Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 123124125126127 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 13:06

Подскажите в банкоматах каких банков можно снимать наличные без коммисии с карты Эрсте банка? На наш немаленький город уж очень мало банкоматов.
nalim
 
Повідомлень: 6724
З нами з: 25.02.09
Подякував: 33 раз.
Подякували: 651 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 13:22

2 nalim

Без комиссии практически со всех банкоматов, кроме Хрещатика, и некоторых других - точно не помню. Но 100% в привате укрсоце укрэксиме авале - корочь, крупных системных у которых развитая сеть банкоматов. Это не касается кредитных карт.
akula grandis
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 13:25

Re: 2 nalim

akula grandis написав:Без комиссии практически со всех банкоматов, кроме Хрещатика, и некоторых других - точно не помню. Но 100% в привате укрсоце укрэксиме авале - корочь, крупных системных у которых развитая сеть банкоматов. Это не касается кредитных карт.

Карта у меня к депо, на нее падают проценты. Я правильно понял, что по такой комисии в указанных банках не будет?
nalim
 
Повідомлень: 6724
З нами з: 25.02.09
Подякував: 33 раз.
Подякували: 651 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 13:37

Re: 2 nalim

nalim написав:
akula grandis написав:Без комиссии практически со всех банкоматов, кроме Хрещатика, и некоторых других - точно не помню. Но 100% в привате укрсоце укрэксиме авале - корочь, крупных системных у которых развитая сеть банкоматов. Это не касается кредитных карт.

Карта у меня к депо, на нее падают проценты. Я правильно понял, что по такой комисии в указанных банках не будет?


Снятие наличных без комиссии во всех банкоматов Украины возможно только по зарплатным карточкам. Снятие наличных через банкомат с других карточных продуктов с комиссией.
Pavlovskaya
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 13:45

lenin39 написав:Если у меня переплата по телу на 5 лет вперед а я заплатил только проценты, мне нужно было оплатить часть тела в связи с новым графиком, хотя доп. соглашение не подписал, или нет??????????


lenin39 відповідно до чинного договору (навіть і за відсутності сьогоднішньої доп.угоди) передбачено, що позичальник здійснює щомісячне часткове погашення заборгованості згідно графіка платежів (п.1.3, 5.2 договору). При цьому позичальник має право здійснювати дострокове погашення кредиту (повне або часткове). Однак договором не передбачене право позичальника у випадку переплати не дотримуватись графіка платежів. Тобто так, вам потрібно відновідно до графіку здійснювати щомісячний платіж, не залежно від того, підписуєте ви доп чи ні, переплачуєте за кредитом чи тощо.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 13:58

yyyyyyyyy написав:Шановна Пані Ярина! На яких законних підставах у мене з"явиться просрочка і погана кредитна історія??? Цю просрочку штучно робить банк!!! Чи я помиляюсь??? Я заплатив сьогг. за 35 днів і так само 15.02.2010 заплачу за 31день. Так зві дки береться моя просрочка??? Де ті підстави для просрочки???


yyyyyyyyy із впровадженням нового ПО в банку змінився період начислення % - тепер % начисляються за час фактичного користування кредитом. Платіж який потрібно було зробити 15.01 складався з трьох частин: платіж за 27.11 - 28.12, залишок за 29.12 - 31.12 і платіж за 1.01 - 14.01. Тобто, цей платіж включає % за фактичний час користування кредитом, тоді як раніше клієнти могли розраховуватися по % із "зазором" в 2 тижні. Тепер же % начисляються щодня і тому зникає "перерва" по % на 2 тижні.
Втім, повторюся ще раз, ми розуміємо, що така зміна для деяких клієнтів є матеріально непосильно зараз, тому жодні штрафні санкції не будуть застосовуватися до клієнтів, яким потрібно трохи більше часу аби розраховуватися за фактичний термін користування кредитом.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 14:14

Krees написав:Только что звонил в банк. Новый прикол: кассы работают с 9:00 до 16:00.


Правда, на час стабілізації роботи нового ПО каси в банку працюють до 16.00. Сподіваємося такі тимчасові незручності триватимуть не довше кількох місяців.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 14:56

Turok написав: Как в банке определяется сумма просрочки по конкретному кредитному договору?
Насколько я знаю, то используется подписанный график погашения по кредитному договору (у меня есть распечатанный и плановый платёжный календарь из старой Вашей программы) и фактическое погашение по кредитному договору. Т.е. если сумма планового погашения на конкретную дату погашения больше суммы фактически уплаченной суммы, разница и является просрочкой по кредиту.
Если у меня стоит в подписанноь приложении к уведомлению (график платежей) граничная дата погашения очередного транша 15.01.10г., до которой я должен (если сложить ежемесячные платежи) погасить к примеру 10.000 дол. с начала получения кредита, а мною уплачено 15.000 дол, то откуда у меня возьмётся просрочка по телу?


