|
Чарджбек від ПриватБанку |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
ФінТех, Міжнародні платіжні системи, Пластикові картки Visa, MasterCard, American Express, обмін та переказ грошей, еквайрінг та прийом платежів. Електронні грошові системи PayPal, WebMoney, Яндекс-Деньги, РБК-money питання придбання тощо.
Додано: Пон 17 гру, 2018 11:25
Всім доброго дня.
Прошу, хто мав справу з поверненням коштів через Приватбанк, допомогти порадою в наступній ситуації.
Коротко. При купівлі товару через сайт kisstoyi.com замість 11 USD з картки Мастеркард від Приватбанку було стягнуто приблизно 100 USD. Почав шукати в інтернеті про цей сайт і виявив багато негативних відгуків. Сайт в усіх користувачів знімає приблизно 100 USD, після чого підтримка сайту затягує з наданням відповіді, товар не відправляє, кошти не повертає. Сайт шахрайський. Одразу в той же день звернувся в онлайн-підтримку Приватбанку, але там мені не допомогли, сказали, що нічого вдіяти не можна. Після чого звернувся в відділення Приватбанку і написав заяву на повернення грошей (про чарджбек я вже довідався). Також подав заяву в кіберполіцію. Через день, до мене зателефонували з ПБ і сказали, що по моїй заяві нічого вдіяти не зможуть і готують відмову в письмовому вигляді. Я зв'язався з службою підтримки Мастеркард, де мені сказали, що для того, щоб розглянути моє писання і прийняти рішення, необхідно, щоб ПБ передав до них мою заяву. Після дзвінка я роздрукував копію виписки, копію заяви в кіберполіцію, копію листування з сайтом, копії відгуків про цей сайт в мережі і відправив рекомендованим листом з описом до головного офісу Приватбанка разом з новою заявою.
Наразі чекаю. Відповіді в письмовому вигляді ще не отримав. Які мої наступні дії, або на що звернути увагу. Знаю, що тема піднімається не вперше, але попередня тема була створена давно.
-
Rul_Kiev
-
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 17.12.18
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 17 гру, 2018 13:40
Rul_Kiev написав:Всім доброго дня. Прошу, хто мав справу з поверненням коштів через Приватбанк, допомогти порадою в наступній ситуації. Коротко. При купівлі товару через сайт kisstoyi.com замість 11 USD з картки Мастеркард від Приватбанку було стягнуто приблизно 100 USD. Почав шукати в інтернеті про цей сайт і виявив багато негативних відгуків. Сайт в усіх користувачів знімає приблизно 100 USD, після чого підтримка сайту затягує з наданням відповіді, товар не відправляє, кошти не повертає. Сайт шахрайський. Одразу в той же день звернувся в онлайн-підтримку Приватбанку, але там мені не допомогли, сказали, що нічого вдіяти не можна. Після чого звернувся в відділення Приватбанку і написав заяву на повернення грошей (про чарджбек я вже довідався). Також подав заяву в кіберполіцію. Через день, до мене зателефонували з ПБ і сказали, що по моїй заяві нічого вдіяти не зможуть і готують відмову в письмовому вигляді. Я зв'язався з службою підтримки Мастеркард, де мені сказали, що для того, щоб розглянути моє писання і прийняти рішення, необхідно, щоб ПБ передав до них мою заяву. Після дзвінка я роздрукував копію виписки, копію заяви в кіберполіцію, копію листування з сайтом, копії відгуків про цей сайт в мережі і відправив рекомендованим листом з описом до головного офісу Приватбанка разом з новою заявою. Наразі чекаю. Відповіді в письмовому вигляді ще не отримав. Які мої наступні дії, або на що звернути увагу. Знаю, що тема піднімається не вперше, але попередня тема була створена давно.
Ждать - расследование мпс дело долгое, дней 90 займёт, если все так как вы написали - деньги вернутся на карту
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11643
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Вів 18 гру, 2018 21:38
Rul_Kiev написав:Прошу, хто мав справу з поверненням коштів через Приватбанк, допомогти порадою в наступній ситуації.
Для исключения таких случаев необходимо делать платёж пустой картой Приватбанка, чтобы посмотреть, какую сумму попытаются списать. Далее - делать вывод, платить или не платить на данном сайте.
-
Kevin
-
-
- Повідомлень: 553
- З нами з: 24.09.16
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 42 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 19 гру, 2018 14:45
Kevin тепер вже маю негативний досвід. Дивно, що не було ніякого підтвердження про сплату. Зазвичай необхідно підтвердити платіж.
-
Rul_Kiev
-
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 17.12.18
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 26 гру, 2018 13:27
Ситуація дещо покращилася. До мене зателефонували з ПБ і в цей раз розмова дійсно відбувалася в іншому ключі. Склалося позитивне враження про банк і співрозмовницю. В мене по телефону уточнили деякі деталі, а через деякий час прийшло повідомлення, що "По заявке на возврат средств мы вернули Вам (сумма) UAH. Если при обработке сбой не подтвердится, мы будем вынуждены списать эту сумму." І додане посилання з ID заявки.
При переході по цьому посиланні вискакує повідомлення: "Гроші повернуто на Вашу картку. Важливо! Якщо збій не буде підтверджено, ми будемо змушені списати їх".
Але фізично гроші на картці не з'явилися. Зараз уточнюю цей момент.
-
Rul_Kiev
-
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 17.12.18
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Сер 02 січ, 2019 10:37
Гроші так і не повернуто, а на моє питання про повідомлення в якому вказано про повернення грошей служба підтримки відповіла, що воно було надіслано помилково.
-
Rul_Kiev
-
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 17.12.18
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Пон 27 тра, 2019 16:05
Столкнулась с такой же проблемой. Действительно, возврат денег с помощью приват банка довольно неподъемная работа. Возможно, если сделать коллективный запрос, будет больше толку.
-
El Kotova
-
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 27.05.19
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
45 |
91463 |
Нед 22 гру, 2019 19:14 Howl
|
|
1 |
4886 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|