grape написав:Укрсоцбанк UniCredit почав списувати комісію за підключення послуг смс-банкінгу по паливній картці (коли оформляла дану картку усно відмовилась від даної послуги і не залишала номер мобільного, бо достатньо інтернет-банкінгу). Підключили без відома клієнта посилаючись на зміни тарифів по картці. Найцікавіше що гроші списали, а послуги не надавали. Ненадання послуг мотивують тим, що не можуть їх надати оскільки у них відсутній номер мого мобільного. Наскільки правомірне списання комісії у даному випадку? Справа не у сумі, а у способах роботи-відношення з клієнтами Укрсоцбанк UniCredit.
На скільки знаю, смс у них підключити без № тел в принципі неможливо. Так що дивіться по виписці чи це дійсно комісія була за СМС + якщо у Вас є ІБ, то, скоріше за все Ви все жнадавали мобільний. Також є нюанс у них в договорах. Там при підписанні є пункт в якому можна проставити галоску, а саме "відмова від надання послуги СМС банкінг"
Коли оформляла її в умовах пакету не було обов'язкового підключення смс-банкінгу. Тому № мобільного не надавали. ІБ є. Гаряча лінія банку підтвердила що № мого мобільного у них нема і тому смс мені не приходять, але комісію з мене за "підключення" знімають (це зараз чітко видно у ІБ "Абонплата за надання послуг SMS-банкінгу"). Згіно нових умов-тарифів поставити галочку "відмова від надання послуги СМС банкінг" неможливо. Ця платна послуга тепер обов'язкова для всіх, незалежно від того потрібна чи не потрібна вона тобі. Об'єктивно напрошується висновок що такі дії Укрсоцбанк UniCredit (нав'язування обов'язкових платних послуг які неможливо відключити, списування комісії за послуги які де-факто не надавалися) дуже подібні на дрібне шахрайство((
Ну це не шахрайство, а дрібне жлобство
Востаннє редагувалось Скупердяй в Сер 23 бер, 2016 19:21, всього редагувалось 1 раз.
grape я б написав заяву в выдділенні, щоб вони письмово пояснили чому знімалась дана комісія і копію вашої заяви на підключення СМС банкінгу та копія примірнику договору.
Як мінімум для мене дана ситуація маразм, так як трохи знаю як технічно у них працює дана функція
KiloTrotiLa написав:grape я б написав заяву в выдділенні, щоб вони письмово пояснили чому знімалась дана комісія і копію вашої заяви на підключення СМС банкінгу та копія примірнику договору.
Як мінімум для мене дана ситуація маразм, так як трохи знаю як технічно у них працює дана функція
Дякую. Подумаю. На гарячій лінії повідомили що комісію знімали бо це тепер обов'язкова платна послуга у цьому пакеті. Відповідно, ніяка моя заява їм для підключення не потрібна. А те що номера мобільного до якого підключили дану послугу у них нема, то, подібно, для них це не важливо. Відключити її не можна згідно нових умов пакету. От питання чому ці нові умови застосовуються і до давно відкритих карт, а не тільки для нових. Суми не великі, але дивує такий непорядний підхід до клієнтів. Поки завершуємо цю історію, робимо висновок.
grape написав: Дякую. Подумаю. На гарячій лінії повідомили що комісію знімали бо це тепер обов'язкова платна послуга у цьому пакеті. Відповідно, ніяка моя заява їм для підключення не потрібна. А те що номера мобільного до якого підключили дану послугу у них нема, то, подібно, для них це не важливо. Відключити її не можна згідно нових умов пакету. От питання чому ці нові умови застосовуються і до давно відкритих карт, а не тільки для нових. Суми не великі, але дивує такий непорядний підхід до клієнтів. Поки завершуємо цю історію, робимо висновок.
Не дивуйтесь Ви живете в Україні ... а тут на закон плювати
grape написав: Дякую. Подумаю. На гарячій лінії повідомили що комісію знімали бо це тепер обов'язкова платна послуга у цьому пакеті. Відповідно, ніяка моя заява їм для підключення не потрібна. А те що номера мобільного до якого підключили дану послугу у них нема, то, подібно, для них це не важливо. Відключити її не можна згідно нових умов пакету. От питання чому ці нові умови застосовуються і до давно відкритих карт, а не тільки для нових. Суми не великі, але дивує такий непорядний підхід до клієнтів. Поки завершуємо цю історію, робимо висновок.
Не дивуйтесь Ви живете в Україні ... а тут на закон плювати
проверил в ИБ по топливной карте смс не активно карта лежит с деньгами без дела использую карту другого банка
Будь який укр банк прописує в договорах посилання на тарифи, які може міняти на свій розсуд. І це зрозуміло, так в будь якій сфері. Наприклад ви ж не дивуєтесь, чому в магазинах змінюються ціни
І ще раз повторюсь, якби вашого мобільного не було в системі, то СМС банкінг не зміг бі підключитись на технічному рівні. Питання в тому чи був цей номер при оформленні. чи його пізніше видалили. Тому і наголошував на наданні банком копій договору і заяв які ви підписували до даного договору.
З.І. теж маю паливну і теж без СМС /мобільний банкінг простіше використовувати/
KiloTrotiLa написав:Будь який укр банк прописує в договорах посилання на тарифи, які може міняти на свій розсуд. І це зрозуміло, так в будь якій сфері. Наприклад ви ж не дивуєтесь, чому в магазинах змінюються ціниІ ще раз повторюсь, якби вашого мобільного не було в системі, то СМС банкінг не зміг бі підключитись на технічному рівні. Питання в тому чи був цей номер при оформленні. чи його пізніше видалили. Тому і наголошував на наданні банком копій договору і заяв які ви підписували до даного договору.З.І. теж маю паливну і теж без СМС /мобільний банкінг простіше використовувати/
там ещё может быть ситуация, что в отделении завели в систему какой-то левый № телефона, т.к. барышня утверждает, что нигде не засветила свой № телефона и смс не получала... поэтому можно написать заявление в головную контору Укрсоца с требованием указать на какой номер телефона отправлялись смс и на основании чего, а если был этот левый № телефона - можно вообще судиться...
KiloTrotiLa написав:Будь який укр банк прописує в договорах посилання на тарифи, які може міняти на свій розсуд. І це зрозуміло, так в будь якій сфері. Наприклад ви ж не дивуєтесь, чому в магазинах змінюються ціни
І ще раз повторюсь, якби вашого мобільного не було в системі, то СМС банкінг не зміг бі підключитись на технічному рівні. Питання в тому чи був цей номер при оформленні. чи його пізніше видалили. Тому і наголошував на наданні банком копій договору і заяв які ви підписували до даного договору.
З.І. теж маю паливну і теж без СМС /мобільний банкінг простіше використовувати/
Маю паливну картку, маю СМС інформування.Зручно, оскільки в мене тіліпон аля "Нокіа 5110" . Не парюсь - 5 грн. не ті гроші щоб витрачати час та нерви з манагерами банку аби відключити смс.
KiloTrotiLa написав:Будь який укр банк прописує в договорах посилання на тарифи, які може міняти на свій розсуд. І це зрозуміло, так в будь якій сфері. Наприклад ви ж не дивуєтесь, чому в магазинах змінюються ціниІ ще раз повторюсь, якби вашого мобільного не було в системі, то СМС банкінг не зміг бі підключитись на технічному рівні. Питання в тому чи був цей номер при оформленні. чи його пізніше видалили. Тому і наголошував на наданні банком копій договору і заяв які ви підписували до даного договору.З.І. теж маю паливну і теж без СМС /мобільний банкінг простіше використовувати/
там ещё может быть ситуация, что в отделении завели в систему какой-то левый № телефона, т.к. барышня утверждает, что нигде не засветила свой № телефона и смс не получала... поэтому можно написать заявление в головную контору Укрсоца с требованием указать на какой номер телефона отправлялись смс и на основании чего, а если был этот левый № телефона - можно вообще судиться...
Ну і яка ціна питання для процесу судитися і ціни СМС-ки? Простіше закрити карту і забути про цього лихваря чим оплачувати судові витрати, втрату часу та нервів?
проверил в ИБ по топливной карте смс не активно карта лежит с деньгами без дела использую карту другого банка[/quote]
картка Visa Gold Carbon. Гаряча лінія банку посилається на п1.5. тарифного пакету (про підключення смс-банкінгу із зноскою 2 із розшифровкую внизу тарифів (про обов'язковість) посилання на сайт (умови тарифного пакету внизу) https://www.unicredit.ua/current/view/11/
P.S. де-факто жодної смс не було. гроші за них знято (писала вище це чітко видно через ІБ). Треба подумати які подібні картки є у інших банках також. А щось, крім гарячої лінії, виясняти - писати то дійсно витрачати свій час. Мені не сподобалась нав'язана обов'язковість цієї послуги (ІБ нормальна альтернатива).