Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
не факт, что спишется как овер. в приложении эта "задолженность" висит в разделе Кредиты. и смс пришла о задолженности по кредиту. эти шаромыжники своими фокусамм из депозитчиков могут сделать неплательщиков по кредиту.
не факт, что спишется как овер. в приложении эта "задолженность" висит в разделе Кредиты. и смс пришла о задолженности по кредиту. эти шаромыжники своими фокусамм из депозитчиков могут сделать неплательщиков по кредиту.
Пару днів тому впали % і тіло депо, знявся овер, гарячка підтвердила. Нічого би не знав за овер, окремих СМС не було, засранці загалом
AlexSV написав:Та же самая фигня, нарисовали «долг» 6,77 грн., который возник 02.04., по дате проведения перевода P2P по счету., при том что 01.04. перевод прошёл без проблем и на счету оставался 0.
Похоже всех нагнули. Таки нагнули - ибо без разници первого стянули %% или не первого - банку заплати. меня нагнули на 3,9 + 1.1 забрали с остатка. PS Нагибают и теряет - пришла СМС , хотя смогли и в вайбере кинуть весточку БЕСПЛАТНО.
Sergion написав:Я вам больше скажу - и в отделении не знают ни о причинах ни о возможных последствиях. Ответ у них один - "не хотите проблем - платите сейчас".
А что там знать в ИБ закладка МОИ СЧЕТА светится Сделка по кредиту . Уже "допилили" ИБ и хотя би видно, как и за что нагибают.
Банк «Глобус» геть очманів. Мало того, що неправомірно, усупереч своєму ж Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в АТ КБ «Глобус», стягнув з депозитників, які переказували з картки одержані відсотки 1 квітня, комісію за тарифами, котрі набрали чинності 2 квітня, загнавши своїх клієнтів у несанкціонований овердрафт і, найпевніше, попсувавши їм кредитну історію, то тепер унаслідок «переходу на новий процесинг» вирішив допровести ті платежі, які з якихось причин не провелися раніше. Так, 1 лютого я через ІБ поповнювала свій депозит на 1000 грн, а 5 лютого виявила, що він не поповнився. У службі «підтримки» допомогти нічим не змогли. Довелося розв’язувати цю проблему через відділення. Сьогодні банк раптом вирішив провести цей платіж. Добре, що у відділенні дівчата вчасно похопилися й зателефонували перепитати, чи справді я поповнюю депозит. А то банк створив би на моєму рахунку ще один овердрафт і, напевно, вимагав би сплатити відсотки за три місяці. Хочу подякувати працівницям свого відділення за пильність. А головному офісу можу сказати тільки одне: я обурена таким ставленням до клієнтів, тому більше не маю наміру будь-коли оформляти у вашому банку депозити. Вимагаю повернути неправомірно списану комісію та відсотки за овердрафт! І не псувати клієнтам кредитну історію!