|
Кредобанк (2005 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 17 лис, 2021 22:18
говорят дают и старым но без вовиной 1000
-
cohan
-
-
- Повідомлень: 6497
- З нами з: 27.09.19
- Подякував: 112 раз.
- Подякували: 534 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 10:52
lincoln2 написав:подскажите плиз , а как-то проверить можно , кошерно ли зашли 6000 , и потрачены 3000 в этом месяце для велкам-бонуса...а то играть 3 мес , а потом узнать , что где-то или что-то пошло не так...
Добрий день! Ми проінформуємо вас за допомогою sms-повідомлення в кінці кожного місяця виконуєте ви умови чи ні, або ж ви завжди можете зателефонувати на інформаційну лінію банку 0 800 500 850
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 10:53
cohan написав:говорят дают и старым но без вовиной 1000
Доброго дня! Бонусну 1000 гривень можна отримати у тому випадку, якщо ви були клієнтом банку та закрили свої рахунки до 1 березня 2021 року.
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 10:57
valya написав:Була інфа, що по Правильній карті витрати в місяць зарахуються тільки з 1 по 20 число. Чи дійсно так? Чому таке обрізання
Добрий день! Це не зовсім так. Все залежить від того коли ви відкрили Правильну картку. Якщо картка відкрита до 15 числа поточного місяця, тоді розрахунковий період починається в тому ж місяці, якщо після 15 числа - розрахунковий період починається з першого числа наступного місяця. Витрати за місяць не зараховуються з 1 по 20 число.
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 11:01
Flamingo написав:Коллеги а у кого-нибудь есть успешный кейс, когда правильная в Бильше сначала светилась как серебро, а потом стала приносить золото? Если есть - как этого добились - куда звонили, писали и т.п. Просто смотрю на эти сиротливые 2 серебряных бала и чешутся руки кого-то позаколебывать, но не пойму с кого начать - бильше или кредо? Спасибо за подсказку
Добрий день! За розрахунки Правильною карткою повинні нараховуватись золоті бали у програмі Мастеркард Більше. Якщо вам за розрахунки карткою були нараховані срібні бали, зателефонуйте, будь ласка, на інформаційну лінію. Після проходження автентифікації наші працівники створять запит до відповідного підрозділу банку для з'ясування ситуації.
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 11:03
KVV написав: cohan написав: Ferlakur написав:Из приложения номер карты никак не скопировать?
никак
klug написав:А що нового цього разу? Те, про що ви нас просили: - перегляд та копіювання номера картки - перегляд CVV картки
Оперативно однако! Дякуємо! Просим ще -виписку за будь-який період -МСС операцій успішних/не успішних -розширте перелік компаній у розділі Комунальні послуги -дозвольте додавати картки інших банків
Добрий день! Дякуємо за відгук. Врахуємо в наступних релізах.
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 11:08
valya написав:Банкоматы с кэшином отсутствуют. Может добавите? И почему бы не сделать переводы через теминалы, без комиссии? Правильная карта резко добавила бы популярности!
Добрий день! Повідомте, будь ласка, в яких саме банкоматах відсутня готівка, ми перевіримо інформацію. Щодо терміналів, то поповнювати Правильну картку можна без комісії через термінали банку. Термінали інших банків можуть знімати комісію за цю послугу.
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 11:18
Прораб написав:Послуга Mobinform Обов’язкова, надається безкоштовно (SMS надсилаються за операціями на суму від 100,00 грн.)
це інформування за операціями по карті? Дивлюсь у карті - SMS-інформування Відключено Дивлюсь у рахунку - SMS-інформування Підключено По факту поповнення СЕПом 100 грн. - СМС немає, оплата в інтернеті 10 грн. - СМС прийшло. ХЗ Шановні, у кого і де підключена послуга по факту і як працює?
Добрий день! SMS-інформування можна підключити і по карті і по рахунку, якщо у вас послуга MOB-інформ буде підключена і по карті і по рахунку, в такому випадку sms вам будуть приходити двічі. SMS дійсно надсилаються за операціями на суму від 100 грн
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 18 лис, 2021 11:20
Ferlakur написав:Вчера оформил Правильную, тестирую. Толкнул пумбой на неё пару грн, в списке операций по КАРТЕ отобразилось: A2C PUMB ONLINE MOB.Потом через несколько минут в списке операций по СЧЕТУ появилось: Зарахування переказу на рахунок клієнта, ініційованого з БПК, A2C PUMB ONLINE MOB>KYIV UA...Это значит, что операция уже проведена по счету? Если нет, то есть ли какой-то способ узнать о проводке?
Добрий день! Якщо операція відображається в онлайн-банкінгу то вона вже проведена по рахунку.
-
Kredobank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 187
- З нами з: 22.07.16
- Подякував: 3 раз.
- Подякували: 32 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7685160 |
|
|
101069 |
15629528 |
|
|
38157 |
5041151 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|