Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 143144145146147 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 14:34

В заявлении на договорное списание написано: "Ця Заява є невід’ємною частиною Договору на відкриття та ведення поточного рахунку № " а не кредитного договора как вы говорите. Под каждый кредит открывался текущий счет и составлялся договор на его открытие.
Деньги конечно же примут. Только спишутся они 15-го числа.
alex-singer
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 15:13

Krees написав:
БАНК!!! Дайте ответ на мои вопросы!!! Ни одного ответа не получил!!!


Відповіді на питання по 2 пунктах допу на стор 96 я написала сьогодні. Наступним повідомленням відкоментує ще один пункт.

Krees написав:
Сообщите, почему тут нам говорят об изменениях в доп.согл., а на самом деле в самом банке их нет и не будет????????? Это как понимать???

Krees, пунк 1.7., який ми раніше обговорювали було змінено. Якщо вам у відділенні пропонують старий варіант допу, то, будь ласка, повідомте, в якому і я ще раз пересвідчуся, що вони мають новий варіант документів.
Що стосується інших спірних пунктів, то над ними зараз працюють юристи. Відділення наразі не мають жодних нових редакцій допів, оскільки ми тільки розглядаємо можливість внести інши зміни.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 15:16

Я уже писал, как вариант, перечислить по безналу. Пускай банк попробует не зачислить :D
kibas
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 15:26

[b]Krees[/b]
Вообще относительно допсоглашения ....оно в принципе то и составлено не понятно как... с точки зрения правил составления договоров и дополнений к ним. Нам-клиентам предлагают подписать по сути новый договор. Но тогда в ДС должно быть написано:"Стороны договорились договор №..от .... изложить в следующей редакции". Или же если ДС об изменении нек. пунктов договора, то должно было быть в преамбуле: "Стороны договорились об изложении пункта 1.2 Раздела 3 изложить в вледующей редакции:..." а то, что нам с вами предложили для подписания-юридически составлено не правильно... Я молчу уже за содержание... И что там за "компетентнейший" юротдел в Киеве-ума не приложу...
Allisa
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 15:57

Yaryna написав:
Krees написав:
БАНК!!! Дайте ответ на мои вопросы!!! Ни одного ответа не получил!!!


Відповіді на питання по 2 пунктах допу на стор 96 я написала сьогодні. Наступним повідомленням відкоментує ще один пункт.

Krees написав:
Сообщите, почему тут нам говорят об изменениях в доп.согл., а на самом деле в самом банке их нет и не будет????????? Это как понимать???

Krees, пунк 1.7., який ми раніше обговорювали було змінено. Якщо вам у відділенні пропонують старий варіант допу, то, будь ласка, повідомте, в якому і я ще раз пересвідчуся, що вони мають новий варіант документів.
Що стосується інших спірних пунктів, то над ними зараз працюють юристи. Відділення наразі не мають жодних нових редакцій допів, оскільки ми тільки розглядаємо можливість внести інши зміни.


:) ТОгда может банк прийдет к единственно верному решению-снесет эту суппер-пуппер прогу и вернут все на круги своя? Скажите, если клиенты банка все-таки не поленяться обратиться в суд и НБУ-что вы в этом случае будете делать? Индивидуально будете подходить к каждому "недовольному" клиенту?
Allisa
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 16:18

ranger

Попробуйте оплатить безналом, реквизиты ссудных счетов у вас должны быть указаны в старых платежках.
FLA
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 16:23

FLA написав:У меня есть вопросы к работникам банка (на месте сотрудники ни на один вопрос не ответили):
1. На каком основании сокращен срок кредитования (у меня значительная переплата)? Если банк решил сократить срок кредитования, то надо было вопервых согласовать это со мной и если я даю согласие, то необходимо также делать изменения в договор ипотеки (залога). А это дополнительные затраты с моей!!!

Строк кредитування не скорочено, а зменшено кількість платежів з кінця (і це якраз пов'язано з переходом на нове ПО, хоч ви і просили не згадувати:). Якщо вас це не влаштовує, то ви можете перерахувати графік, виходячи із строку договору (просто зменшити місячний платіж).

FLA написав:2. Почему на заявлении о досрочном частичном погашении кредита стоят дополнения в виде опросника (пресчитывать или нет график погашения кредита)? Каким документом предусмотрена такая форма? Ведь согласно Инструкции о безналичных расчетах в Украине в нац. валюте банк должен давать бланки платежных поручений на списание ден. средств с р/с форма, которых утверждена данной инструкцией или договором на РКО. Договора на РКО я с банком не подписывал значит бланк платежки должен соответствовать требования инструкции НБУ.

