И исключительно с финансового номера, то есть с того, который Вы указали в анкете.
А если человек, оформивший Вклад, глухонемой?
ну так у них що є перевірка голосу? головне щоб голос відповідав статі ... а не так що по доках там 40-річних мужчина, а на гарячку дзвонить 16-річна дівчинка
guntherhouse777 написав:[quote="3546072 И исключительно с финансового номера, то есть с того, который Вы указали в анкете.
А если человек, оформивший Вклад, глухонемой?
ну так у них що є перевірка голосу? головне щоб голос відповідав статі ... а не так що по доках там 40-річних мужчина, а на гарячку дзвонить 16-річна дівчинка
Совершенно верно. С фин. номера может звонить любой. Знания слова-пароля, личных данных, а также умение говорить женским или мужским голосом- поможет глухонемому))) Карта то именная.
envyme1 написав:Подскажите, пройдет ли платеж на карточный счет в Миху если отправитель с Альфы сделал ошибку в моем ИНН?
Если не в назначении платежа я бы не рассчитывал.
... 2.31. Банк отримувача зобов'язаний зарахувати на рахунки своїх клієнтів кошти, що надійшли за електронними розрахунковими документами протягом операційного дня, у день їх отримання, якщо під час проведення контролю за реквізитами цих документів, що здійснюється відповідно до цієї глави, не виявлено розбіжностей. Банк отримувача зобов'язаний перевірити відповідність номера рахунку отримувача і його коду, що зазначені в електронному розрахунковому документі, і зараховувати кошти на рахунок отримувача, лише якщо вони збігаються. У разі їх невідповідності банк має право затримати суму переказу на строк до чотирьох робочих днів (у які враховується і день надходження до банку отримувача електронного розрахункового документа) для встановлення належного отримувача цих коштів, яку зараховує на рахунок "Кредитові суми до з'ясування". Банк має забезпечити зберігання належним чином оформленої/го (засвідченої/го підписом відповідального виконавця чи електронним цифровим підписом) паперової копії електронного розрахункового документа чи електронного розрахункового документа. 2.32. Для встановлення належного отримувача банк отримувача зобов'язаний надіслати банку платника запит щодо уточнення номера рахунку та/або коду отримувача. ...Якщо немає змоги встановити належного отримувача, або не надійшли уточнені дані від банку платника, то банк не пізніше четвертого робочого дня зобов'язаний повернути кошти банку, що обслуговує платника, із зазначенням номера та дати електронного розрахункового документа та причини повернення.
Помогите разобраться в условиях депозита "Депозит «Супердохідний тиждень+»(вільний)". Ставка по евро за 270 дней, с учетом бонусов - 9,5% чистыми. После истечения этого срока вклад автоматически лонгируется на еще один период 270 дней, и банк выплачивает бонусы, за доверие и компенсирующий налоги . Условиями депозита предусмотрена одна лонгация. Какой получается ставка на протяжении второго периода,если после второй лонгации клиент забирает вклад, выплачиваются ли бонусы за доверие и компенсирующие налоги?