— Первый отечественный (а может, и вообще) универсал повышенной вместимости: салон от «Лендровера» у автомобиля габаритов какого-нибудь «Самурая» при колесной базе всего в 1800 мм говорит об этом вполне красноречиво!
— Первый отечественный джип, концепция которого позволяла достигать высоких скоростей — возможность, угробленная «запорожским» движком и негодными для скоростной езды колесами. В активе — передний привод, сравнительно жесткая независимая подвеска ВСЕХ колес со сравнительно небольшой неподрессоренной массой, несмотря на колесные редукторы. Далее — очень низкий центр тяжести. При дорожном просвете 280 мм двигатель ниже, чем на «Ниве», ровный пол салона — ниже, чем у многих «паркетных» внедорожников. Размер от дорожного просвета до уровня пола — чуть более 200 мм — это до сих пор (!) абсолютный рекорд плотности компоновки шасси джипа! Плюс большая жесткость кузова на кручение (даже в тентованном исполнении), так как между точками крепления к кузову передней и задней подвесок всего чуть более метра.
У лютому 2000 року була укладена угода з концерном "Укрпромінвест" на складання автомобілів ВАЗ у Луцьку. 14 квітня відбувся комерційний конкурс з продажу 81,12 % акцій товариства. Переможцем у цьому конкурсі став концерн "Укрпромінвест". Настав новий етап в історії заводу. 17 вересня 2003 року Кабінет Міністрів України своєю постановою затвердив інвестиційну програму ЛуАЗу, якою передбачалося створення нового сучасного автомобільного заводу з виготовлення до 70 тисяч автомобілів на рік. Однак через два тижні, 1 жовтня цього ж року, Указом Президента ця постанова уряду скасовується. Офіційна версія – інвестпрограма ЛуАЗу, зрештою, як і тодішній закон "Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні", не відповідали вимогам СОТ. Таке рішення мало ефект "вибуху": на ЛуАЗі зупиняється виробництво, під загрозою опинилося саме існування заводу і доля майже тисячі його працівників. Розпочинаються довготривалі перевірки. У 2003 році український ринок отримав 11435, а в 2004-му – 22638 автомобілів різних марок (ВАЗ, УАЗ, HYUNDAI, ISUZU).
З 1 серпня до 31 грудня 2014 року у «Порше Центр Київ Аеропорт» запроваджені найкращі фінансові умови для придбання автомобілів Porsche Panamera. Програма, реалізована за партнерства компанії ТОВ «Ідея Лізинг», члену міжнародної фінансової групи Getin Holding, пропонує спеціальні умови для придбання нових автомобілів у лізинг під 0%* річних.
Під програмою фінансового лізингу для фізичних та юридичних осіб мається на увазі надання партнером програми спеціальних умов для покупців автомобілів Porsche Panamera, які розміщені на складі офіційного дилера «Порше Центр Київ Аеропорт».
Умови надання фінансового лізингу:
- лізинг надається в доларах США;
- *фіксована ставка на рівні 0,01% в доларах США;
- авансовий платіж становить 50% від вартості автомобіля;
- термін фінансування – 24 місяці;
- можливість дострокового погашення після першого року;
- нелімітована максимальна сума;
- обов’язкове страхування автомобіля каско (безпроцентна розстрочка платежів) та цивільної відповідальності власників транспортних засобів.
Таврія за $3-5 тис могла б продаватись в кількості 10-30 тис. авто на рік. Чому не виробляють і не продають? Мабуть заробляють більше на імпорті готових іномарок.
В Україні новий Ланос вроздріб коштує $10к, в Росії $6к. Вгадайте чому українці не хочуть купувати це застаріле лайно? ось знайшов підтвердження:
Так, ЗАЗ Lanos, який виробляється в Запоріжжі, на вітчизняному ринку коштує 9600 у.о, тоді як російському покупцеві він доступний за все за 5182 у.о. Середній же показник різниці в ціні за моделями, що брали участь у порівнянні, склав понад 68%.
ены на легковушки в Вильнюсе стартуют от 20 тысяч гривен. Журналисты программы "Гроші" провели эксперимент, чтобы узнать, сколько стоят легковые автомобили в столице Литвы Вильнюсе. Оказалось, что там они в несколько раз дешевле, чем в Украине. Скажем, "Форд Фокус" можно купить за 39 тыс. грн, "Опель" - за 50 тыс. грн, "Фольксваген" - за 20 тыс. грн (столько же в Украине стоит iPhone 6), "Ауди А4" - 100 тыс. грн.
Журналисты "Грошей" устроили эксклюзивный автопробег из Вильнюса и узнали схему, как завезти автомобиль в Украину без растаможки. А также выяснили, кто заинтересован в том, чтобы украинцы не покупали автомобили за рубежом. Государство дерет с нас почти 30% стоимости нового авто, а с подержанных - все 50%. И после анонсированного отставным Яценюком понижения налогов на ввоз подержанных авто они не станут дешевле.
Від січня до березня 2016-го року легендарний Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) випустив 4 автомобілі, а з березня до травня – жодного. Варто відзначити, що роком раніше ЗАЗ випустив 3 590 легкових автомобілів, 80 автобусів і 213 вантажівок.
Таким чином, 56-річна історія одного з найбільших автомобільних заводів України, схоже, добігаю свого фіналу.
В Украине продажи китайских автомобилей растут в 10 раз быстрее японских. Сейчас иномарки из Поднебесной занимают почти 10% рынка. Но это далеко не предел. За последние 6 месяцев в Украине было куплено почти 10 000 китайских автомобилей разных марок. Притом, что продажи у европейских, корейских и других автомобильных брендов продолжают падать. В первом полугодии 2013-го рост показали лишь китайцы и японцы. По итогам 6 месяцев продажи японских авто выросли на 4%, а китайских – почти на 40%.
Крупнейшим автопроизводителем в мире, а соответственно и в регионе, остается Китайская Народная Республика. За отчетный период в Поднебесной было произведено 4 млн 383 тыс. 234 легковых автомобиля или на 16% больше показателя первого квартала 2012 года.
Украина производит в 700 раз меньше машин, чем Китай З іншого боку для чого китайцям купувати ЗАЗ, на якому застарілі технології, менеджмент, ... простіше за тиждень-два виробити 50-100 тис авто на своїх заводах для українського ринку.
Створення туристичних фірм для поїздки в ЄС за авто з особистим гідом, знавцем ринку і автомобілів.
Берете на борт гіда, радника - їдете купуєте авто в ЄС, оформляєте на себе. За тиждень впораєтесь. 1. Туристична поїздка, побачите ЄС. 2. Оформите шенген. 3. Отримаєте нову іномарку.
Створюєте ООО, гіди працюють через ФОП, надають туристичні, консультаційні послуги. Компанія може рости до 100-150 консультантів. Ринок 10-20 млн українців, які хочуть придбати авто в ЄС, але жодного разу туди не їздили. За консультацію і допомогу у виборі авто людина заплатить 300-1000 євро.