Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 107108109110111 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 19:46

2 K0zak
K0zak написав:
сама новая процедура погашения вызывает много вопросов - налоговая категорически отказывается оформлять налоговый кредит по такой процедуре.


Це питання зараз вирішується. Ми будемо видавати клієнтам додаткові виписки з окремим вказанням сплати за %, які податкова прийме. Якщо таку виписку ви не отримаєте цього місяця, то вам її видадуть наступного (за цей місяць) чи в інший зручний для вас час. Для того аби технічно владнати цю процедуру нам потрібно кілька днів і над цим зараз працюють. Дякую, що звернули нашу увагу на це і ще раз вибачте за тичасові незручності.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 19:54

[quote="lenin39"]
Если я, клиент, который платит с опережением графика, никогда не имел просрочки, имею хорошую историю и репутацию, не последний человек в... и не подпишу доп. соглашение, то Вы ,Ерсте Банк, досрочно стянете с меня всю сумму или же откажетесь принять погашение без счета???
Таким образом, Вы вынуждаете подключить адвокатов, юристов, которые на региональном уровне смогут сделать все что захотят, ОНО ВАМ НАДО??? [quote]

2 lenin39
Ми точно з такими клієнтами як ви не хочемо сваритися. Правда. І тому розраховуємо на ваше розуміння і співпрацю.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 19:57

Yaryna

Очень интересно! Вот на наше "розуміння і співпрацю" Вы расчитываете, а условия создаёте дикие и отпугивающие.
Нонсенс!
Krees
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 20:00

miridi7
[quote/]Значит такое недалекое новое ПО. Что значит отсутствие "нагрузки в системе", кто ее будет определять и т.д. Я УВЕРЕН НА 100%, что банк каждый раз будет использовать эти 5 дней по максимуму (т.е. фактически бесплатный 5 дневный депозитик, а масштабах страны совсем нехилый дармовой ресурсик), плюс за эти 5 дней я переплачу % на сумму погашения, т.к. если бы оно было день в день. ТУПОЙ РАЗВОД. Зачем мне за 5 дней приезжать в банк писать какую то заяву, что то ждать, вносить. Все должно быть прозрачно и просто, пришел в опер. время, внес деньги, в этот же день задолженность уменьшилась и % тикают на меньшую сумму. Все довольны, а то какой то некрасивый обман.[/quote]

Будь ласка, дайте нам трохи часу, щоб відпрацювати наше нове ПО і вже зовсім скоро все буде цілком прозоро і швидко. Ми зараз змушені собі давати запас, такий як цих 5 днів, щоб точно вас не підвести поки нова система відпрацьовується.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 20:06

yyyyyyyyy написав:Шановні пані Ярина та Олена ?якби у Вас були такі ж проблеми? то Ви б давно уже пищали і впали в паніку. А так Ви ПРЕДСТАВНИКИ БАНКУ!!! Скоро зустрінемось в Києві і побачимо як Ви заговорите при камерах ЗМІ. Хотілося б ще познайомитися з Паном Йозефом особисто, чи для цього потрібно оформити візу в Чехію і приїхати в м.Брно і сказати AHOY???


Зараз все правління, включно з п. Сікелою в Києві. І хоч я не можу сказати, що була щаслива читати ваші коментарі :( протягом останніх кількох днів, особисто поспілкуватися буде цікаво :D . Якщо, правда, матимете настрій поспілкуватися дзвоніть 044 5859256 (це мій прямий номер) і ми запросимо вас в гості. Будь ласка, не сприйміть моє запрошення як сарказм, ваша критика, правда, змусила нас зараз швидше вирішувати деякі проблеми, які виникли при переході на нове ІТ.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 21:00

Пані Ярина я вчора вже спілкувався з колцентром і мені сказали, що пана Сікели н6емає. На моє прохання дати ном. тел. до голови правління (не мобільний звичайно , а в приймальню) мені відмовили (не мають таких повноважень)... Про що ми далі можемо з Вами говорити?????????
yyyyyyyyy
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 21:10

Запрошень мені Ваших не потрібно, я й сам можу вирішити ,що мені робити. Ви б взяли і на сайт виклали оригінал дод. угоди??? СЛАБО???? А про спілкування по тел. в робочий Ваш час я ,нажаль,не маю можливості з вами спілкуватися. Як тільки зможу я Вам зателефоную, але від мене комплементів не чекайте!!!!....
yyyyyyyyy
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 22:25

Krees написав: Как же мне неприятны эти оборотни, типа от народа (это к ВАМ Jarik). Лучше сидите, молчите в тряпочку и не высовывайтесь, чем ЛЮДЯМ ДАВАТЬ ИНФОРМАЦИЮ, ЧТО "В бАГДАДЕ ВСЁ СПОКОЙНО", а на самом деле просто полный беспредел..


Ну звичайно, всі хто з вами не згодні і не мають наміру орати «караул, насилують!» попередньо у всьому не розібравшись, вони переодягнені працівники «Єрсте банку» (підкажіть тільки де можна зарплату отримати). І я не казав, що все гаразд і в Багдаді все спокійно. Ви взагалі читати вмієте? Чи чукча не читатель, чукча писатель? Ткніть будь-ласка носом, де я казав, що все гаразд.

Krees написав:
Вообще-то критично, например для меня.
Я ниогда не платил по графику, у меня всегда была переплата, да хоть на 1,5 доллара, но переплата. И в моих интересах и интересах банка тоже, чтобы я погасил кредит. Но мне интереснее, чтобы я погасил его раньше, а вот банку это не совсем гуд, потому как процентов тут начисляется меньше и вот вам палки в колёса и дополнительная бюрократия.