Опитувальник потрібен для того, щоб ми розуміли причини, того, що ви достроково погашуєте кредит. Якщо ви погашеєте достроково, то або вас не влаштовує графік, або це просто одноразова ситуація. Тому, щоб ми зрозуміли чи клієнт хоче переглянути графік, щоб клієнти платили відновідно до графіка.
Дана процедура регулюється внутрішніми інструкціями банку.
Щодо договору на РКО, то з 2007 року,банк видавав кредити через поточний рахунок, і всі клієнти, які отримали тоді кредит підписував договір на РКО. Ви отримували кредит до 2007?

FLA написав:3. Теперь по поводу 5 дней в течении которых банк зацисляет досрочное погашение. Это опять нарушение вышеуказанной инструкции НБУ.

Ми вже казали, що це тимчасовий захід на період стабілізації роботи нашого ІТ. Ми і зараз намагаємося зараховувати кошти день в день, і в майбутньому саме так і буде відбуватися.

FLA написав:4. Могу ли я осуществлять безналичное погашение по кредиту минуя текущий счет - напрямую на ссудные. Если нет то почему.

Ні не можете. Кредитні рахунки з лицевих переведені в так звані "котлові" і клієнти не мають до них доступу. Протягом деякого часу ми вручну робимо такі погашення, але основна ідея полягає в тому аби максимально автоматизувати всі процеси в банку, саме тому і треба аби клієнти використовували поточний рахунок, з якого автоматично буде погашатися кредитний рахунок.

FLA написав:Пожелание (может банк сделает корективы в ПО) при досрочном частичном погашении, автоматически пересчитывать график кредитования без изменения даты окончания кредитного договора, а изменять только сумму основного долга и ежемесячного транша на погашения. Поверте данная схема подойдет многим. По вопросам начисления процентом вопросы задам позже. Жду ответа на эти. Заранее благодарю за четкий обоснованный ответ

Ми не можемо перераховувати автоматично ваш графік, якщо не знаємо, як ви хочете його перерахувати (а в різних клієнтів є різні бажання, повірте).
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 16:30

Allisa написав:
:) ТОгда может банк прийдет к единственно верному решению-снесет эту суппер-пуппер прогу и вернут все на круги своя? Скажите, если клиенты банка все-таки не поленяться обратиться в суд и НБУ-что вы в этом случае будете делать? Индивидуально будете подходить к каждому "недовольному" клиенту?


Банк впроваджував нову ІТ-систему не просто так, а тому, що коли все стабілізується, вона дасть значні переваги, як банку, так і клієнтам. Те, що зараз починає працювати в Ерсте, краща система на українському банківському ринку. Впровадження будь якого ІТ завжди відбувається так, що доводиться бізнес міняти під програми, але з часом, це себе виправдовує. Тому, так, будемо індивідуально підходити до кожного клієнта.
Yaryna
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 16:42

Не врите, вы в других банках были, что вы такое говорите- лучшая система, бред
lenin39
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 29 січ, 2010 16:45

Krees написав:Для чего мне, Клиенту, подписавшего давным-давно кредитный договор этот пункт, и о каких разрешениях идёт речь вообще???

"2.3. Позичальник отримав всі без виключення дозволи та схвалення від будь-якого компетентного державного органу або будь-якої іншої третьої сторони, які необхідні з будь-яких причин для (а) правомірного оформлення Кредитного договору, в тому числі цієї Додаткової угоди і будь-яких інших договорів або документів, пов’язаних з Кредитним договором, (б) отримання кредиту, і (в) виконання Позичальником будь-яких своїх зобов’язань, що виникають на підставі або у зв’язку з Кредитним договором або будь-якими іншими договірними документами, що пов’язані з Кредитним договором, і всі без виключення такі дозволи та схвалення є чинними у повному обсязі."

Krees, цей пункт грунтується на нашому сумному досвіді з деякими клієнтами, які, наприклад, знову ж таки, зараз намагаються визнати себе не дієзнатними, і все для того, аби не платити за кредитом. Цим пунктом, ми просимо клієнта підтвердити, що він має всі права підписувати цю додаткову угоду. Даний пункт, як і деякі інші, які ми обговорювали, є беззістовними для чесних клієнтів, але необхідними, щоб і банк, і чесних клієнтів, вберегти від дій деяких не зовсім чесних осіб.
Yaryna
 
 
 
  #<1 ... 143144145146147 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама