|
ПУМБ (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 11 лис, 2021 18:45
PUMB написав:Депозит "Ювілейний" не передбачає можливості дострокового поповнення або зняття вкладу.
Вроде ж пополнение без ограничений? Или я что-то напутал?
-
посетитель
-
-
- Повідомлень: 1506
- З нами з: 22.12.18
- Подякував: 5 раз.
- Подякували: 225 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 11 лис, 2021 18:55
Прораб написав: PUMB написав: Прораб написав:Відповідно до правил акції "Ювілей святкуємо – 30 тисяч на депозит даруємо" сума інших депозитів на дату відкриття має бути не меншою ніж на перший день проведення акції. Питання: Надалі після відкриття Ювілейного рух коштів із депозитів дозволено?
Вітаємо! На момент оформлення акційного депозиту «Ювілейний» сума всіх депозитів в гривні в ПУМБ (не враховуючи депозиту, що розміщується) повинна бути не менше суми всіх депозитів в гривні в ПУМБ на початок Акції. Депозит "Ювілейний" не передбачає можливості дострокового поповнення або зняття вкладу. Питання було в іншому.Після відкриття депозиту "Ювілейний" кошти з інших депо можна рухати до завершення акції чи ні?
Обов'язково уточнимо інформацію у спеціалістів відповідного відділу та відповімо Вам в особистих повідомленнях.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3331
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 11 лис, 2021 19:31
а как узнать сумму на нач.акции? со свободного снималось пополнялось и не раз
-
v57
-
-
- Повідомлень: 3197
- З нами з: 14.03.10
- Подякував: 153 раз.
- Подякували: 202 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 11 лис, 2021 19:35
PUMB написав: Прораб написав:Питання було в іншому.Після відкриття депозиту "Ювілейний" кошти з інших депо можна рухати до завершення акції чи ні?
Обов'язково уточнимо інформацію у спеціалістів відповідного відділу та відповімо Вам в особистих повідомленнях.
Чекаю на відповідь.
-
Прораб
-
-
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 02.03.19
- Подякував: 593 раз.
- Подякували: 286 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 11 лис, 2021 19:54
PUMB написав:Обов'язково уточнимо інформацію у спеціалістів відповідного відділу та відповімо Вам в особистих повідомленнях.
Думаю, что эта информация будет интересна многим, по-этому разместиите ее на всеобщее обозрение. Впдь это же не тайная информация? И вопрос по ""Ювілей святкуємо – 30 тисяч на депозит даруємо"...сума інших депозитів на дату відкриття має бути не меншою ніж на перший день проведення акції." Если депозитов у меня не было и я открываю «Ювілейний», то этот депозит подходит под условия акции?
-
Golf_streem
-
-
- Повідомлень: 355
- З нами з: 06.08.20
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 лис, 2021 13:24
Не могу зайти ни в приложение, ни в ИБ. В чем дело? 
-
rollo
-
-
- Повідомлень: 1436
- З нами з: 20.10.19
- Подякував: 54 раз.
- Подякували: 149 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 лис, 2021 13:54
rollo написав:Не могу зайти ни в приложение, ни в ИБ. В чем дело? 
Учетная запись не заблокирована?
-
ingtrans
-
-
- Повідомлень: 3945
- З нами з: 31.07.19
- Подякував: 111 раз.
- Подякували: 544 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 лис, 2021 13:56
rollo написав:Не могу зайти ни в приложение, ни в ИБ. В чем дело? 
Блокирует аккаунт после любого платежа с кодом по СМС. Приложение не воспринимает код из СМС (воспринимает как неправильный), поэтому блокируется аккаунт. Звоните в поддержку. Три коммунальных платежа - три блокировки. После каждого - разблокировка через службу поддержки. Плюнул, заплатил все услуги через Приват. То поставщиков месяцами не могут добавить, то по наявным ошибки при оплате, то теперь блокировки аккаунта.
-
Hennady
-
-
- Повідомлень: 535
- З нами з: 02.11.08
- Подякував: 29 раз.
- Подякували: 28 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 лис, 2021 14:00
rollo написав:Не могу зайти ни в приложение, ни в ИБ. В чем дело? 
Добрый день! Будем рады помочь Вам проверить корректность работы сервиса. Отправьте нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ИНН, номер телефона, модель телефона, точную дату и время проблемного функционирования, по возможности скриншот с экрана. Либо обратитесь в техническую поддержку. Для этого, после отражения ошибки в приложении, нужно сильно потрясти телефон (или «тапнуть» по экрану несколько раз) и описать ситуацию в окошке, которое появится.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3331
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 12 лис, 2021 14:02
Подскажите, пожалуйста, в ПУМБе любой клиент в любом отделении может приобрести валютные ОВГЗ? Или такие услуги только для пакетов Persona и в соответствующих отделениях?
-
midest
-
-
- Повідомлень: 18
- З нами з: 12.11.21
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 1 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15807418 |
|
|
38157 |
5128716 |
|
|
18025 |
352330 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|