|
Дельта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 12 лис, 2009 15:08
Мені, як завжди, цікаво: чекаєте вирішення вже 3 роки, на форумі зареєстровані з травня 2009, тут з цією проблемою вперше відписалися сьогодні..
Чому так?
-
Irinka
-
-
- Повідомлень: 239
- З нами з: 21.01.08
- Подякував: 8 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 14:33
Delta official написав:• копії платіжних документів, на які Ви посилаєтесь, що підтверджують внесення платежів по кредиту.
Звертаємо Вашу увагу на те, що без наявності вищеперелічених відомостей ми не матимемо можливості вирішити Ваше питання по суті, а заявлена Вами проблема набере ознак необґрунтованості.
Дякуємо Вам за повідомлення та очікуємо на документи.
А що, у Вашій інформаційній базі цього немає?
Ви уже як ДАЇ працюєте, що до Вас треба зі своїми квитанціями ходити?
А тепер інформація: згідно закону про банки і банківську діяльність саме банк ЗОБОВЯЗАНИЙ виставити претензію людині з чітким доведенням того, що саме людина не права. А не доколупувати клієнта через коллєкторів, які поняття зеленого не мають.
-
Igor75
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 13 лис, 2009 15:42
ну а вдруг человек испугается и заплатит =D
-
roland_skywalker
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 16 лис, 2009 12:54
Irinka написав:Мені, як завжди, цікаво: чекаєте вирішення вже 3 роки, на форумі зареєстровані з травня 2009, тут з цією проблемою вперше відписалися сьогодні.. Чому так?
Потому что терпение лопнуло .... просто уже надоело... мне коллекторы так и сказали..."все равно бум звонить", а я говорю вам денег не жалко??? У меня вообще на мобильный входящие бесплатно...
-
Ultrik
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 16 лис, 2009 12:56
Igor75 написав:Delta official написав:• копії платіжних документів, на які Ви посилаєтесь, що підтверджують внесення платежів по кредиту.
Звертаємо Вашу увагу на те, що без наявності вищеперелічених відомостей ми не матимемо можливості вирішити Ваше питання по суті, а заявлена Вами проблема набере ознак необґрунтованості.
Дякуємо Вам за повідомлення та очікуємо на документи.
А що, у Вашій інформаційній базі цього немає? Ви уже як ДАЇ працюєте, що до Вас треба зі своїми квитанціями ходити? А тепер інформація: згідно закону про банки і банківську діяльність саме банк ЗОБОВЯЗАНИЙ виставити претензію людині з чітким доведенням того, що саме людина не права. А не доколупувати клієнта через коллєкторів, які поняття зеленого не мають.
Вот именно.. все документы уже отсканированы и лежат у них давным давно!!!!!!
Так же как и у коллекторов... кому надо могу скрины выслать как и когда я отсылал все документы коллекторам...
6 квитанций с платежами. на них и дата есть когда я платил...
-
Ultrik
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 16 лис, 2009 13:00
Delta official написав:Ultrik написав:Всем привет! Необходимы контакты Марчина Фиглуса из дельта банка. Хочу пообщаться с человеком, который может более адекватен нежели простые сотрудники банка. Я устал от тупости банка и его сотрудников. Уже третий год меня терроризируют из-за кредита который я выплатил 2.5 года назад.
раз 10-15 общался с работниками банка, каждому объяснял, предоставлял все копии документов, о том, что все заплатил. И каждый раз мне звонят и тоже самое приходится повторять уже другому человеку. Сейчас тоже самое с коллекторами... Мне уже смешно.... им денег не жалко???
Шановний Ultrik, з метою неупередженого розгляду Вашого питання та прийняття щодо нього конструктивного рішення, рекомендуємо Вам надіслати до Банку за допомогою будь-якого з наведених нижче каналів комунікацій: • факс: 0-44-496-36-87, • e-mail: ******deltabank.com.ua, ******deltabank.com.ua, • поштова адреса: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б. наступні документи: • належним чином оформлену відповідну заяву, з зазначенням Ваших ПІБ, № кредитного договору, про який йдеться у Вашому повідомленні, • копії платіжних документів, на які Ви посилаєтесь, що підтверджують внесення платежів по кредиту. Звертаємо Вашу увагу на те, що без наявності вищеперелічених відомостей ми не матимемо можливості вирішити Ваше питання по суті, а заявлена Вами проблема набере ознак необґрунтованості. Дякуємо Вам за повідомлення та очікуємо на документи.
И кстати гАспАда, когда я к Вам в офис пришел и писал заявление, ответа я так и не получил.
А девушка мне сказала "Надо было заплатить че мы требуем, а потом разбираться!!!"
Я так и офигел...
И когда по телефону общался с представительницей вашей из отдела по проблемным кредитам
я ей сказал все... а она сказала "Подаем в суд!!" Я ей сказал вперед и с песней... отож бо...
-
Ultrik
-
-
-
-
-
-
Додано: Пон 16 лис, 2009 19:58
Ultrik написав: И кстати гАспАда, когда я к Вам в офис пришел и писал заявление, ответа я так и не получил. А девушка мне сказала "Надо было заплатить че мы требуем, а потом разбираться!!!" Я так и офигел...
И когда по телефону общался с представительницей вашей из отдела по проблемным кредитам я ей сказал все... а она сказала "Подаем в суд!!" Я ей сказал вперед и с песней... отож бо...
Что касается ответа по заявлению - рекомендую Вам позвонить на "горячую линию" и узнать, что банк Вам ответил. Кроме того, будет возможность сверить, все ли оплаты поступили.
А по поводу задолженности - во-первых, рекомендую Вам воспользоваться советом Delta-official и подать док-ты способами, указанными выше. Кроме того, обратитесь в отделение для получения выписки по счёту - сразу будет понятно, что за задолженность и откуда она.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 16 лис, 2009 20:31
Подскажите сколько стоит выписка по карточному гривневому счету "Чаривный гаманець"?
у меня в тарифах написано бесплатно, а в отделении говорят услуга платная???
-
J
-
-
- Повідомлень: 6029
- З нами з: 19.01.08
- Подякував: 24 раз.
- Подякували: 329 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лис, 2009 00:02
J написав:Подскажите сколько стоит выписка по карточному гривневому счету "Чаривный гаманець"? у меня в тарифах написано бесплатно, а в отделении говорят услуга платная???
Бесплатно.
-
Hot-line
-
-
- Повідомлень: 299
- З нами з: 10.09.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 17 лис, 2009 12:49
Hot-line написав:Ultrik написав: И кстати гАспАда, когда я к Вам в офис пришел и писал заявление, ответа я так и не получил. А девушка мне сказала "Надо было заплатить че мы требуем, а потом разбираться!!!" Я так и офигел...
И когда по телефону общался с представительницей вашей из отдела по проблемным кредитам я ей сказал все... а она сказала "Подаем в суд!!" Я ей сказал вперед и с песней... отож бо...
Что касается ответа по заявлению - рекомендую Вам позвонить на "горячую линию" и узнать, что банк Вам ответил. Кроме того, будет возможность сверить, все ли оплаты поступили. А по поводу задолженности - во-первых, рекомендую Вам воспользоваться советом Delta-official и подать док-ты способами, указанными выше. Кроме того, обратитесь в отделение для получения выписки по счёту - сразу будет понятно, что за задолженность и откуда она.
Спасибо за совет, но я документы требуемые УЖЕ подавал.. А бегать и доказывать, что я не "верблюд" НЕ БУДУ!
-
Ultrik
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4169947 |
|
|
24837 |
1233755 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1529535 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|