Питання переплати 1,5-2 доларів і отримання центів гривнами по курсу я для себе закрив ще давно і досить просто. Якщо я не помилився з розрахунком складних відсотків то на сумі 100 тис. доларів при ставці 12% річних на 10 років при такій щомісячній переплаті (це приблизно мої параметри іпотечного кредиту, а переплату в розрахунку я поставив в 2 долари), я економлю на процентах аж 33 долари і зменшую свій остаточний платіж по тілу кредита через 10 років на 240 доларів. Якщо весь цей галас здійнявся вами через економію в 33 долари то мені вас жаль.
Я не знаю, скільки у банка позичальників взагалі, а тим більше тих, хто переплачує по графіку, але теж дуже сумніваюсь, щоб банк потратив мінімум кілька мільйонів доларів на нове ПО тільки заради такого сумнівного «виграшу».

Krees написав: У меня есть договор подписанный.
Я строго придерживаюсь и выполняю взятые на себя обязательства..

Тут ви м'яко кажучи брешете, виходячи з вашого ж зізнання, що ви регулярно переплачуєте по кредиту. Питання тільки в тому,що в нашій країні дострокове погашення кредиту, незважаючи на умови договору сприймається як природнє право позичальників, а в інших країнах - це можливо виключно за згодою банку, оскільки є в принципі зміною умов договору з боку позичальника. Ви коли брали кредит, казали Банку що маєте намір погашувати кредит як вам заманеться, чи у вас такий же договір як в мене, де написано, що я, як позичальник, зобов'язуюсь гасити кредит щомісячно рівними частками впродовж 10 років згідно графіка та сплачувати відсотки?
Ви би строго додержувались взятих на себе зобов'язань, якщо гасили кредит виключно в порядку, передбаченому договором без жодних дострокових погашень. А так ви його порушуєте, хоча дійсно, таке порушення сприймається банками лояльно і є менш значушим, ніж прострочення. Але строго кажучи, з юридичної точки зору - це порушення. Ви ж тут вихвалялись своєю юридичної освідченістю, хоча ваша наступна цитата свідчить про абсолютно протилежне:

Krees написав:
Бюро кредитной истории и так в законном порядке может получить обо мне информацию, не вижу надобности подписывать об этом доп.соглашение...

Насправді ж, без письмового дозволу позичальника (який як правило і передбачений кредитним договором) банк не має права надавати відомості про позичальника до кредитного бюро. Ось витяг з ЗУ «Про організацію формування та обігу кредитних історій»:

Стаття 9. Порядок збирання інформації та формування кредитної історії

1. Інформація для формування кредитної історії надається Користувачем до Бюро лише в разі наявності письмової згоди юридичної або фізичної особи, яка уклала кредитний правочин з Користувачем.
Jarik
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 22:28

yyyyyyyyy написав:Шановний Vagrant, як Ви думаєте навіщо створили даний форум???? моя думка- щоб ділитися думками з іншими і дізнатися їх ставлення до цього всього.

А на практиці ви та подібний до вас пан Кress намагаєтесь заткнути рота всім, хто з вами не згодний
yyyyyyyyy написав:А ВАМ ШАНОВНИЙ(А) ПРЕДСТАВНИК(ЦЯ) БАНКУ Я Б ПОСОВІТУВАВ ВЗАГАЛІ МОВЧАТИ І ВЗЯТИ ДО УВАГИ ВСІ ЦІ НЕДОЛІКИ ДО УВАГИ. НЕ ИЗЛІТЬ НАРОД,БО ЧЕРЕЗ ПАРУ ДНІВ МИ ПРИВЕРНЕМО УВАГУ ДО ЕРСТЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗМІ, А Й НБУ І НАРОД, Перед тим як відповідати добре подумайте...


Krees написав: Как же мне неприятны эти оборотни, типа от народа (это к ВАМ Jarik). Лучше сидите, молчите в тряпочку и не высовывайтесь..


Так для чого цей форум, для дикунів-крикунів, чи насправді для об'єктивного обговорення без криків, ярликів та образ?
Jarik
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 13 січ, 2010 22:43

До речі, я не знайшов в доп.угоді, що банк вимагає наявності коштів на поточному рахунку для дострокового погашення за 5 днів. Отже тут є кілька можливих варіантів:
1. Я не хочу щоб банк користувався безоплатно моїми коштами. Подаю заяву за 5 днів, в 5-й день перераховую необхідні кошти на поточний рахунок для подальшого самостійного їх списання банком або приходжу у відділення з кешем, що дійсно не занадто зручно (мінімум два походи до банку).
2. Я не хочу зайвий раз ходити до банку. Подаю заяву поштою заздалегідь, приходжу тільки з грошима в день погашення.
Шановні представники банку! Є якійсь більш зручні для клієнтів варіанти, тому що я в варіанті, коли кошти не лежать заздалегідь на рахунку, не бачу жодної реальної перестраховки для банку на випадок збою ПО при достроковому погашенні. Така перестраховка можлива лише в тому випадку, коли я приношу і заяву і кошти, а банк їх перераховує "коли зможе" впродовж 5 днів. Але тоді дійсно виникає питання, що за ці 5 днів я буду сплачувати відсотки по кредиту, а банк буде майже безкоштовно користуватись вказаними коштами. Щось не сходиться.
Jarik
 
 
 
  #<1 ... 107108109110111 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама