Ощадбанк (2005 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 701702703704705 ... 1858>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Ощадбанк (2005 - 2021) 2.4 5 508
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
30%
154
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
27%
138
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
21%
107
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
13%
64
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
9%
45
Всього голосів : 508
Повідомлення Додано: Вів 13 вер, 2016 23:34

Re: Ощадбанк

Друзі. Якщо на миттєву картку що видають до депозиту (Моя картка) покласти долари та відкрити з неї Мобільні заощадження, чи можна потім з мобільних заощаджень перевести ці гроші на іншу картку, яку видадуть пізніше (пакет Економний), для того що б зняти кошти без сплати комісії у розмірі 1%? Тобто, чи привязані мобільні заощадження до картки (як дохідний сейф у Альфі)?
Sain_повернувся
 
Повідомлень: 1143
З нами з: 13.10.14
Подякував: 143 раз.
Подякували: 97 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 13 вер, 2016 23:46

Re: Ощадбанк

  Sain_повернувся написав:Якщо на миттєву картку що видають до депозиту (Моя картка) покласти долари та відкрити з неї Мобільні заощадження, чи можна потім з мобільних заощаджень перевести ці гроші на іншу картку.

Нi, це не можливо, в кожної карти свiй рахунок мобiльних заощаджень.
rufius
Аватар користувача
34

Форумчанин року
 
Повідомлень: 15000
З нами з: 25.11.14
Подякував: 100 раз.
Подякували: 1145 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 13 вер, 2016 23:47

Re: Ощадбанк

  Sain_повернувся написав:чи привязані мобільні заощадження до картки (як дохідний сейф у Альфі)?

привязані.
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Вів 13 вер, 2016 23:50

Велосипед уже изобретён!

OschadbankUA

кстати, не только при выходе, но и при попытке снятия с мобiльних заощаджень тот самый смайлик и слово помилка. Ощаду двадцать четвёртому надо прикупить систему "MyDelta" - нормальный банкинг.
rufius
Аватар користувача
34

Форумчанин року
 
Повідомлень: 15000
З нами з: 25.11.14
Подякував: 100 раз.
Подякували: 1145 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 14 вер, 2016 07:46

  rufius написав:OschadbankUA

кстати, не только при выходе, но и при попытке снятия с мобiльних заощаджень тот самый смайлик и слово помилка. Ощаду двадцать четвёртому надо прикупить систему "MyDelta" - нормальный банкинг.

Ощаду потрібно спочатку змінити Пишне керівництво, а то риба гниє з голови :mrgreen:
П.С. Я взагалі не розумію навіщо ділити на регіональні дирекції, а не зробити щоб всі відділення могли обслуговувати клієнта і бачили його рахунки :mrgreen:
Скупердяй
Аватар користувача
 
Повідомлень: 9853
З нами з: 30.11.14
Подякував: 3 раз.
Подякували: 718 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 14 вер, 2016 09:57

  rembo написав:
  OschadbankUA написав:
  rembo написав:Прошу представника відповісти на наступні питання:
- Чи це офіційна практика банку видавати картки у розпакованому вигляді (без конверту), чи це самодіяльність відділення?
- Чому при видачі депозитної картки нав'язують кредитний ліміт? Чи обов'язковий він і чи можна отримати депозитну картку без цього ліміту?


Доброго дня!
В даний час карти видаються без пін-коду та конверту. ПІН Ви встановлюється клієнтом через термінал.
Карта під депозит видається без кредитного ліміту.


То чому в договорі про "Приєднання до договору про комплексне обслуговування фізчичих осіб ..." при відкритті картки в тарифному плані Економ, було нав'язано кредитний ліміт у розімірі 5000 гривень?
Працівниця відмовилась видавати картку без підписання цього ліміту.

Шановинй представник прошу не ухиляйтесь, дайте пряму відповідь? А головне, як його закрити? І як переконатись, що його дійсно закрили.


Доброго дня!
Відмовитись від кредитної лінії Ви можете написавши заяву у відділенні банку
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 14 вер, 2016 10:06

  Скупердяй написав:
  rufius написав:OschadbankUA

кстати, не только при выходе, но и при попытке снятия с мобiльних заощаджень тот самый смайлик и слово помилка. Ощаду двадцать четвёртому надо прикупить систему "MyDelta" - нормальный банкинг.

Ощаду потрібно спочатку змінити Пишне керівництво, а то риба гниє з голови :mrgreen:
П.С. Я взагалі не розумію навіщо ділити на регіональні дирекції, а не зробити щоб всі відділення могли обслуговувати клієнта і бачили його рахунки :mrgreen:


Доброго дня!
В даний момент, на жаль, це технічно не реалізовано.
OschadbankUA
 
Заблокований
Повідомлень: 648
З нами з: 11.07.16
Подякував: 0 раз.
Подякували: 38 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 14 вер, 2016 14:35

Актуальный вопрос представителю Ощадбанка:
Через какое время после внесения денег на карту через терминал самообслуживания можно совершать платеж? Деньги на карту приходят мгновенно, вместе с СМС, и правильно отображается баланс, но были случаи, когда при последующем совершении платежа сразу же после пополнения карты платеж отменялся через какое-то время и деньги возвращались на карту. Такое наблюдалось также при переводе с карты на "Мобильные сбережения".
Спасибо
Obval_Defoltovich
1
 
Повідомлень: 3519
З нами з: 14.06.10
Подякував: 345 раз.
Подякували: 900 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 14 вер, 2016 15:17

Re: Ощадбанк

  Obval_Defoltovich написав:Через какое время после внесения денег на карту через терминал самообслуживания можно совершать платеж?

Ну как увеличился авторизац. остаток по карте так и мона. СМСка приходит в течении 10мин, а остаток по картсчету (в выписке ИБ, а не в списке операций) за 10-15 мин. тож изменяется -- вот уже и мона. Причём такие пополняшки(через ТСО) проводятся текущим оперднём дето до 19-30 :idea: :wink: во всяком случае у меня так получилось пару раз.
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Сер 14 вер, 2016 15:25

OschadbankUA, а шо це? :shock:
Шановний клієнте! Раді повідомити, що у Вас є можливість скористатись послугами персонального менеджера, до якого Ви зможете звертатись для вирішення будь-яких питань, пов’язаних з обслуговуванням в Ощадбанку. Персональний менеджер  - П....... А....., +380......, - зателефонує Вам найближчим часом та проінформує про деталі обслуговування. 0800210800

Это всем дают, почем эти услуги?
Или развод?
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
  #<1 ... 701702703704705 ... 1858>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7789252
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15868133
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5150171
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама