Укрпромбанк - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 2526272829 ... 237>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Укрпромбанк - БАНКРОТ 2.5 5 459
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
37%
168
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
18%
82
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
70
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
17%
78
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
13%
61
Всього голосів : 459
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:29

voloshka написав:
Старій написав:всем привет,а в самом банке можно зарегистрироваться?


Можно.

Тоько что разговаривал со "своим" отделением Родовида - регистрироваться только по указаному на сайте тлф номеру !!!
Bomber
Аватар користувача
 
Повідомлень: 660
З нами з: 25.01.09
Подякував: 1048 раз.
Подякували: 21 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:32

Вот тут есть пояснения:
http://www.ukrprombank.com.ua/

Порядок реєстрації клієнтів з метою отримання виплат в ПАТ „РОДОВІД БАНК”

1. Формування черговості вкладників.

Наповнення загальної електронної черги відбувається по всім клієнтам, що передані ТОВ «Укрпромбанк» згідно з реєстром договорів вкладників – фізичних осіб та реєстрів договорів банківських рахунків, у т.ч. карткових.

Графік відвідувань відділень АТ «РОДОВІД БАНК» формується з використанням усіх каналів доступних клієнтам для реєстрації в електронній черзі, а саме:

* Вхідні дзвінки на номери Контактного центру
* Заявки, що надходять через Інтернет-портал Банку
* реєстрація під час відвідування відділень Банку.


В подальшому планується введення SMS-реєстрації на короткий номер

Позачергово обслуговуються:

* вкладники, які бажають отриматі з Укрпромбанку кошти з депозитного, карткового, поточного рахунків у повному обсязі розмістити на депозит у РОДОВІД БАНКу;

Обслуговування вхідних дзвінків на номери Контактного центру.

Клієнт може звернутися для реєстрації в електронній черзі на номери 0-800-508-888 або 0-44-200-10-90. З моменту з’єднання клієнта з АТС Банку він потрапляє на автовідповідач, на якому клієнту пропонується зробити вибір. Якщо це вибір (умовно) «клієнти Укрпромбанку», дзвінок переводиться на загальну групу операторів з пріоритетом 2, якщо це вибір (умовно) «клієнти РОДОВІД Банку» - на загальну групу операторів з пріоритетом 1.

Після з’єднання клієнта ЗАТ «Укрпромбанк» з оператором, останній виконує пошук клієнта в базі по наступним ознакам: ПІБ або ІПН. Результатом пошуку є відображення інформації стосовно клієнта та його договорів в реєстрі клієнтів.

Оператор Контактного центру виконує ідентифікацію клієнта по ІПН та номеру й серії паспорту або номеру договору, після чого домовляється з клієнтом про зручні дату та час відвідування відділення Банку. При цьому вибір дати та часу виконується з доступних по вказаному відділенню.

Формування черги «сьогодні на завтра» можливе лише до 12.00 поточного дня, п’ятниця залишається вільним від електронної черги днем. Цей час надається відділенням для роботи з клієнтами, що не змогли прийти у свій зареєстрований час протягом тижня; з тими клієнтами, що бажають лише переоформити депозитний вклад, а також з тими, в яких виникли розбіжності по реєстру залишків.

Клієнт має можливість перенести час та дату реєстрації, звернувшись до Контактного центру. Для цього оператору потрібно знайти клієнта та зайняті для нього дату та час відвідування відділення й після цього відмінити первинну реєстрацію/ виконати її повторно. Можливість повторної реєстрації за допомогою SMS та заявки на Інтернет-сайті Банку можлива лише після того, як дата й час первинної реєстрації вже сплинули.

Робота з електронною чергою на відділеннях.

Працівники відділень банку, що зайняті в процесі обслуговування вкладників ТОВ «Укрпромбанк», також мають можливість внесення/вилучення клієнта з електронної черги. Пошук клієнта в базі виконується за ПІБ та ІПН, результатом пошуку є інформація стосовно клієнта та його договорів, а також факту реєстрації (якщо вона вже відбулася) у наступному вигляді:

* ПІБ та ІПН клієнта,
* контактного номеру телефону (з можливістю його оновлення)
* назви відділення за яким клієнт закріплений,
* валюти, в якій відкриті договори рахунки клієнта,
* групи, до якої належить клієнт (1, 2, 3 чи n груп)
* планової дати та часу відвідування відділення

Канали для самостійної реєстрації клієнтів у електронній черзі

Крім дзвінка до Контактного центру клієнт може зареєструватися самостійно в електронній черзі на Інтернет-сайті Банку. В будь-якому випадку, заявка потрапляє до загальної черги і відповідь клієнту надається з урахуванням основного алгоритму формування черги – по групам та доступному вільному часу на відділеннях.

Для оформлення заявки на Інтернет-порталі Банку перевірка клієнта виконується по номеру договору.

В подальшому планується реєстрація шляхом відправки SMS повідомлення з зазначенням ІПН в тексті повідомлення на короткий номер 10919, про що буде повідомлено додатково.
http://www.ukrprombank.ua/index.jsp?cat ... gueId=1000
http://www.ukrprombank.com.ua/repositor ... h_list.xls
MAL
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:32

Bomber
всем нужно собираться и идти к кабмину - должен же біть предел терпению
apsoft
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:32

dadamo
Дружно завтра берем отгул, выходной.. или что еще и идем в банк...

Они даже сайт запустить не могут, как же с деньгами то они работать думают - нет слов.
olegvv
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:34

Звонил только что в НБУ, никакой новой инфы нет.
ukrainedude
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:35

Регистрацию должны перенести на 19
Sam1515
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:37

sasza написав:Кто сказал, что можно?

Написала я, а сказали на сайте Укрпромбанка
Порядок реєстрації клієнтів з метою отримання виплат в ПАТ „РОДОВІД БАНК”


1. Формування черговості вкладників.

Наповнення загальної електронної черги відбувається по всім клієнтам, що передані ТОВ «Укрпромбанк» згідно з реєстром договорів вкладників – фізичних осіб та реєстрів договорів банківських рахунків, у т.ч. карткових.

Графік відвідувань відділень АТ «РОДОВІД БАНК» формується з використанням усіх каналів доступних клієнтам для реєстрації в електронній черзі, а саме:
Вхідні дзвінки на номери Контактного центру
Заявки, що надходять через Інтернет-портал Банку
реєстрація під час відвідування відділень Банку.

В подальшому планується введення SMS-реєстрації на короткий номер
voloshka
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:39

С n-го раза попал на сайт http://www.helpukrprombank.com/.
Регистрация пока невозможна !!!!
Есть люди у кого получилось зарегистрироваться по телефону?
Dmytro_78
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:39

Порядок реєстрації клієнтів з метою отримання виплат в ПАТ „РОДОВІД БАНК”

1. Формування черговості вкладників.

Наповнення загальної електронної черги відбувається по всім клієнтам, що передані ТОВ «Укрпромбанк» згідно з реєстром договорів вкладників – фізичних осіб та реєстрів договорів банківських рахунків, у т.ч. карткових.

Графік відвідувань відділень АТ «РОДОВІД БАНК» формується з використанням усіх каналів доступних клієнтам для реєстрації в електронній черзі, а саме:
- вхідні дзвінки на номери Контактного центру
- заявки, що надходять через Інтернет-портал Банку
- реєстрація під час відвідування відділень Банку.

В подальшому планується введення SMS-реєстрації на короткий номер

Позачергово обслуговуються:
- вкладники, які бажають отриматі з Укрпромбанку кошти з депозитного, карткового, поточного рахунків у повному обсязі розмістити на депозит у РОДОВІД БАНКу;

Обслуговування вхідних дзвінків на номери Контактного центру.

Клієнт може звернутися для реєстрації в електронній черзі на номери 0-800-508-888 або 0-44-200-10-90. З моменту з’єднання клієнта з АТС Банку він потрапляє на автовідповідач, на якому клієнту пропонується зробити вибір. Якщо це вибір (умовно) «клієнти Укрпромбанку», дзвінок переводиться на загальну групу операторів з пріоритетом 2, якщо це вибір (умовно) «клієнти РОДОВІД Банку» - на загальну групу операторів з пріоритетом 1.

Після з’єднання клієнта ЗАТ «Укрпромбанк» з оператором, останній виконує пошук клієнта в базі по наступним ознакам: ПІБ або ІПН. Результатом пошуку є відображення інформації стосовно клієнта та його договорів в реєстрі клієнтів.

Оператор Контактного центру виконує ідентифікацію клієнта по ІПН та номеру й серії паспорту або номеру договору, після чого домовляється з клієнтом про зручні дату та час відвідування відділення Банку. При цьому вибір дати та часу виконується з доступних по вказаному відділенню.

Формування черги «сьогодні на завтра» можливе лише до 12.00 поточного дня, п’ятниця залишається вільним від електронної черги днем. Цей час надається відділенням для роботи з клієнтами, що не змогли прийти у свій зареєстрований час протягом тижня; з тими клієнтами, що бажають лише переоформити депозитний вклад, а також з тими, в яких виникли розбіжності по реєстру залишків.

Клієнт має можливість перенести час та дату реєстрації, звернувшись до Контактного центру. Для цього оператору потрібно знайти клієнта та зайняті для нього дату та час відвідування відділення й після цього відмінити первинну реєстрацію/ виконати її повторно. Можливість повторної реєстрації за допомогою SMS та заявки на Інтернет-сайті Банку можлива лише після того, як дата й час первинної реєстрації вже сплинули.

Робота з електронною чергою на відділеннях.

Працівники відділень банку, що зайняті в процесі обслуговування вкладників ТОВ «Укрпромбанк», також мають можливість внесення/вилучення клієнта з електронної черги. Пошук клієнта в базі виконується за ПІБ та ІПН, результатом пошуку є інформація стосовно клієнта та його договорів, а також факту реєстрації (якщо вона вже відбулася) у наступному вигляді:
- ПІБ та ІПН клієнта,
- контактного номеру телефону (з можливістю його оновлення)
- назви відділення за яким клієнт закріплений,
- валюти, в якій відкриті договори рахунки клієнта,
- групи, до якої належить клієнт (1, 2, 3 чи n груп)
- планової дати та часу відвідування відділення

Канали для самостійної реєстрації клієнтів у електронній черзі

Крім дзвінка до Контактного центру клієнт може зареєструватися самостійно в електронній черзі на Інтернет-сайті Банку. В будь-якому випадку, заявка потрапляє до загальної черги і відповідь клієнту надається з урахуванням основного алгоритму формування черги – по групам та доступному вільному часу на відділеннях.

Для оформлення заявки на Інтернет-порталі Банку перевірка клієнта виконується по номеру договору.

В подальшому планується реєстрація шляхом відправки SMS повідомлення з зазначенням ІПН в тексті повідомлення на короткий номер 10919, про що буде повідомлено додатково.
MAL
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 17 лис, 2009 10:40

Ніде не можна зареєструватися. В нас в місті зараз відділення Родоводу штурмом візьмут.
Є інформація, що після передачі кредитів , свої кошти можна буде отримати у відділення х Укрпрому, які перейдуть до Родоводу
rascha
 
 
 
  #<1 ... 2526272829 ... 237>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
56227 8880612
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
Дельта Банк - БАНКРОТ 1 ... 4834, 4835, 4836
Anonymous » Сер 29 лис, 2006 17:06
48351 26946057
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 01 гру, 2023 17:20
stuermer01
828 313230
Переглянути останнє повідомлення
Суб 23 вер, 2023 19:11
tetyanadimitrova3
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама