Квесторе_поверніться написав:То був картковий чи поточний без картки рахунок?
Тоді, при відкритті депо, якусь картку добровільно-примусово нав'язали.
І теж, при питанні, чи немає за неї комісії)абонплати - казали, що немає.
Але комісію тоді, саме при знятті нарахували(там якісь % від суми зняття) і якось їх приховано закинули на рахунок - що саме при знятті не було видно комісії ні на чеках, ні ніби й касирка не бачила(або брехала)
Просто, коли через 3-4міс. зателефонували що є борг і наступного дня у відділені толком не вияснили, але сказали прийти завтра, зробивши запит у Київ.
А наступного дня, вони вже показували роздруківки, де були всі-всі дати руху по рахунку. І вияснилось, що це було за кожне зняття - певна комісія.
Але чому комісія "тихо впала" на мій рахунок і при знятті - мене ніхто про це не повідомив? Відповідь була акуєнна - "а касир не зобов'язаний попереджувати!"
І додали, що всі тарифи їхні є на сайті і , навіть, десь там є/висять на стінці у відділені.
А я собі думаю - як простий пересічний, який має своїх 100500 проблем - ще має слідкувати раз-за-разом за тарифами кожного банку, з яким має справу???
- і які(банки) можуть змінювати тарифи, як шкарпетки?
Та ну нах!!!
Хто за таким слідкує????
Хіба одиниці!
А працівники банків, таки мають повідомляти своїх клієнтів про всякі нюанси/зміни ЩОРАЗУ!!!
Тож, я вже нанадцять років маю справи з багатьма банками, але з ЖОДНИМ банком такої куйні не було!!!
Всюди, про все попереджують і, навіть, про платні смс, якщо такі є!!!