Turok, технічно, просрочка по кредиту рахується по місячному платежу (тіло+%). Тобто, навіть якщо ви платите наперед, це вас не звільняє від регулярного щомісячного платежу, і, якщо він не виконаний, то виникає просрочка.

Turok написав: Почему нельзя сделать допсоглашение касательно ТОЛЬКО работы нового ПО (а не новый кредитный договор как сейчас)? Например: с 15.01.10г. пункт ... читать в следующей редакции:..... А не заставлять супругов давать согласие сейчас на заключение дополнительного соглашения и любых в будущем, а также на заключение 2 годами ранее Кредитного договора и т.д. и т.п.


Доп угода є саме для регулювання змін, пов'язаних із впровадженням нової ІТ системи. Те, що ми просимо її підписати не тільки позичальників, але і їхніх чоловіків/дружин - це частина юридичної процедури (справедливо, щоб ті люди, які ділять із позичальником відповідальність по кредиту, були поінформовані про зміни). Нові пункти, наприклад, ті, що регулюють питання конфіденційності пов'язані з тим, що тепер бази даних будуть зберігатися в центральному офісі у Відні, тому, ми маємо мати можливість передавати інфо третім особам, тобто Erste Group і т.д.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 14:58

Yaryna написав: Тобто так, вам потрібно відновідно до графіку здійснювати щомісячний платіж, не залежно від того, підписуєте ви доп чи ні, переплачуєте за кредитом чи тощо.


Когда я решал какой банк выбрать для того чтобы взять кредит - менеджеры Вашего банка говорили мне что погашение возможно досрочно, а потом можно не платить тело, а только проценты. для меня было это удобным и я выбрал Эрсте банк. Так и платил - никогда у меня не было задолженности. Я мог за 5-10 месяцев заплатить и потом только проценты платить. Сейчас вы говорите что я должен был платить каждый месяц и банк делал мне одолжение что не обращал на это внимания - главное чтобы общая сумма платежей соответствовала графику. Выходит меня обманули Ваши менеджеры когда я приходил на консультацию? ведь я выбрал Эрсте во многом благодаря этому условию. другие условия меня не устраивали и не устраивают.

Второй вопрос - вы говорите сейчас в банке изменилось ПО и изменилась система начисления процентов. ну вы ж сами прекрасно понимаете что это абсурд. и более того - звучит издевательски. а банк имеет право менять согласно первоначального договора условия начисления процентов? согласно Законам Украины Вы не имеете права менять в одностороннем порядке условия, приводящие к ухудшению со стороны клиента.

Или хотя бы признайте, что Вам (Банку) всё-равно как к этому отнесутся Ваши клиенты. Вы внедряете новое ПО а остальное по барабану всё... тогда клиенты просто будут находить оптимальное решение каждый для себя, но конечно репутация банка очень ухудшится. Она уже ухудшилась... не надо этих громких заявлений о том что Ваша работа для КЛИЕНТА, что ВАША работа направлена на улучшение РАБОТЫ и т.п.

Странно конечно - с одной стороны - хорошая рекламная компания в конце года, с другой стороны - внедрение новшеств, которое сопровождается неумелыми действиями персонала, неспособными объяснить, разъяснить и помочь найти оптимальный выход и ухудшение условий для клиентов...
Востаннє редагувалось Ed_T в Вів 19 січ, 2010 15:04, всього редагувалось 1 раз.
Ed_T
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 19 січ, 2010 15:01

Turok написав: почему мою переплату по процентам Вы САМОСТОЯТЕЛЬНО направили на погашение тела кредита?


Переплата по процентах автоматично зараховується на поточний рахунок. Чому ці кошти були спрямовані на розрахунок по тілу кредита, сказати не можу. Для того, щоб відповісти на ваше питання, потрібно більше інформації: ПІБ, де обслуговуєтесь і №договору. Якщо для вас ще актуально вирішити це питання, будь ласка, сконтактуйте зі мною особисто 044 5859256 або напишіть на yaryna.lukan@erstebank.ua
Yaryna
 
 
 
  #<1 ... 123124125126127 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама