деньги можно было снимать до последнего дня
23 все отлично снималось кроме мастера, его уже 20 утром выбрали!
|
|
![]()
Да не партесь и не сушите себе голову. У Вас выписка по счету есть? там все указано если нет закажите А на все остальное не обращайте внимание, Вас как вкладчика должно волновать одно, что прописано в вашей выписке по счету а как на ваш счет физически,химически или биологически переводились ваши деньги это не ваш вопрос.Главное что они на вашем счету. Да вдумайтесь сами как они могли физически не перевестись если в вашей выписке прописано что ваши деньги зачислены на ваш счет. ![]() тарасов
34 - это просто смешно. Капиталов небыло, была кредитка. В списках нет!
![]() GrafBV
Да нет там никаких проверок. А есть подковерные игры. Сначала сделают какую-то глупость ("законно" заблокируют кого попало). А потом по разным каналам (от разных людей, по "отдельным спискам", за откаты и т.д.) начинают ее исправлять. Причем наверху какая-то "шишка", согласовывающая это и ставящая свою подпись (а также получающая за это свою долю), делает круглые глаза и говорит "Ай-яй-яй. Как же так? Они же мошенники. Мы же их законно заблокировали?". ![]() artushonok86
Значит мошенник. Там же в критериях блокирования четко было написано. Брали у банка кредит с целью обмануть ФГВ. Готовьте откат (или подношение). З.Ы. В суде "измученный" ворушлый (ну или его представник), закатив глаза, будет рассказывать судье: "Ой Вы знаете, сколько этих заемщиков нас обманывает? Просто не успеваем всех привлекать". Востаннє редагувалось newbie в Чет 18 сер, 2016 12:51, всього редагувалось 1 раз.
![]() Вода камінь точитьСтаття 5. Підзвітність Фонду
1. Фонд підзвітний Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України та Національному банку України. Національний банк відкрив гарячу лінію для звернень громадян. Про це йдеться в повідомленні НБУ. Відтепер громадяни можуть звернутися на телефонну гарячу лінію Національного банку в разі виникнення питань щодо банківської діяльності за єдиним номером: +38 (044) 230-19-60. Ця лінія працює цілодобово в режимі аудіозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням і обробкою звернень. Для реєстрації та подальшого розгляду звернення необхідно вказати ПІБ, місце проживання (поштову адресу) і контактний телефон; e-mail (за бажанням отримати відповідь по електронній пошті); короткий зміст даного питання; назва банку (номер відділення) і його юридична адреса. Розгляду не підлягають: звернення, виклад яких не відповідає зазначеним вище вимогам; питання довідкового і консультаційного характеру, відповіді на які можна отримати в телефонній довідці Національного банку за тел. +38 (044) 253-01-80; зверення з ненормативною лексикою і образами. Відповіді на звернення громадян надаються усно (в телефонному режимі) або письмово (за допомогою e-mail або пошти). Максимальний термін надання відповідей – 1 місяць відповідно до закону з “Про звернення громадян. http://news.finance.ua/ua/news/-/382638 ... -gromadyan ![]() Re: МИХАЙЛІВСЬКИЙ: взаємодопомога, радимося, об'єднуємосяПодскажите последние новости по судам Плеяда\Михайловский. На чьей стороне мяч? Кому гасить кредитку?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
|
|