Уже полгода как установлены ПОСы на НП. Ток работают абы як

|
|
![]() Банк стає якимсь злим...
Напр., відбирають у людей безкоштовні способи встановити власні карткові ліміти (навіть якщо хочете менші за стандартні!). Пів-року тому я відкривав депозит +картрахунок.
Але той "Контакт-центр" відмовився встановлювати ліміти. Чому? І куди на них скаржитись? Інет-банкінг я й сам не хочу, бо не маю безпечного з’єднання і ще чомусь не відчуваю потреби платити 5грв (по кожній картці?) щомісяця... А як бути людям далеким від інету? (і скільки таких є в Ощаді...) До речі, чи розуміють самі працівники Ощаду, особливо коли посилають клієнтів в Інет, що це дорога в один бік – до безробіття..., бо зрештою, коли таки перейде критична маса, то "оптимізують" передусім операціоністів... У відділенні встановити один(!) ліміт коштує 2грв. Я такого ще не бачив... І це при тому, що карткою запросто можна платити в інеті, кожному хто знає (перехопить?) її реквізити. А після завершення депо вся сума потрапить на ту картку... + для роздумів: http://news.finance.ua/ua/news/-/372526 ... lochyntsiv
|
|