутне становище, буде мати час, аби заробити кошти і погасити потім тіло кредиту.
Нє, не є. Кроком на зустріч є оптимізація витрат банку з метою зменшення втрат і як наслідок зменшення відсоткової ставки. Hot-line написав:Економіст або кредитний інспектор може надати консультацію з приводу послуг банку. Якщо він/вона цього не робить - напишіть заяву, і банк перевірить цю інформацію.
Мене не цікавлять послуи банку, наприклад, мене наприклад цікавить конктретна інформація в реальному режимі часу по моїх взаєморозрахунках з банком. Це робиться на місці безкоштовно? Hot-line написав:Про яку комісію йде мова? Щомісячна за обслуговування кредиту, комісія за РКО або комісія за зняття коштів?
А хто його знає, як правило це не уточнюється. Hot-line написав:І має за це "бонус" - великі збитки та тимчасову адміністрацію. І, наскільки мені відомо, люди, які тримали там депозити і місяцями зараз вибивають їх у судах, не дуже довіряють даному банку в подальшому...
Як Ви думаєте, а за Ваш банк хтось буде так боротись як за надра?
Рекапіталізацію пропонувати, тимчасову адміністрацію вводити......
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 17:48
Все вищенаведене э механызмами выдшкодування витрат кредиторам. Зараз найбыльш активно використовуэться рекапыталызацыя банку. Як провести рекапыталызацыю ТзОВ
Так само, як ВАТ і ЗАТ  ) Адже в даному випадку форма підприємства не має значення. Має значення лише те, чи являється дане підприємство банком? Точно юрист! Добре. Уточню задачу. Після сплати минуломісячного платежу і зняття відсотків сума залишку на моїй карті становить -1000 грн (в кредитному ліміті). В поточному місяці жодного руху по картці не було. Мінімальний платіж рівний сумі нарахованих комісій за користування кредиткою і відсотків. Отже питання: скільки буде становити мінімальний платіж, який рівний сумі відсотків і комісій, нарахованих в даному конкретному випадку? Від Вас цікавить тільки сума.
Близько 55 гривень. Але це на перший місяць. У випадку сплати платежу більше погашається тіло кредиту, а отже платіж наступного місяця стає меншим. Банк сам з себе монстра робить. Про що можна домовитись з людиною, яка не має повноважень подивитись залишок на моїй кредитній карті?
Якщо мова йде про кредитного інспектора - з ним домовлятися не потрібно. Ви домовляєтесь із банком, тобто пишете на точці заяву, яка відправляється у головний офіс і розглядається відповідальними фахівцями банку у встановлений законодавством термін. Нє, не є. Кроком на зустріч є оптимізація витрат банку з метою зменшення втрат і як наслідок зменшення відсоткової ставки.
Масло масляне. На жаль, даний тезис з Вашого боку мені не зрозумілий. Будемо вважати, що це через мою обмеженість. =) Мене не цікавлять послуи банку, наприклад, мене наприклад цікавить конктретна інформація в реальному режимі часу по моїх взаєморозрахунках з банком. Це робиться на місці безкоштовно?
Так, робиться. Достатньо зробити 3 кроки вбік від економіста і набрати номер "гарячої лінії". Якщо і там Вам щось буде не зрозуміло - можна замовити через відділення виписку по рахунку. Це є безкоштовно. А хто його знає, як правило це не уточнюється.
Що мали на увазі саме Ви в даному випадку? Якщо комісію щомісячну, то вона нараховується згідно договору в останній робочий день місяця. Якщо комісію за РКО, то вона стягується банком, через який Ви оплачуєте платіж, у момент здійснення операції. Якщо про комісію за зняття, то вона списується у день відповідного списання коштів з рахунку. Як Ви думаєте, а за Ваш банк хтось буде так боротись як за надра? Рекапіталізацію пропонувати, тимчасову адміністрацію вводити......
А за Надру хтось бореться?
Чесно кажучи, я (моя особиста думка) впевнений у тому, що Дельта - досить успішно працює на ринку банківських послуг і порівняно з іншими банками часто йде на зустріч клієнтам.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 18:42
Hot-line написав:Так само, як ВАТ і ЗАТ  ) Адже в даному випадку форма підприємства не має значення. Має значення лише те, чи являється дане підприємство банком?
При рекапіталізації ВАТа частина акцій відповідно до розміру рекапіталізації переходить в державне управління. А у випадку ТзОВ(Чи ви уже ЗАТ)? Hot-line написав:Близько 55 гривень. Але це на перший місяць. У випадку сплати платежу більше погашається тіло кредиту, а отже платіж наступного місяця стає меншим.
Уавімо собі, що людина погодилась на акцію вашого банку і повертає банку тільки відсотки і комісії, в цьому випадку її платіж становить 55 грн. Отже за рік вона заплатить 55 * 12 = 660 грн. Виводимо відсоткову ставку 100 * 660 / 1000 = 66% Як Ви, як представник банку, вважаєте, є резерви для оптимізації витрат, коли Ви берете гроші в населення під 25% (ну максимум гіпотетичнона депозит), а віддаєте під 66? Hot-line написав:Якщо мова йде про кредитного інспектора - з ним домовлятися не потрібно. Ви домовляєтесь із банком, тобто пишете на точці заяву, яка відправляється у головний офіс і розглядається відповідальними фахівцями банку у встановлений законодавством термін.
Банк залишає за собою право не повідомлятпро причину відмови вам у наданні кредиту, як і в будь-якому іншому випадку. Далі що? Hot-line написав:Нє, не є. Кроком на зустріч є оптимізація витрат банку з метою зменшення втрат і як наслідок зменшення відсоткової ставки.
Масло масляне. На жаль, даний тезис з Вашого боку мені не зрозумілий. Будемо вважати, що це через мою обмеженість. =)
Ну давайте я поясню.(з розрахунку депозитної ставки на рівні 25% річних) Ви взяли в людини 1000 грн на депозит, через місяць Ви повертаєте людині 1000 + 1000 * 25 / (12 * 100) = 1020,83 грн. В той же час ви віддали цей депозит в кредит іншій людині, і за місяць вона вам повинна повернути уже (як ми уже рахували вище) 1055 грн. Чиста різниця банку становить 34,14 грн! Особисто я не можу назвати ще одного банку з такими заробітками. Звідси висновок, або а вас завишені відсокти по кредитам, або занижені по депозитам. Особисто я вважаю, що банк міг би заробляти трохи менше людини, яка дала йому гроші на депозит. Hot-line написав:А хто його знає, як правило це не уточнюється.
Що мали на увазі саме Ви в даному випадку? Якщо комісію щомісячну, то вона нараховується згідно договору в останній робочий день місяця. Якщо комісію за РКО, то вона стягується банком, через який Ви оплачуєте платіж, у момент здійснення операції. Якщо про комісію за зняття, то вона списується у день відповідного списання коштів з рахунку.
Вибачте будь-ласка, я забув подивитись що ви берете 15 грн за зняття готівки, тоді все ясно, я просто дурний звик картками узагалі без комісій користуватись. Hot-line написав:А за Надру хтось бореться? Чесно кажучи, я (моя особиста думка) впевнений у тому, що Дельта - досить успішно працює на ринку банківських послуг і порівняно з іншими банками часто йде на зустріч клієнтам.
Держава, шановний, держава...., яка не є, як уміє, але бореться.
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 19:04
Пардон,парни, что встряю в вашу высокоинтеллектульную полемику....Так вот. На прошлой неделе закончился депозит в Дельте. Отидали с улыбкой. У брата в этот же день тоже было окончание депо. Все отдали. Даже ,по моей просьбе, на бакс отконвертировали.
Обслуживанием очень доволен. Любезны,улыбчивы,добродушны.
Насколько мне известно- на этой ветке присутствуют работники Дельты?! Гран мерси за качество и оперативность облуживания!
-
нехочуха
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 23:09
При рекапіталізації ВАТа частина акцій відповідно до розміру рекапіталізації переходить в державне управління. А у випадку ТзОВ(Чи ви уже ЗАТ)?
Норму закону назвіть, будь ласка... Уавімо собі, що людина погодилась на акцію вашого банку і повертає банку тільки відсотки і комісії, в цьому випадку її платіж становить 55 грн. Отже за рік вона заплатить 55 * 12 = 660 грн. Виводимо відсоткову ставку 100 * 660 / 1000 = 66% Як Ви, як представник банку, вважаєте, є резерви для оптимізації витрат, коли Ви берете гроші в населення під 25% (ну максимум гіпотетичнона депозит), а віддаєте під 66?
А тепер уявімо іншу ситуацію. Клієнт погашає відсотки + 100 грн по тілу кредиту на місяць. Клієнт погасить цю 1000 грн за 10 місяців, причому відсоток кожен місяць буде зменшуватись, а сумарна переплата складе близько 350 грн. Якщо по 200 грн по тілу кредиту - то за 5 місяців з переплатою близько 190 грн. А якщо людина взагалі цю тисячу за місяць погашає і віддасть банку лише 30 грн за користування? Банк залишає за собою право не повідомлятпро причину відмови вам у наданні кредиту, як і в будь-якому іншому випадку. Далі що?
Банк дійсно може не повідомляти причину відмови у наданні кредиту. Але на Вашу претензію банк відповість завжди! Особисто я вважаю, що банк міг би заробляти трохи менше людини, яка дала йому гроші на депозит.
Тобто банк має працювати з від'ємним сальдо?  ) Вибачте будь-ласка, я забув подивитись що ви берете 15 грн за зняття готівки, тоді все ясно, я просто дурний звик картками узагалі без комісій користуватись.
Комісія за зняття готівки залежить від типу картки. Крім того, Ви змінюєте тему розмови. Держава, шановний, держава...., яка не є, як уміє, але бореться.
А тепер попитайте у людей, що мали останні кошти на депозиті у проблемних банках. Думаю, вони з Вами дещо не погодяться...
Востаннє редагувалось Hot-line в Сер 01 лип, 2009 06:48, всього редагувалось 1 раз.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 23:10
нехочуха написав:Пардон,парни, что встряю в вашу высокоинтеллектульную полемику....Так вот. На прошлой неделе закончился депозит в Дельте. Отидали с улыбкой. У брата в этот же день тоже было окончание депо. Все отдали. Даже ,по моей просьбе, на бакс отконвертировали. Обслуживанием очень доволен. Любезны,улыбчивы,добродушны. Насколько мне известно- на этой ветке присутствуют работники Дельты?! Гран мерси за качество и оперативность облуживания!
Спасибо Вам, что являетесь нашими клиентами! Мы рады работать для Вас!
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 30 чер, 2009 23:19
Як на мене, цілком нормальний банк. Один з тих, де я тримаю депозити. Поки що всім задоволений, по крайній мірі не було проблем з тим, що не додали коштів, як це траплялось в Приваті. Не скажу, що Дельта найкращий з тих банків, де я обслуговуюсь, однак для диверсифікації вкладів цілком підходить. Поки що працює чесно і прозоро (по крайній мірі зі мною). А це плюс.
-
Sain
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4155689 |
|
|
24837 |
1231497 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1521884 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|